eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choceń › Remonty odcinków dróg powiatowych - profilowanie nawierzchni masa mineralno - asfaltową wraz ze ścinką poboczy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Choceń: Remonty odcinków dróg powiatowych - profilowanie nawierzchni masa mineralno - asfaltową wraz ze ścinką poboczy.
Numer ogłoszenia: 90211 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku , Jarantowice 5, 87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2846487, faks 054 2846487.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=1311

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty odcinków dróg powiatowych - profilowanie nawierzchni masa mineralno - asfaltową wraz ze ścinką poboczy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów odcinków dróg powiatowych - profilowanie nawierzchni masa mineralno - asfaltową wraz ze ścinką poboczy. Zakres robót obejmuje: - 3000 m2 ścinki poboczy, 5700 m2 oczyszczenia mechanicznego nawierzchni, 5700 m2 skropienia asfaltem, 5700 m2 profilowania nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową wg II standardu w ilości 100 kg/m2) na drodze powiatowej nr 2813C Osieciny - Radecz Wielki w m. Dąbie Kujawskie, dł. 1000 mb. - 5520 m2 ścinki poboczy, 7176 m2 oczyszczenia mechaniczne nawierzchni, 7176 m2 skropienia asfaltem, 7176 m2 profilowania nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową wg II standardu w ilości 100 kg/m2) na drodze powiatowej nr 2814C Samszyce - Izbica Kujawska w m. Świszewy, dł. 1380 mb. - 300 m2 ścinki poboczy 2484 m2 oczyszczenia mechaniczne nawierzchni, 2484 m2 skropienia asfaltem, 2484 m2 profilowania nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową wg II standardu w ilości 100 kg/m2) na drodze powiatowej nr 2912C Bielawy - Kazanie - Sokołowo, dł. 420 mb. - 952 m2 ścinki poboczy 3587 m2 oczyszczenia mechaniczne nawierzchni, 3587 m2 skropienia asfaltem, 3587 m2 profilowania nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową wg II standardu w ilości 100 kg/m2) na drodze powiatowej nr 2922C Pustki Choceńskie - Wilkowice, dł. 635 mb Z dokumentacją techniczną (skróconymi projektami remontów) można zapoznać się w siedzibie zamawiającego, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z osobą upoważnioną do porozumiewania się z wykonawcami. Remonty odcinków dróg powiatowych należy wykonać zgodnie ze skróconymi projektami, specyfikacją techniczną, obowiązującymi przepisami oraz sztuką budowlaną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga składania wadium w kwocie 7000 zł słownie: siedem tysięcy złotych.Termin ważności wadium określa się na 30 dni. Termin liczony jest od terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego KDBS O/Włocławek 79 9550 0003 2001 0075 4192 0003, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7.2.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić warunki i potwierdzić ich spełnienie oświadczeniami lub dokumentami wymaganymi w punkcie 7.3, 7.4, 7.5. 7.3. Potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy p.z.p: 1 Oświadczenie Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust ust 1, ust 2 P.z.p. i spełnia wymagania art. 22 ust 1 pkt 1-4 zał. nr 1 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oryginał lub kserokopia Prowadzenie działalności gospodarczej 3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oryginał lub kserokopia. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, 4 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oryginał lub kserokopia Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt od 4 do 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Nie figuruje w kartotece karnej rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy P.z.p. 6 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Nie figuruje w kartotece podmiotów zbiorowych krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony warunek musi spełniać każdy z wykonawców. Warunki szczegółowe 7.4. Potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1 Wykaz wykonanych robót budowlanych-drogowych /zakończonych/ w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie. Należy podać wartość, datę i miejsce wykonania oraz załączyć krótki opis elementów robót. Do wykazu załączyć dokument potwierdzający, że wskazane roboty zostały wykonane należycie. Doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu robót drogowych polegające na zrealizowaniu zakończeniu 2 drogowych robót budowlanych tj. polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Wskazane roboty budowlane muszą być wykonane należycie. zał. nr 2 W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony warunek mogą spełniać łącznie 2 Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca:dotyczy kierownika budowy i kierownika robót- kserokopia uprawnień budowlanych - kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w PIIB wraz z dokumentem potwierdzającym ważne ubezpieczenie OC.- sporządzić wykaz robót na których pełnił funkcję kierownika budowy - dotyczy kierownika budowy- sporządzić wykaz robót na których pełnił funkcję kierownika robót - dotyczy kierownika robót- kserokopia uprawnień - dotyczy obsługi geodezyjnej- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Kierownik budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która jest aktualnie członkiem PIIB i posiada ubezpieczenie OC jako członek Izby oraz posiadający, co najmniej roczne doświadczenie w wykonywaniu robót drogowych na stanowisku kierownik budowy. Kierownik robót - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która jest aktualnie członkiem PIIB i posiada ubezpieczenie OC jako członek Izby oraz posiadający co najmniej roczne doświadczenie w wykonywaniu robót drogowych na stanowisku kierownik robót.Geodeta posiadający uprawnienia - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, zał. nr 3 W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek w pkt 2 mogą spełniać łącznie 3 Wykaz części zamówienia których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom Nie określa się warunków zał. nr 4 4 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca:- sporządzić wykaz jednostek sprzętowych wraz z opisem parametrów technicznych potwierdzających spełnienie wymagań zamawiającego typ, ilość, forma własności- pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, w przypadku jeżeli w wykazie wykonawca wskazał, że będzie dysponował narzędziami i urządzeniami. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący lub posiadający pisemne zobowiązanie do dysponowania następującymi jednostkami sprzętowymi:- wytwórnia mieszanek mineralno-asfaltowych wyposażona w jedną otaczarkę o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym z możliwością podgrzewania kruszywa. Otaczarka musi być wyposażona w automatyczny dozownik stabilizatora. Wydajność otaczarki nie mniejsza niż 100 Mg h. - 1 szt,Lokalizacja wytwórni musi zapewnić spełnienie wymagań technologicznych tj. dowóz mieszanki mineralno - bitumicznej w ciągu 2 godzin od załadunku do momentu wbudowania,- układarka mas bitumicznych- 1 szt.- skrapiarka lepiszcza wyposażona w urządzenie pomiarowe oraz mechanizmy regulacyjne, które zapewniają równomierne rozłożenie lepiszcza w kierunku podłużnym i poprzecznym - 1 szt- dwa walce stalowe statyczne samojezdne, jeden walec wibracyjny lub ciężki, jeden walec ogumiony.- samochody ciężarowe samowyładowcze - 4 szt- laboratorium wyposażone, w co najmniej kolumnę ekstrakcyjną, aparat Proctora oraz formę z ubijakiem Marshala i sondę do badania wskaźnika zagęszczenia robót ziemnych i podłoża zał. nr 5 W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony warunek mogą spełniać łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.5. Potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1 Informacja z Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy jest nie mniejsza niż 1,0 mln PLN. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest wykazanie środków kredytu). 2 Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem na termin składania ofert. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku ze zdarzeniami losowymi, a w szczególności od odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe w czasie realizacji robót objętych umową oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych dotyczących pracowników i osób trzecich. (minimalna kwota ubezpieczenia 500.000,00 zł.). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek w pkt. 2 musi spełniać każdy z wykonawców , natomiast warunek określony w pkt. 1 mogą spełniać łącznie. 7.6. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia . 7.7. Do oferty wspólnej winien być dołączony dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego z partnerów oraz wyłącznego występowania w realizacji umowy. 7.8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów, o których mowa w tabeli 7.3 lp. 2,3,4,6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanych w całości wykonywania decyzji właściwego organu. 7.9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w tabeli 7.3.lp. 5 składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 7.10. Dokumenty o których mowa w pkcie 7.8 a) i b) oraz w pkcie 7.9 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkcie 7.8. c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkcie 7.8 i 7.9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy stosuje się odpowiednio. 7.12 Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . 7.13. Pozostałe dokumenty i oświadczenia jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą. 7.13.1. Wypełniony formularz ofertowy. 7.13.2. Wypełnione formularz kosztorysu ofertowego. 7.13.3. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji zał. nr 6. 7.13.4. Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=1311.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach, 87-850 Choceń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach, 87-850 Choceń.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.