eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiewo › Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół w Lubiewie, ul. Wojska Polskiego 16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-26

Lubiewo: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół w Lubiewie, ul. Wojska Polskiego 16
Numer ogłoszenia: 9026 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubiewo , ul. Hallera 9, 89-526 Lubiewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3349310, faks 052 3349310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubiewo.las.p

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół w Lubiewie, ul. Wojska Polskiego 16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół w Lubiewie, ul. Wojska Polskiego 16, szczegółowo wg załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji, tj. formularza ofertowego, w którym określono: nazwy towarów, jednostki miary, szczegółowy opis towaru oraz prognozowane zapotrzebowanie ilościowe w okresie realizacji zamówienia. Dostarczane artykuły muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym, każde opakowanie musi zawierać, co najmniej następujące dane: - nazwę produktu i rodzaj, - wykaz składników, - termin przydatności do spożycia, - masę netto, - warunki przechowywania, - nazwę i adres producenta..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 31.40.00.0 - Produkty zwierzęce i podobne 15.90.00.00 - Napoje, tytoń i produkty podobne 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.13.00.00 - Produkty mięsne 15.33.11.00 - Warzywa świeże lub mrożone 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 1.2. Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy PZP. 2.Wykonawca złoży przygotowaną ofertę zgodnie z wymogami rozdziału 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie i miejscu wyznaczonym w rozdziale 12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną uznane przez niego jako zgodne z wymaganiami i dokumentami postępowania przetargowego. 4.Oceny złożonych ofert dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. 5.Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia ( załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia): 1.1. Wypełniony formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy PZP złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dokument ten potwierdza spełnienie warunku określonego w pkt 1.2. rozdziału 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, potwierdzające spełnienie wymaganego warunku określonego w pkt 1.1. rozdziału 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 1.6. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji ogólnych warunków umowy zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubiewo.las.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubiewo, ul. Hallera 9, 89-526 Lubiewo, pok. nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Lubiewo, ul. Hallera 9, 89-526 Lubiewo, pok. nr 15 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.