Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-25
Łomianki: Uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego na terenie Gminy Łomianki
w latach 2014-2016
Numer ogłoszenia: 90015 - 2014; data zamieszczenia: 25.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki , ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7686301, faks 22 7686302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego na terenie Gminy Łomianki w latach 2014-2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego na terenie Gminy Łomianki, obejmująca: 1) Odtworzenie oznakowania poziomego: a) Malowanie farbą odblaskową, koloru białego, zgodnie z projektami stałej organizacji ruchu i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. b) Malowanie masą, chemoutwardzalną, dwuskładnikową, koloru białego i czerwonego, zgodnie z projektami stałej organizacji ruchu i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego: 2) Uzupełnienie lub wymiana: a) Słupków, - średnica 2 cale, ocynkowanych malowanych proszkowo w kolorze jasno szarym lub białym. Montaż słupków w gruncie powinien gwarantować trwałość ich posadowienia i nienaruszalność konstrukcji. Posadowienie słupków w gruncie należy wykonać na głębokość min. 1,0 m z wykonaniem stop o wymiarach 30 x 30 cm na wysokość 50 cm . Słupek w dolnej części umieszczony w stopie fundamentowej musi posiadać dwie poprzeczki w różnych płaszczyznach o długości 25 cm. b) Znaków drogowych i tablic informacyjnych - wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej, malowanych proszkowo i wyklejonych folią odblaskową, zgodnie ze stosownymi przepisami. Montaż znaków oraz tabliczek na słupku powinien gwarantować trwałość i nienaruszalność konstrukcji. c) Tabliczek z nazwami ulic (wzór w załączeniu) wraz z uchwytami - jednostronnych lub dwustronnych. d) dwustronnych - połączonych ze sobą trwale, w sposób umożliwiający wsunięcie jednej tabliczki w drugą, w środku miedzy tabliczkami należy zastosować ramkę stalową, ocynkowaną, malowaną proszkowo, mocowaną w taki sposób, by demontażu niemożna było dokonać bez pomocy innych narzędzi. e) wykonanych z blachy aluminiowej o grubości 1,00 mm, pokryte białą farbą odblaskową 3M 4750 lub równoważną (folia pierwszej generacji, siedmio letnia). f) wymiary tabliczek - szer. 214 mm, dł. w zależności od (długości) nazwy ulicy. g) Napis; główny - czcionka (kolor czarny) pogrubiona Franklin Gothic Medium, w pasku koloru CMYK u dołu tabliczki - czcionka Ariel i tło wykonane drukiem solwentowym twardym (druk oparty na farbach zawierających cyklohexanol o bardzo dobrych własnościach odpornościowych na zewnętrzne czynniki atmosferyczne) o rozdzielczości 720 dpi. Odblaskowość tablicy wg norm dla tablic rejestracyjnych. h) Znaków drogowych, tablic i tabliczek z nazwami ulicy - wykonanych na zdemontowanym oznakowaniu, wyklejonych folią odblaskową, zgodnie ze stosownymi przepisami (znaki i tablice drogowe), wyklejenie folią odblaskową wg wzoru określonego dla tabliczek z nazwami ulic ( tabliczki z nazwami ulic). 3) Przeprowadzenie przeglądu oznakowania ulicznego oraz tablic informacyjnych i tabliczek z nazwami ulic. a) Regulacja znaków drogowych i tabliczek z nazwami ulic - ustawienie znaku/tabliczki z nazwą ulicy, dokręcenie śrub mocujących. b) Regulacja słupków c) Sporządzenie protokołu przeglądu z wyszczególnieniem wykonanych prac oraz wykazem niezgodności z organizacją ruchu.. Szczegółowy zakres czynności wykonania usługi, warunki finansowe i terminy znajdują się w załącznikach nr 6,7 do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiot zamówień uzupełniających polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zakres jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowi do 50 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5 100,00 PLN (słownie: pięć tysięcy sto złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę, że wykonał należycie dwie usługi polegające na konserwacji oznakowania drogowego o wartości minimum 80 000,00 zł brutto każda, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający nie wymaga aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia wykazał niewykonane lub wykonane nienależycie usługi.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz wykonanych usług w którym Wykonawca przedstawi wykonanie - minimum dwóch zamówień polegających na konserwacji oznakowania drogowego o wartości minimum 80 000,00 zł brutto każda, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi były wykonane wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający nie wymaga aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia wykazał niewykonane lub wykonane nienależycie usługi.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami § 1 ust.3 i 4 wzoru umowy: 3. Na podstawie art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w formie aneksu w szczególności: 1) w przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) w przypadku zmian przepisów powiązanych z ustawą Pzp lub przedmiotem zamówienia, 3) przewiduje się również możliwość zmiany umowy z przyczyn innych niż wskazanych powyżej, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, pomimo zachowania należytej staranności, 4. Ewentualne Zmiany będą dokonane w formie aneksu i nie będą stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1, z wyjątkiem ust. 3 pkt 2 niniejszego paragrafu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek w siedzibie Urzędu Miejskiego Łomianki, ul. Warszawska 115,
pok. nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym - cena 20,00 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Łomianki, ul. Warszawska 115, pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół wraz z opieką w roku szkolnym 2024/2025.
- Remont pomieszczeń (pokoi mieszkalnych i korytarza) na pierwszym piętrze w budynku głównym (mieszkalnym) Domu Pomocy Społecznej w Sadowej.
więcej: przetargi w Łomiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz towarzyszącej im infrastruktury drogowej na terenie powiatu nowodworskiego
- Przebudowa dróg i ulic osiedlowych na terenie Gminy Czerniejewo
- Rozbudowa drogi polegająca na budowie chodnika oraz oświetlenia ulicznego w ciągu drogi powiatowej nr 1466 K Stróże - Polna - Łużna w miejscowościach Stróże, Wyskitna, Polna w km 0+550 -1+725.
- "Budowa drogi powiatowej nr 2049W od drogi krajowej nr 19 na odcinku w msc. Dzięcioły"
- Przebudowa dróg gminnych 383562P i 383563P w msc. Grońsko.
- Remont dróg gminnych w Milanówku
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.