eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przygodzice › Bieżące remonty dróg gminnych w 2011 roku 1. Odwodnienie drogi w m. Przygodzice ul. Kasztanowa i ul. Mertki 2. Odwodnienie drogi w m. Przygodzice ul. Nowe Osiedle 3. Odwodnienie drogi w m. Wysocko Małe ul. Podwórzowa 4. Remont drogi w m. Bogufałów dz. nr 185 5. Remont drogi w m. Chynowa dz. nr 497/2 w kierunku posesji nr 142

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-21

Przygodzice: Bieżące remonty dróg gminnych w 2011 roku 1. Odwodnienie drogi w m. Przygodzice ul. Kasztanowa i ul. Mertki 2. Odwodnienie drogi w m. Przygodzice ul. Nowe Osiedle 3. Odwodnienie drogi w m. Wysocko Małe ul. Podwórzowa 4. Remont drogi w m. Bogufałów dz. nr 185 5. Remont drogi w m. Chynowa dz. nr 497/2 w kierunku posesji nr 142
Numer ogłoszenia: 90031 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przygodzice , Plac Powstańców Wielkopolskich 2, 63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie, tel. 062 5927722, faks 062 5927000.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przygodzice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące remonty dróg gminnych w 2011 roku 1. Odwodnienie drogi w m. Przygodzice ul. Kasztanowa i ul. Mertki 2. Odwodnienie drogi w m. Przygodzice ul. Nowe Osiedle 3. Odwodnienie drogi w m. Wysocko Małe ul. Podwórzowa 4. Remont drogi w m. Bogufałów dz. nr 185 5. Remont drogi w m. Chynowa dz. nr 497/2 w kierunku posesji nr 142.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia publicznego obejmuje wykonanie odwodnienia i remontów dróg na terenie gminy Przygodzice, w tym: 1. Odwodnienie drogi w m. Przygodzice ul. Kasztanowa i ul. Mertki - ułożenie ścieku prefabrykowanego 2. Odwodnienie drogi w m. Przygodzice ul. Nowe Osiedle - ułożenie koryt odwadniających 3. Odwodnienie drogi w m. Wysocko Małe ul. Podwórzowa - ułożenie ścieku prefabrykowanego 4. Remont drogi w m. Bogufałów dz. nr 185: - profilowanie istniejącej podbudowy z kruszywa na odcinku o dł. 1500m2 - ułożenie kruszywa (melafir) o gr. 5 cm na odcinku o dł. 1500m2 przy użyciu układarki mechanicznej 5. Remont drogi w m. Chynowa dz. nr 497/2 w kierunku posesji nr 142: - profilowanie podłużne w celu likwidacji wybrzuszenia i zapadnięcia w profilu podłużnym - wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości min. 10cm - 1800m2 -wykonanie podbudowy z kruszywa pokolejowego (odsiewki o gr. 10cm) lub z kruszywa łamanego mieszanki 0/63 ze skał twardych (melafir, granit) gr. 10cm - 1800 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowane wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót polegających na wykonaniu remontu lub przebudowy drogi z tłucznia kamiennego oraz jednej roboty polegającej na odwodnieniu drogi. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowane dysponowanie, w celu realizacji zamówienia, następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami: - koparko-spycharka na podwoziu ciągnika kołowego - szt. 1 - równiarka samojezdna - szt. 1 - układarka mechaniczna - szt. 1 - walec wibracyjny ogumiony 15t lub walec statyczny samojezdny 15t - 1 szt. - samochód samowyładowczy 5-10t - szt. 1 - wibrator powierzchniowy - szt. 1 - ubijak spalinowy - szt. 1 Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowane posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony FORMULARZ OFERTY 2. Opracowany Kosztorys Ofertowy 3. Pełnomocnictwo - oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie - w przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym, (ewidencyjnym) Wykonawcy 4. Dotyczy podmiotów występujących wspólnie: 1. Następujące dokumenty i oświadczenia składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, - odpis z właściwego rejestru a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, - dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone 2. Ponadto wymagane są następujące dokumenty: - dokument ustanawiający pełnomocnika, - upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku zaistnienia udokumentowanych, niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac lub spełnienie wymogów technologicznych - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przygodzice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przygodzice, Plac Powstańców Wlkp.2, 63-421 Przygodzice, I piętro pok. nr 16. Na wniosek Wykonawca może odebrać SIWZ osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, opłata za SIWZ wynosi 16,00zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Gmina Przygodzice - Urząd Gminy, Plac Powstańców Wlkp.2, 63-421 Przygodzice, pok. nr 1 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są : - w sprawach procedury przetargowej : mgr Lucyna Koczorowska - Kierownik Referatu Rozwoju Gospodarczego w Urzędzie Gminy w Przygodzicach, tel. 62 5927722 wew. 123, - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia : Hieronim Graf - Inspektor ds. grupy remontowej i utrzymania dróg w Urzędzie Gminy w Przygodzicach, tel. 62 5927722 wew. 144.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.