eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żołynia › Budowa boiska do gry w piłkę plażową i publicznego placu zabaw w Smolarzynach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-25

Żołynia: Budowa boiska do gry w piłkę plażową i publicznego placu zabaw w Smolarzynach
Numer ogłoszenia: 90253 - 2014; data zamieszczenia: 25.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żołynia , ul. Rynek 22, 37-110 Żołynia, woj. podkarpackie, tel. 017 2243018, faks 017 2243476.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zolynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska do gry w piłkę plażową i publicznego placu zabaw w Smolarzynach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: A. Budowa placu zabaw: 1. Roboty przygotowawcze: - koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, mechanicznie, grunt kategorii I-IV, na głębokości 20 cm - analogia - koryta wykonane pod urządzenia placu zabaw Ziemia do wykorzystania na miejscu - 589,248 m2 - warstwy odcinające, zagęszczanie, mechanicznie, warstwa po zagęszczeniu 20 cm, piasek - 589,248 m2 - humusowanie i obsianie skarp, obsianie w ziemi urodzajnej - 1165,110 m2 - plantowanie powierzchni gruntu rodzimego - 1165,110 m2. 2. Ogrodzenie: - ogrodzenie systemowe panelowe tłoczone 3D malowane proszkowo, na słupkach stalowych o rozstawie 2,5m, wysokości 2 m - 115,00 m - furtka o wymiarach 100 x 200 cm z boku przęsła - 1 szt - brama rozsuwana o wymiarach 400 x 200 cm - 1 szt. - murki ogrodzeniowe betonowe gr 7 cm, wys. 20 cm - 115,0 m 3. Wyposażenie z montażem. - dostawa i montaż zestawu zabawowego nr 1 - 1 szt. - dostawa i montaż huśtawki podwójnej - 1 szt. - dostawa i montaż Lineri - Piramida - 1 szt. - dostawa i montaż piaskownicy z siedziskami - 1 szt. - dostawa i montaż zestawu zabawowego nr 2 - 1 szt. - dostawa i montaż urządzenia kołyszącego (sprężynowiec - bujak) - 6 szt. - dostawa i montaż ciuchcia z wagonami - 1 szt. - dostawa i montaż huśtawki wagowej, osiowej - 2 szt. - dostawa i montaż podzespołów sprawnościowych - 1 szt. - dostawa i montaż ścianki wspinaczkowej - 1 szt. - dostawa i montaż altany - 1 szt - dostawa i montaż karuzeli - 1 szt. 4. Chodnik: - koryta wykonywane na całej szerokości chodnika, mechanicznie, głębokość 20 cm, równiarka + walec wibracyjny - 89,3 m 2. - warstwy odcinające, zagęszczenie mechaniczne, warstwa po zagęszczeniu 15 cm, piasek - 89,30 m2, - podbudowa betonowa, warstwa po zagęszczeniu 10 cm - 89,30 m2, - obrzeża betonowe 20x6 cm, podsypka piaskowa, wypełnienie spoin zaprawą cementową - 124,104 m, - chodniki z kostki brukowej betonowej, grubość 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa (gr. 4 cm.) z wypełnieniem spoin piaskiem, kostka kolorowa - 89,30 m2. B. Budowa Boiska do piłki siatkowej plażowej: 1. Roboty przygotowawcze: - koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, mechanicznie, grunt kategorii I-IV, na głębokości 20 cm - analogia - koryta wykonane pod urządzenia placu zabaw Ziemia do wykorzystania na miejscu - 180,135 m2 - warstwy odcinające, zagęszczanie, mechanicznie, warstwa po zagęszczeniu 20 cm, piasek - 180,135 m2 2. Piłkochwyty: - Ogrodzenie kortów tenisowych z siatki na słupkach, stalowych o rozstawie 3 m z rur stalowych wysokości 3 m - analogia montaż piłko chwytów wys. 6 m - 18 mb - osadzenie elementów stalowych, tuleje do słupków piłko chwytów - 5 szt. 3. Wyposażenie z montażem. - fundamenty betonowe z betonu żwirowego, fundamenty o objętości 0,15 m3 - 0,6 m3 - osadzenie elementów stalowych, tuleje do słupków i stojaków do siatkówki, tenisa, kometki - szt. 2 - ustawienie w gotowych otworach (tulejach) i regulacja słupków, stojaków i bramek, stojaków do siatkówki i kometki - szt. 2 - siatka - szt. 1 - linie do wyznaczenia pola gry - szt. 1 4. Chodnik: - koryta wykonywane na całej szerokości chodnika, mechanicznie, głębokość 20 cm, równiarka + walec wibracyjny - 48,00 m 2. - warstwy odcinające, zagęszczenie mechaniczne, warstwa po zagęszczeniu 15 cm, piasek - 48,00 m2, - podbudowa betonowa, warstwa po zagęszczeniu 10 cm - 48,00 m2, - obrzeża betonowe 20x6 cm, podsypka piaskowa, wypełnienie spoin zaprawą cementową - 76,994 m, - chodniki z kostki brukowej betonowej, grubość 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa (gr. 4 cm.) z wypełnieniem spoin piaskiem, kostka kolorowa - 48,00 m2. 4.2 Szczegółowy zakres robót przedstawia, z zastrzeżeniem punktu 4.3, przedmiar robót - stanowiący załącznik do specyfikacji, projekt stanowiący do specyfikacji, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca do specyfikacji. 4.3 Określone w przedmiarze robót, projekcie oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). 4.4 Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. 4.5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.6 Z uwagi na prowadzenie robót budowlanych w najbliższym sąsiedztwie szkoły Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa i prawidłowego zabezpieczenia placu budowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). 10.2 Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 10.3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: BS Żołynia nr 69 9175 0000 2001 0001 6463 0010 10.4 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno znajdować się fizycznie na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. Nie spełnia tego warunku dołączenie do oferty dowodu przelewu wadium. 10.5 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej - Wadium - Budowa boiska do gry w piłkę plażową i publicznego placu zabaw w Smolarzynach oraz włożyć do koperty zewnętrznej. 10.6 Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: - odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, - musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, - zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 10.7 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp. 10.8 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10.9 Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankowąubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności (np.: przesłania wezwania za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ), jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz oferty - (wg załącznika nr 1 do siwz).; 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączona w oryginale albo załączona jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy). 3) Informacja o podwykonawcach (jeżeli dotyczy, wg załącznika nr 4 do siwz).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

18.2 Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią istotne okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć, a które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. Mogą być to: - niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu, silny wiatr, powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy lub uniemożliwiające wykonywanie prac zgodnie z założoną technologią wykonania robót; - działanie siły wyższej; - dodatkowe prace do wykonania które nie były ujęte w przedmiarze robót, - konieczność usunięcia błędów w przedmiarze robót, projekcie lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - przedłużająca się procedura przetargowa tj. nie zawarcie umowy w terminie ustawowym od ogłoszenia. 18.3 Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian w umowie jest wniosek o zmianę umowy (zawarcie aneksu) złożony przez Wykonawcę. 18.4 Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie w/w okoliczności poprzez przedłożenie stosownych ekspertyz, opinii itp. 18.5 Wszelkie istotne zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności. 18.6 Wprowadzenie zmian nieistotnych w umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 18.7 Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności. 18.8 Konsekwencją zmiany umowy (aneksowania) może być w szczególności zmiana terminu zakończenia realizacji zadania, zmiana terminu płatności, wydłużenie terminów obowiązywania gwarancji złożonych tytułem zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 18.9 W sytuacji zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług nie wpłynie to na zwiększenie kwoty określonej w umowie. Cena brutto określona w formularzu ofertowym pozostaje bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zolynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żołyni ul. Rynek 22 37-110 Żołynia (pok. Nr 104) Czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 7 30 do 15 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Żołyni ul. Rynek 22 37-110 Żołynia (sekretariat Urzędu - pok. Nr 102) Czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 7 30 do 15 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.