eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie, nowych części zamiennych do autobusów marki DAB

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Koszalin: Dostawa dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie, nowych części zamiennych do autobusów marki DAB.
Numer ogłoszenia: 90259 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62957 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie, ul. Gnieźnieńska 9, Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3423021, faks 094 3422768.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie, nowych części zamiennych do autobusów marki DAB..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do MZK Spółki z o.o. w Koszalinie nowych części zamiennych do autobusów marki DAB seria nr 7,12 i 15. 2. Zamawiający wymaga, aby dostarczane części zamienne były: a) trwale oznakowane; b) zgodne z wymogami bezpieczeństwa oraz wymogami konstrukcyjnymi producentów autobusów; 3.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać nowe części zamienne: a) I klasy jakości, spełniające normy fabryczne lub będące porównywalnej jakości. W przypadku zaproponowania, przez Wykonawcę, zamienników, mają one być wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami ustalonymi przez producenta pojazdu tzn. mają być tej samej jakości co części montowane w autobusach; b) w opakowaniach producenta lub z metką fabryczną, na której powinno się znajdować oznaczenie producenta oraz numer katalogowy. 4. Części zamienne, które nie będą spełniały wymogów określonych przez Zamawiającego zostaną zwrócone Wykonawcy na jego koszt i będą traktowane jako nie dostarczone. 5.Szczegółową ilość i asortyment przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do projektu umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 6.Dostawa przedmiotu zamówienia polegać będzie na uzależnionym od potrzeb, realizowaniu bieżących zamówień Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamówienie będzie składane przez Zamawiającego na jego druku . 7.Szczegółowy asortyment oraz ilość każdorazowej dostawy Zamawiający będzie podawał za pośrednictwem faksu lub pocztą elektroniczną. 8. W wyjątkowych przypadkach, w terminie określonym w pkt 9a) Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego, o częściach zamiennych, które nie mogą być dostarczone w terminie oraz ustali z Zamawiającym termin realizacji zamówienia. Zmiana terminu realizacji zamówienia wymaga zgody pisemnej Zamawiającego. 9.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji każdej dostawy: a) w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania; b) na własny koszt; c) od niedzieli od godz. 22:00 do piątku do godz. 15:00 oraz w piątek od godz. 22:00 do soboty do godz. 06:00. 10.Części zamienne muszą być wyprodukowane na obszarze UE i odpowiadać PN. 11. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. (W przypadku, gdy gwarancja producenta jest dłuższa, Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji producenta). Gwarancja obejmuje wszelkie wady produkcyjne i materiałowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 313735.95 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tarapata Jan Zakład Produkcyjno - Handlowy Hurtownia Części Zamiennych, Tuszów Narodowy 3, 39-332 Tuszów Narodowy, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 313735.95
  • Oferta z najniższą ceną: 313735.95 oferta z najwyższą ceną: 313735.95
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.