Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-02
Legionowo: remont budynku nr 14 i 15
Numer ogłoszenia: 90074 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Legionowie , ul. Zegrzyńska 8, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 6866972, 7728619, faks 022 6866972.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku nr 14 i 15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie robót remontowo-budowlanych: a) budynek nr 14 - wymiana pokrycia dachu wraz z obróbkami, malowanie elewacji, b) budynek nr 15 - wymiana pokrycia dachu i naprawa konstrukcji, wykonanie nowych obróbek blacharskich, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, izolacja fundamentów i odtworzenie opaski betonowej, malowanie elewacji, na terenie Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 8. Szczegółowy zakres robót określają: 1) przedmiary robót, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3) projekt budowlany i pozwolenie na budowę dla budynku nr 15. Okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 3 lata od daty przekazania wykonanych prac zamawiającemu na podstawie końcowego protokołu odbioru robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 7.000,00 PLN słownie: siedem tysięcy złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, wykonali roboty remontowo-budowlane, przynajmniej w jednym budynku użyteczności publicznej na kwotę równą lub powyżej 14 000 euro, 3) posiadają na podstawowym rachunku bankowym środki finansowe lub mają zdolność kredytową w wysokości nie mniej niż 400.000PLN słownie: czterysta tysięcy złotych, 4) wykażą się dysponowaniem, co najmniej jednej osoby do sprawowania samodzielnej funkcji tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia konstrukcyjno budowlane uprawniające do kierowania robotami remontowo-budowlanymi i będącego członkiem okręgowej izby inżynierów budownictwa, 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności o wartości sumy gwarancyjnej minimum 100.000 złotych. 6) W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1, pkt 2-4.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz wykonanych robót remontowo- budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem przedmiotu zadania, dat wykonania i odbiorców, w tym, przynajmniej w jednym budynku użyteczności publicznej o wartości równej lub powyżej 14 000 euro, c) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych nie mniej niż 400.000 PLN słownie: czterysta tysięcy złotych lub zdolność kredytową w tej samej wysokości wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przewidzianej do pełnienia obowiązków kierownika budowy wraz z kserokopią dokumentu stwierdzającego przynależność do izby samorządu zawodowego inżynierów lub architektów budownictwa, e) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości sumy gwarancyjnej minimum 100.000 złotych, f) kserokopia polecenia przelewu wadium lub informacja o wniesionej formie wadium, g) parafowany wzór umowy przez Wykonawcę, h) oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, i) kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiaru robót..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspl-legionowo.pl zakładka Zamówienia Publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, w sekretariacie na I piętrze w cenie 50,00 PLN po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym (022) 686 65 90.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 15:00, miejsce: Sekretariat na I piętrze Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej, Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Legionowie ul. Zegrzyńska 8, 05-119 Legionowo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Dostawa warzyw świeżych, kwaszonych, okopowych wczesnych, owoców i ziemniaków do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie i Wydziału Administracyjno - Gospodarczego w Sułkowicach
- Remont kulochwytu na osi A w budynku nr 112 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Remont budynku gospodarczo-magazynowego przy OSP Legionowo przy ul. Mickiewicza 11
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont zabytkowego budynku Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- Modernizacja sali sportowej przy Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych
- DOSTOSOWANIE BUDYNKU ZESPOŁU PLACÓWEK OŚWIATOWYCH DLA ZESPOŁU PRZEDSZKOLNEGO W RABIE NIZNEJ
- Budowa wewnętrznej instalacji gazu wraz z przebudową kotłowni i zabudową kotłów gazowych w filii Przedszkola nr 4 w Pszowie
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.