eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Realizacja Projektu pn. Uzbrojenie terenów w miejscowości Kozenin - Gmina Sławno pod potrzeby inwestycji MŚP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-16

Sławno: Realizacja Projektu pn. Uzbrojenie terenów w miejscowości Kozenin - Gmina Sławno pod potrzeby inwestycji MŚP
Numer ogłoszenia: 90019 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125426 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławno, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31, 26-332 Sławno, woj. łódzkie, tel. 44 755-18-50, faks 44 755-18-51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja Projektu pn. Uzbrojenie terenów w miejscowości Kozenin - Gmina Sławno pod potrzeby inwestycji MŚP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja Projektu pn. Uzbrojenie terenów w miejscowości Kozenin Gmina Sławno pod potrzeby inwestycji MŚP 1. Zakres rzeczowy inwestycji 1.1. Zadanie 1 Kanalizacja sanitarna a) budowa rurociągów tłocznych dł. 1633,7 mb, b) budowa kanałów grawitacyjnych dł. 5671,7 mb. c) budowa przepompowni ścieków PS 7, PS 8 , PS31 z zasilaniem energetycznym ( WLZ) 2. 2. Zadanie 2: Sieć wodociągowa a) budowa sieci wodociągowej dł. sieci 3050,26 mb, b) wykonanie węzła automatycznego napełniania zbiorników wody, c) wykonanie awaryjnego zasilania energetycznego ujęcia wody Sepno Radonia d) budowa przyłącza dł. 46,45 m, Wyszczególnienie zakresu rzeczowego L.p. Wyszczególnienie zakresu rzeczowego 1. Kanalizacja sanitarna: 1.1 Zlewnia PS7cz. Sanitarna 1.2 Przepompownia ścieków PS7cz. Elektryczna 1.3 Zlewnia PS8 cz. Sanitarna 1.4 Przepompownia ścieków PS8 cz. Elektryczna 1.5 Zlewnia PS31cz. Sanitarna 1.6. Przepompownia ścieków PS31cz. Elektryczna 1.7 Kanalizacja grawitacyjna włączenie do zlewni istn. cz. Sanitarna 2. Sieć wodociągowa, automatyczny węzeł napełniania zbiorników wody, awaryjne zasilanie energ. ujęcia wody 2.1 Wodociąg Kozenin Sepno 2.2 Przyłącze wodociągowe 3.Szczegółowy zakres robót opisany został w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. UWAGA Do ceny oferty należy doliczyć koszt wykonania ogrodzenia przepompowni ścieków PS7, PS8, PS31 o wymiarach 4 razy 4 mb i wysokości h równa się 1,5 m z furtką wejściową o szerokości 0.90 m wykonane z paneli ogrodzeniowych (drut gr. 0,4 cm) malowanych proszkowo brak opisu w dokumentacji technicznej, oraz Zakup i montaż agregatu prądotwórczego 10 kVA w obudowie dźwiękochłonnej na podwoziu przyczepy przetaczany ze stabilizacją napięcia diesel pkt 2.3.12 poz. 134 143 przedmiaru wodociąg Kozenin Sepno brak opisu w dokumentacji technicznej. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z opisem technicznym , specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami. 5. Wykonawca zobowiązany jest w ramach ww robót do: 1) Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, technologią wskazaną przez Projektanta, z zasadami wiedzy technicznej, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, w szczególności z zapisami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, załączonymi do niniejszej specyfikacji. 2) Wykonania Projektów Organizacji Ruchu na bieżąco przez Wykonawcę w miarę postępu robót. Wykonania, oznakowania w czasie trwania robót oraz demontażu po wykonaniu robót. 3) Zabezpieczenia składowanych tymczasowo na placu budowy materiałów i urządzeń do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów. 4) Zorganizowania zaplecza budowy, podłączenia mediów we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy. 5) Zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy do dnia odbioru robót. 6) Natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót. 7) Pokrycia kosztów związanych z bieżącą obsługą geodezyjną inwestycji, w tym odtworzenia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku gdy ww znaki znajdują się na terenie realizacji robót. 8) Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm. ), i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 ze zm.) oraz zgłoszenia informacji o wytwarzanych odpadach, sposobie ich zagospodarowania do Wydziału Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego z kopią do wiadomości Zamawiającego. W cenie oferty Wykonawca ma obowiązek uwzględnić odległość, koszt wywozu i utylizacji odpadów. 9) Prowadzenia robót rozbiórkowych, montażowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401). 10) Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). Przekazanie planu BiOZ winno nastąpić w ciągu 14 dni od daty przekazania placu budowy. 11) Wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 12) Wykonania próby szczelności rurociągów kanalizacji sanitarnej zgodnie z PN-EN 1610, z której należy sporządzić protokół z udziałem inspektora nadzoru inwestorskiego. 13) Wykonania kamerowania sieci grawitacyjnej całego zakresu robót wraz z wydrukiem i płytą. 14) Sporządzenia w dwóch egzemplarzach instrukcji eksploatacji dla przepompowni oraz przekazania ich Zamawiającemu w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego. 15) Odbudowy nawierzchni dróg w przypadku, gdy podczas wykonywania prac budowy w przejściach pod jezdniami oraz w pasie drogi nawierzchnia zostanie uszkodzona. 16) Uwzględnienia kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego podczas realizacji robót (droga krajowa, powiatowa, gminna). 17) Przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania kompleksowej geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 3 egzemplarzach) najpóźniej do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 18) Materiały, urządzenia i wyposażenie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r. poz. 883 ze zm. ) oraz m.in. w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym z 11 sierpnia 2004 r. ( Dz. U. z 2004 r., Nr 198, poz. 2041 ze zm. ). 19) Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej, określają minimalne oczekiwane parametry jakościowe, techniczne oraz wymagany standard, należy je traktować jako propozycje projektanta. a) Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. b)Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach katalogowych, stronach internetowych producentów. Posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 20) Dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, jednak ich parametry techniczne muszą odpowiadać zaproponowanym w dokumentacji projektowej. 21) Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 22) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, iż wszystkie wyroby budowlane użyte do wykonania zamówienia nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych. 23) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości itp.). 24) Wykonawca przygotuje oraz złoży w formie spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza : a) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, b) protokoły z badania materiałów i urządzeń, c) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, d) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji zadania., e) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, f) wypełniony dziennik budowy g) pozwolenia na użytkowanie 25) Wykonawca zaopatrzy obiekty przepompowni w oznaczenia i instrukcje wymagane obowiązującymi przepisami ( p.poż., sanitarne, bhp ). Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinasowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 Oś priorytetowa II. Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka Działanie II.1. Otoczenie biznesu Poddziałanie II.1.1 Tereny inwestycyjne..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CERAMIKA SERWIS Spółka z o.o., ul. Piotrkowska 83-89, 26-300 Opoczno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3890913,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2999565,91

  • Oferta z najniższą ceną: 2999565,91 / Oferta z najwyższą ceną: 3662210,61

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.