eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica › Sprzedaż, dostawa i montaż aparatu do wykonywania ciągłych terapii nerkozastepczych - sztuk 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-03

Krynica: Sprzedaż, dostawa i montaż aparatu do wykonywania ciągłych terapii nerkozastępczych - sztuk 1
Numer ogłoszenia: 90270 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27922 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, faks 018 4712338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż, dostawa i montaż aparatu do wykonywania ciągłych terapii nerkozastępczych - sztuk 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST SPRZEDAŻ, DOSTAWA I MONTAŻ APARATU DO WYKONYWANIA CIĄGŁYCH TERAPII NERKOZASTEPCZYCH urządzenie fabrycznie nowe (rok produkcji 2008) z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu Szpitala zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1, który stanowi integralną część SIWZ. 3. Szczegółowe określenie wymagań technicznych przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik Nr 1, który stanowi integralną część SIWZ. W specyfikacji tej wskazano m. in. progowe wartości parametrów technicznych sprzętu, których spełnienie warunkuje dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oferta nie spełniająca parametrów wymaganych podlega odrzuceniu, jako niezgodna z SIWZ. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy oraz montażu urządzenia medycznego, zgodnie ze złożoną ofertą cenową. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi max. do 21 dni od daty podpisania umowy, w terminie uzgodnionym z pracownikiem Zamawiającego, na co najmniej 3 dni przed planowaną dostawą. Dostawa winna być realizowana transportem Wykonawcy, rozładunek na jego koszt do miejsca przeznaczenia Zamawiającego tj. SPZOZ - Szpital im dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju, ul. Kraszewskiego 142. 6. Wykonawca przekaże kompletną dokumentację w języku polskim (instrukcję obsługi, gwarancję, dokumentację, paszport techniczny) w dniu dostawy. 7. Wykonawca zamontuje i podłączy urządzenie do wskazanego miejsca w SPZOZ w Szpitalu w Krynicy- Zdroju. 8. Wykonawca przeszkoli pracowników odpowiednich Pracowni Szpitala w zakresie obsługi urządzenia i bieżącej konserwacji urządzenia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 9. Zamawiający ma prawo do wymiany podzespołu przedmiotu zamówienia na nowy w przypadku, gdy autoryzowany serwisant stwierdzi wadę fabryczną niemożliwą do usunięcia, a także gdy w okresie gwarancji wystąpiła konieczność trzech napraw, a sprzęt nadal wykazuje wady uniemożliwiające eksploatację zgodną z przeznaczeniem. 10. Wykonawca udzieli gwarancji na cały oferowany przedmiot zamówienia (łącznie z podzespołami) na okres nie krótszy, niż 24 miesiące od daty przyjęcia sprzętu potwierdzonego protokołem odbioru. a) okres gwarancji będzie liczony od momentu protokolarnego przekazania zainstalowanego i uruchomionego sprzętu b) Wykonawca będzie, bez odrębnej płatności, sprawował serwis gwarancyjny w okresie trwania gwarancji; c) Czas reakcji od momentu daty zgłoszenia faksem na numer Wykonawcy i podjęcie naprawy wynosić będzie max. 24 godziny. W przypadku nie dokonania naprawy w terminie 3 dni, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia sprzętu zastępczego tej samej klasy i o tych samych parametrach, lub o wyższych parametrach; d) okres gwarancji będzie przedłużany o czas przestoju spowodowany awarią; e) Wykonawca przeprowadzi min. dwa bezpłatne przeglądy w ciągu roku w okresie trwania gwarancji, który będzie zawierał materiały eksploatacyjne, dojazd serwisanta, roboczogodziny, f) wykonawca zobowiązuje się do wymiany urządzenia lub podzespołu w sytuacji 3 kolejnych awarii; po wymianie wykonawca zobowiązany jest do wystawienia nowej karty gwarancyjnej na okres 24 miesięcy na dane urządzenie lub podzespół, który został wymieniony g) Wykonawca zabezpieczy autoryzowany serwis pogwarancyjny na terenie Polski (odpłatnie) na okres min. 10 lat; czas przystąpienia do usunięcia awarii - max. 48 godzin od zgłoszenia wysłanego faksem na numer Wykonawcy; h) koszty materiałów zużytych do konserwacji i napraw w okresie gwarancji obciążają Wykonawcę, po okresie gwarancji obciążają Zamawiającego. 11. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (2008 rok produkcji). 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania transportu niniejszego zamówienia przez podwykonawców. 14. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 15. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ zostaną odrzucone; 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.11.00 - Urządzenia do hemodializy .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 51401.87 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FRESENIUS MEDICAL CERE POLSKA S.A., ul. Krzywa 13, 60-118 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 51401,87
  • Oferta z najniższą ceną: 51401,87 oferta z najwyższą ceną: 51401,87
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.