eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Wynajem sprzętu wraz z operatorem niezbędnego do prowadzenia prac w ramach zimowego utrzymania dróg powiatowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-19

Łomża: Wynajem sprzętu wraz z operatorem niezbędnego do prowadzenia prac w ramach zimowego utrzymania dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 9004 - 2011; data zamieszczenia: 19.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 355707 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sprzętu wraz z operatorem niezbędnego do prowadzenia prac w ramach zimowego utrzymania dróg powiatowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu wraz z operatorem z podziałem na poszczególne części: Część I - spycharki o min. mocy 75KM - 1 szt. Część II - spycharki o mocy powyżej 100 KM- 1 szt. Część III - samochody o ładowności min. 10T z pługami szczytowymi - 2 szt. Część IV - samochody o ładowności min. 10T z pługami bocznymi - 2 szt. Część V - koparko - ładowarka o pojemności łyżki min. 1,0 m3- 3 szt. Część VI - koparko - ładowarka o pojemności łyżki min. 4,0 m3 - 1 szt. niezbędnego do prowadzenia prac w ramach zimowego utrzymania dróg powiatowych, według zaleceń zamawiającego. Do zimowego utrzymania zalicza się: 1.usuwanie śniegu i błota pozimowego z dróg, Odśnieżanie dróg ma na celu zmniejszenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie, zawieje. Zadaniem wykonawców jest odśnieżanie dróg mające na celu usunięcie śniegu z jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących, jakimi są zatoki autobusowe, parkingi, itp. - według wskazań zamawiającego. UWAGA: Za jakość wykonywanych robót i bezawaryjne działanie sprzętu oraz ich zgodność z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji, odpowiedzialni są wykonawcy robót. SPOSÓB WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA: 1.Wezwania sprzętu Wykonawcy do rozpoczęcia akcji zimowej dokonywane będą telefonicznie przez dyspozytora ZDP w Łomży uprawnionym przedstawicielom wykonawców każdorazowo, z określeniem miejsca i czasu rozpoczęcia działania i zakresu prac Istnieje możliwość pracy w dniach wolnych i świątecznych, jak również o różnych porach. 2.Ceny wykazane w ofercie winny obejmować: - koszty dojazdów i przejazdów sprzętu: a.samochodów ciężarowych, koparko - ładowarek, b.spycharek w promieniu do 15 km, - koszty związane z montażem i demontażem osprzętu, - pracę operatorów także w niedziele i święta oraz w godzinach nadliczbowych 3.Wykonawcy przystąpią do odśnieżania dróg w zależności od wynajmowanego sprzętu w czasie nie dłuższym niż: - spycharki o minimalnej mocy 75KM i powyżej 100 KM- 6 godzin - samochody o ładowności minimalnej 10T z pługami szczytowymi - 2 godziny - samochody o ładowności minimalnej 10T z pługami bocznymi - 2 godziny - koparko - ładowarki na kołach o poj. łyżki min. 1,0 m3 (w tym 1 szt. o pojemności łyżki min. 4,0 m3)- 4 godziny od chwili wezwania przez dyspozytora ZDP w Łomży sprzętem sprawnym technicznie i przystosowanym do odśnieżania dróg oraz wyposażonym w urządzenia niezbędne do pracy na drodze pod ruchem, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4.Czas pracy liczony jest od momentu podstawienia sprzętu w określone przez dyspozytora ZDP miejsce działania do zakończenia zleconych zadań (tylko efektywne godziny pracy sprzętu) i telefonicznym powiadomieniu o tym dyspozytora. 5.Całkowite koszty za czas remontu sprzętu i związanego z tym postoju ponoszą wykonawcy. 6.Podczas świadczenia usług wykonawcy mają obowiązek prowadzić raport pracy sprzętu z podaniem następujących danych: 1.pieczęć jednostki usługowej, 2.data świadczenia usługi, 3.marka i typ pojazdu, 4.czas pracy pojazdu: od godziny .... do godziny.... = ilość godzin, 5.numer drogi powiatowej z dokładnym określeniem odcinka oraz ilość przejechanych kilometrów, 6.czas przestoju na trasie - należy opisać szczegółowo w rubryce Uwagi. 7.Zapisane dane w raporcie pracy sprzętu potwierdzać będzie dyspozytor ZDP w Łomży czytelnym podpisem. 8.Raporty pracy sprzętu wykonawcy dołączą do wystawionej faktury zamawiającemu. PRZYGOTOWANIE SPRZĘTU. Wykonawca(y), który wygra przetarg jest zobowiązany w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy dokonać przeglądu i remontu sprzętu (osprzętu) do odśnieżania. Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia. Nośniki pługów odśnieżnych powinny mieć zamontowane płyty czołowe. Pojazdy samochodowe używane do wykonywania prac przy odśnieżaniu dróg powinny być wyposażone w: 1)ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej samochodowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 nr 32 poz. 262 z późn. zm.), 2)liny holownicze, 3)łopaty, 4)łańcuchy przeciwśnieżne na koła napędowe (wskazane), 5)lemiesze powinny mieć oznaczone skrajne, wystające poza obrys pojazdu, części w skośne pasy wykonane pod kątem 450 barwy na przemian białej i czerwonej. Po przygotowaniu sprzętu i nośników należy dokonać próbnego montażu, podczas którego należy sprawdzić w pługach: 1)dopasowanie elementów łączących z płytą czołową, 2)działanie mechanizmu podnoszenia, 3)możliwość swobodnego układania się okładnicy na nawierzchni i przylegania lemiesza, 4)działania oświetlenia sygnalizacyjnego, 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wynejem spycharki o min. mocy 75KM wraz z operatorem - 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOP-TRANS Jan Chrostowski, Biodry 14, 18-420 Jedwabne, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10041,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wynajem spycharki o mocy powyżej 100 KM wraz z operatorem- 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOP-TRANS Jan Chrostowski, Biodry 14, 18-420 Jedwabne, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5856,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wynajem samochodów o ładowności min. 10T z pługami szczytowymi wraz z operatorem - 2 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Uslugowo-Handlowe JUMIRPOL Jerzy Grzymała, ul. Nowogrodzka 118, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35380,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39040,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wynajem samochodów o ładowności min. 10T z pługami bocznymi wraz z operatorem- 2 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo-Handlowe JUMIRPOL Jerzy Grzymała, ul. Nowogrodzka 118, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15860,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9394,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17080,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Wynajem koparko - ładowarki o pojemności łyżki min. 1,0 m3 wraz z operatorem-3 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Drogowy KAFIL, ul. Kalinowa 31, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18296,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18788,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35380,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Wynajem koparko - ładowarka o pojemności łyżki min. 4,0 m3 wraz z operatorem- 1 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOP-TRANS Jan Chrostowski, Biodry 14, 18-420 Jedwabne, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16393,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30135,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41697,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.