eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radlin › Zorganizowanie dwóch letnich obozów naukowych dla uczniów - uczestników projektu LEPSZY START NA PRZYSZŁOŚĆ z podziałem na 2 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-22

Radlin: Zorganizowanie dwóch letnich obozów naukowych dla uczniów - uczestników projektu LEPSZY START NA PRZYSZŁOŚĆ z podziałem na 2 zadania
Numer ogłoszenia: 90040 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin , ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590200, faks 032 4590205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radlin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie dwóch letnich obozów naukowych dla uczniów - uczestników projektu LEPSZY START NA PRZYSZŁOŚĆ z podziałem na 2 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie miejsca pobytu dla dwóch wakacyjnych obozów naukowych: a)zadanie 1 - obóz dla 40 uczniów (w wieku 11 - 16 lat ) oraz 5 opiekunów - łącznie 45 osób, przez ciągły okres 14 dni (13 noclegów i 13 całodniowych posiłków (śniadanie, obiad, kolacja) rozpoczynając od obiadu w dniu przyjazdu a kończąc na obiedzie w dniu wyjazdu) w lipcu 2012 r., do jednej z wymienionych miejscowości w województwie śląskim: Wisła, Ustroń, Szczyrk, b)zadanie 2 - obóz dla 40 uczniów (w wieku 11 - 16 lat ) oraz 5 opiekunów - łącznie 45 osób, przez ciągły okres 14 dni (13 noclegów i 13 całodniowych posiłków (śniadanie, obiad, kolacja) rozpoczynając od obiadu w dniu przyjazdu a kończąc na obiedzie w dniu wyjazdu) w sierpniu 2012 r., do jednej z wymienionych miejscowości w województwie śląskim: Wisła, Ustroń, Szczyrk, 2)transport autokarowy uczestników tam i z powrotem 3)zapewnienie, w ramach kosztów pobytu, następujących przedsięwzięć : możliwość korzystania z urządzeń, wyposażenia i bezpłatnych imprez organizowanych przez ośrodek wypoczynkowy, możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu RTV, sportowego, z sali z możliwością organizowania dyskotek - 2 razy w tygodniu, w godzinach od 18.00 do 21.00, zapewnienie całodobowej opieki medycznej, opieka pielęgniarska całodobowo, lekarz pediatra na miejscu lub na wezwanie, gabinet lekarski i izolatka na terenie ośrodka, bezpłatny transport chorego do ośrodka opieki medycznej w przypadku takiej potrzeby, podstawowe lekarstwa przeciwbólowe, przeciwgorączkowe, środki opatrunkowe, ogniska połączone z pieczeniem kiełbasek (po jednym w każdym tygodniu pobytu) zapewnienie możliwości co najmniej dwukrotnego korzystania z basenu krytego lub otwartego - opłacenie wstępów dla całej grupy (jeżeli dojście do basenu przekracza 2 km to bezpłatny dowóz) rezydent na miejscu z ramienia Wykonawcy, 4)dodatkowe usługi w ramach kosztów pobytu : trzy wycieczki autokarowe, całodniowe : wycieczka do aquaparku - opłacony transport + wstęp + suchy prowiant i napój zamiast obiadu wycieczka do parku rozrywki w Inwałdzie - opłacony transport + wstęp + suchy prowiant i napój zamiast obiadu wycieczka Pętlą Beskidzką z przewodnikiem (przełęcz Salmopol, Szczyrk, Jezioro Żywieckie, góra Żar, Trójwieś Beskidzka - Galeria Koronek, Chata Kawuloka, przełęcz Kubalonka, Zameczek Prezydencki na Zadnim Groniu, zapora w Wiśle Czarnej, skocznia im. A.Małysza w Wiśle - Malince, Muzeum Beskidzkie w Wiśle) - opłacony transport + przewodnik + wstępy + suchy prowiant i napój zamiast obiadu ubezpieczenie uczestników, na okres podróży i pobytu, od następstw nieszczęśliwych wypadków, na sumę 10 000,oo zł / osobę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 55.24.00.00-4, 60.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • są wpisani do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268 wraz z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zorganizowali minimum 3 wyjazdy co najmniej 40-to osobowej grupy osób na minimum 10 dni - (kolonie, obozy, zielone szkoły itp.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunków w zakresie przedmiotu zamówienia jest wypełnione, przez Wykonawcę oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, wydaną na podstawie ustawy z 6 września 2001 roku o transporcie drogowy (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 roku Nr 125, poz. 874 wraz z późn. zm.)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie ceny w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b) zmniejszenie ilości uczestników, w przypadkach losowych - cena zostanie zmniejszona o stawkę jednostkową za osobodzień, obliczoną według wzoru: cena ofertowa : ilość uczestników : 14 dni x ilość dni niezrealizowanych - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie treści w przypadku: a) innych, ustawowych, zmian mających istotny wpływ na realizację zamówienia, które mogą wejść w życie w okresie obowiązywania umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radlin ul. Rymera 15 44-310 Radlin pok. 201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2012 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Radlin ul. Rymera 15 44-310 Radlin pok. 201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie dwóch letnich obozów naukowych dla uczniów - uczestników projektu LEPSZY START NA PRZYSZŁOŚĆ z podziałem na 2 zadania - zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obóz dla 40 uczniów (w wieku 11 - 16 lat ) oraz 5 opiekunów - łącznie 45 osób, przez ciągły okres 14 dni (13 noclegów i 13 całodniowych posiłków (śniadanie, obiad, kolacja) rozpoczynając od obiadu w dniu przyjazdu a kończąc na obiedzie w dniu wyjazdu) w lipcu 2012 r., do jednej z wymienionych miejscowości w województwie śląskim: Wisła, Ustroń, Szczyrk, transport autokarowy uczestników tam i z powrotem oraz świadczenia opisane w zakresie zamówienia podstawowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 55.24.00.00-4, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie dwóch letnich obozów naukowych dla uczniów - uczestników projektu LEPSZY START NA PRZYSZŁOŚĆ z podziałem na 2 zadania - zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obóz dla 40 uczniów (w wieku 11 - 16 lat ) oraz 5 opiekunów - łącznie 45 osób, przez ciągły okres 14 dni (13 noclegów i 13 całodniowych posiłków (śniadanie, obiad, kolacja) rozpoczynając od obiadu w dniu przyjazdu a kończąc na obiedzie w dniu wyjazdu) w sierpniu 2012 r., do jednej z wymienionych miejscowości w województwie śląskim: Wisła, Ustroń, Szczyrk, transport autokarowy uczestników tam i z powrotem oraz świadczenia opisane w zakresie zamówienia podstawowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 55.24.00.00-4, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.