eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Usługi w zakresie wykonania wycen lokali mieszkalnych położonych na terenie gminy Pruszcz Gdański

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Pruszcz Gdański: Usługi w zakresie wykonania wycen lokali mieszkalnych położonych na terenie gminy Pruszcz Gdański
Numer ogłoszenia: 90248 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, fax 0-58 682 27 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie wykonania wycen lokali mieszkalnych położonych na terenie gminy Pruszcz Gdański.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II. 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie wycen następujących lokali mieszkalnych gminnych do sprzedaży: a)Wiślina ul. Gdańska 12 (Weselno) - 3 lokale mieszkalne w jednym budynku, b)Przejazdowo ul. Długa 9/1 - jeden lokal mieszkalny, c)Juszkowo ul. Raduńska 63 - 2 lokale mieszkalne w jednym budynku, d)Łęgowo ul. Szkolna 1 - jeden lokal mieszkalny Dla każdego lokalu należy wykonać odrębnie operat w dwóch egzemplarzach. 2.Wytyczne dla Wykonawcy: 1)Każdy operat musi być dostarczony w dwóch egzemplarzach. 2)Zamawiający preferuje zastosowania do określenia wartości nieruchomości podejścia porównawczego lub innego ze szczególnym uzasadnieniem wyboru. 3)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zobowiązania Wykonawcy do określenia wartości przedmiotu wyceny wg dodatkowo wskazanego podejścia, jak też do sporządzenia operatu wg różnych rodzajów wartości nieruchomości np. dla alternatywnego sposobu użytkowania. Wykonawca powinien w operacie szacunkowym szczegółowo uzasadnić rodzaj określonej wartości rynkowej z podaniem powodów odstąpienia od wyceny dla alternatywnego sposobu użytkowania. 4)Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. 5)Wykonawcy zostaną wydane dokumenty będące w posiadaniu Zamawiającego niezbędne do wykonania przedmiotu umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.19.00 - Usługi biegłych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.90.00 - Usługi biegłych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nei wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t. jednolity Dz.U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 z późń. zm.). W przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę określonego w art. 174 ust. 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t. jednolity Dz. U. z 2004r. Nr 2261, poz. 2603 z późń. zm) dysponuje osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t. jednolity Dz.U. z 2004r. Nr 261, poz.2603), 2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków określonych powyżej nastąpi na podstawie poniżej wymienionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zgodnie z treścią załącznika nr 2, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (o ile Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą, w innym wypadku stosowane oświadczenie); 3.wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia (w przypadku gdy Wykonawca będzie samodzielnie wykonywał zamówienie winien wpisać również swoja osobę) - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ; 4.Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt. 3, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok nr 11 Urzędu Gminy w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 08:00, miejsce: biuro podawcze na parterze Urzędu Gminy w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.