eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łosice › Usługa przeglądów okresowych zgodnie z wymaganiami producenta, tomografu komputerowego SOMATOM EMOTION 16 i stacji Syngo MMWP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-21

Łosice: Usługa przeglądów okresowych zgodnie z wymaganiami producenta, tomografu komputerowego SOMATOM EMOTION 16 i stacji Syngo MMWP
Numer ogłoszenia: 90282 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74456 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Słoneczna 1, 08-200 Łosice, woj. mazowieckie, tel. 083 357 32 31, faks 083 3572642.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeglądów okresowych zgodnie z wymaganiami producenta, tomografu komputerowego SOMATOM EMOTION 16 i stacji Syngo MMWP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa przeglądów okresowych zgodnie z wymaganiami producenta, tomografu komputerowego SOMATOM EMOTION 16 i stacji Syngo MMWP. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów okresowych w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy, zgodnie z wymaganiami producenta: Tomografu komputerowego SOMATOM EMOTION 16 Stacji Syngo MMWP, Zakres usługi obejmuje: Przeglądy okresowe, Regularne przeglądy okresowe - interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; terminy przeglądów - uzgodnione z Zamawiającym, Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego, Kontrola występowania usterek, zewnętrznych, Inspekcja zużycia części, Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła, Smarowanie ruchomych części mechanicznych, Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego, Konserwacja software u systemowego i aplikacyjnego, Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych, Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy, Dokumentacja przeglądów, Kontrola jakości - podczas przeglądów okresowych, Sprawdzenie jakości obrazu, Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury, Ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych, Wykonanie testów specjalistycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 18 lutego 2011 r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznych, Naprawy W czasie obowiązywania umowy, Zamawiającemu przysługuje możliwość skorzystania z jednej niezaplanowanej wizyty inżyniera serwisu na jedno z w/w urządzeń: interwencja na wezwanie: praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera, diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części, kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie i jego gotowości do pracy, dokumentacja czynności serwisowych na karcie pracy, Modyfikacje Przeprowadzenie środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia, Części zamienne Umowa obejmuje dostawę materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów, Czas pracy serwisu Praca serwisu od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1700 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, Usługa może zostać wykonana tylko przez podmiot, o którym mowa w art. 90 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Siemens Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59987,10

  • Oferta z najniższą ceną: 59987,10 / Oferta z najwyższą ceną: 59987,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.