eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Remonty chodników i nawierzchni brukowych na terenie miasta Szczecinek w 2012 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-22

Szczecinek: Remonty chodników i nawierzchni brukowych na terenie miasta Szczecinek w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 90016 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szczecinek , Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3714129, faks 094 3740254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty chodników i nawierzchni brukowych na terenie miasta Szczecinek w 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w generalnym wykonawstwie, zgodnie ze sztuką budowlaną, Polskimi Normami, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi oraz zasadami bezpieczeństwa dla korzystających z drogi, robót polegających na całorocznym remoncie nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zatok postojowych oraz parkingów będących w administracji Miasta Szczecinek, wykonanych z płyt betonowych, kostki betonowej lub bruku, obejmujących przełożenie istniejących nawierzchni lub jej wymianę wraz z robotami towarzyszącymi, takimi jak regulacja lub wymiana krawężników i obrzeży z ewentualną wymianą, remontem lub wykonaniem nowej podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie. W zakres remontu wchodzi: remont chodników dla pieszych, nawierzchni dróg, zjazdów oraz zatok postojowych i parkingów 1) z płytek betonowych 35 x 35 x 5 cm - ok. 350 m2, 2) z płytek betonowych 50 x 50 x 7 cm - ok. 330 m2, 3) z kostki betonowej polbruk gr. 6cm - ok. 1000 m2, 4) z kostki betonowej polbruk gr. 8cm - ok. 150 m2, 5) z kostki betonowej trylinka - ok. 50 m2, 6) z kostki kamiennej - ok. 30 m2. Remont polegać będzie na rozbiórce istniejącej nawierzchni drogi, chodnika, zjazdu, zatoki postojowej lub parkingu, wyprofilowaniu podłoża, wykonaniu podsypki wyrównawczej z piasku gr. 10 cm, oraz podsypki cementowo-piaskowej gr. 5 cm i ułożeniu nowej nawierzchni z materiału Zamawiającego pochodzącego z odzysku lub z nowego materiału Wykonawcy (w przypadku nowej nawierzchni z kostki polbruk gr. 6 cm 50 procent, polbruk kolorowy, 50 procent polbruk szary), uprzątnięciu terenu remontu i odwiezienie elementów rozbiórkowych na wysypisko lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2) w przypadku konieczności, wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie z materiału Wykonawcy - ok. 100 m2, Wykonanie nowej podbudowy polegać będzie na rozbiórce podbudowy istniejącej lub wykonaniu wykopu pod nową podbudowę i wykonanie nowej podbudowy z kruszywa naturalnego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm - materiał Wykonawcy. 3) przestawienie krawężników kamiennych - ok. 130 mb. Przestawienie krawężnika polegać będzie na rozbiórce krawężnika istniejącego i ponownym jego ustawieniu, z uzupełnieniem krawężnikiem pochodzącym z odzysku (materiał Zamawiającego), na ławie betonowej z oporem z betonu B 15 MPa i podsypce cementowo-piaskowej- materiał Wykonawcy, oraz wywozie pozostałych materiałów na wysypisko lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4) przestawienie lub wymiana krawężników betonowych - ok. 1400 mb. Wymiana krawężnika polegać będzie na rozbiórce krawężnika istniejącego (w przypadkach zmiany lokalizacji krawężnika rozebranie wszystkich warstw konstrukcyjnych nawierzchni) i ustawieniu krawężnika nowego (materiał Wykonawcy) na ławie betonowej z oporem łącznie z wykonaniem ławy z betonu B 15 MPa i podsypce cementowo - piaskowej, oraz wywozie pozostałych materiałów na wysypisko lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego - wszystkie materiały Wykonawcy. Przestawienie krawężnika polegać będzie na rozbiórce krawężnika istniejącego i ponownym jego ustawieniu, z uzupełnieniem krawężnikiem pochodzącym z odzysku (materiał Zamawiającego), na ławie betonowej z oporem z betonu B 15 MPa i podsypce cementowo-piaskowej- materiał Wykonawcy, oraz wywozie pozostałych materiałów na wysypisko lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5) wymiana obrzeża betonowego - ok. 400 mb. Wymiana obrzeża betonowego polegać będzie na rozbiórce istniejącego obrzeża i ustawieniu nowego (materiał Wykonawcy) na podsypce piaskowej oraz wywozie pozostałości na wysypisko lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 4 800,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat min. 1 roboty budowlanej z zakresu robót drogowych polegającej na wykonaniu remontu dróg, chodników lub placów, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto, potwierdzonej, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 60 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Szczecinek, Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Szczecinek, Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 04.05.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.