eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Rozbudowa infrastruktury informatycznej Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie, poprzez dostawę macierzy dyskowej z oprogramowaniem backupu oraz systemu do wirtualizacji wraz z ich wdrożeniem (instalacja, konfiguracja, integracja z pracującymi w INiG urządzeniami oraz instruktaż)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-06

Kraków: Rozbudowa infrastruktury informatycznej Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie, poprzez dostawę macierzy dyskowej z oprogramowaniem backupu oraz systemu do wirtualizacji wraz z ich wdrożeniem (instalacja, konfiguracja, integracja z pracującymi w INiG urządzeniami oraz instruktaż)
Numer ogłoszenia: 90138 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nafty i Gazu , ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4210033 w. 246, faks 012 4210050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.inig.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa infrastruktury informatycznej Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie, poprzez dostawę macierzy dyskowej z oprogramowaniem backupu oraz systemu do wirtualizacji wraz z ich wdrożeniem (instalacja, konfiguracja, integracja z pracującymi w INiG urządzeniami oraz instruktaż).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa infrastruktury informatycznej Zamawiającego, poprzez dostawę macierzy dyskowej z oprogramowaniem backupu oraz systemu do wirtualizacji wraz z ich wdrożeniem (instalacja, konfiguracja, integracja z pracującymi w INiG urządzeniami oraz instruktaż). Szczegółowe wymagania techniczne i gwarancyjne zamawianego urządzenia z oprogramowaniem oraz systemu, wymagania dotyczące instalacji, konfiguracji i integracji (tzw. wdrożenie) oraz instruktażu pracowników Zamawiającego zawarte są w Załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowane urządzenie, określone w Załączniku nr 1 do SIWZ w pkt.1, musi być sprzętem fabrycznie nowym (non refurbished) oraz nigdy nieużywanym. Oferowane urządzenie ma pochodzić z legalnego źródła tj.: być zakupiony w autoryzowanym kanale sprzedaży producenta oraz być objęty pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia i świadczonych przez sieć serwisową producenta. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na urządzenie na okres minimum 36 miesięcy. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę bezpłatnej usługi serwisowej świadczonej w trybie 9 godzin przez 5 dni roboczych w zasadą serwis na następny dzień roboczy (9x5xNBD) na okres minimum 36 miesięcy poprzez wymianę uszkodzonego urządzenia na sprawne urządzenie. Termin realizacji całego zamówienia: do 14 czerwca 2013r.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.30.00 - Serwery plików 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 48.21.93.00 - Pakiety oprogramowania administracyjnego 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 3.500,00 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). Szczegóły dotyczące wniesienia wadium zawarte są w punkcie 9 SIWZ

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Opis oferowanych produktów (specyfikację techniczną), zawierający co najmniej następujące dane: 1) nazwę Producenta i model oferowanego urządzenia; 2) nazwę Producenta i wersję oferowanego oprogramowania backupu; 3) nazwę Producenta i wersję oferowanego systemu wirtualizacji; 4) wykaz części składowych urządzenia (sprzęt, akcesoria, oprogramowanie) z podaniem nazwy i numeru katalogowego; 5) informacje o gwarancji; 6) zakresu usług instalacyjnych i integracyjnych

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tylko w przypadku, gdy zmiany będą wynikały z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj.: - zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia wynikającej z winy Zamawiającego. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie zmian, - forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.inig.pl/ZPub/zp2.asp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej można odebrać w siedzibie Instytutu Nafty i Gazu, ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, w pok. 224, u Pana Tomasza Kusia w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Instytut Nafty i Gazu, ul. Lubicz 25 A, 31-503 Kraków, sekretariat - pok.113, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane z projektu: Rozwój infrastruktury informatycznej Instytutu Nafty i Gazu oraz utworzenie informacyjnych zasobów nauki w postaci cyfrowej dla branży naftowej i gazowniczej, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 2. Infrastruktura sfery B+R, Działanie 2.3 Inwestycje związane z rozwojem infrastruktury informatycznej nauki, Poddziałanie 2.3.1. Projekty w zakresie rozwoju infrastruktury informatycznej nauki, Poddziałanie 2.3.2. Projekty w zakresie rozwoju zasobów informacyjnych nauki w postaci cyfrowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.