eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zamówienie na dostawy drobnego sprzętu medycznego i materiałów opatrunkowych do Aresztu Śledczego w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-18

Kraków: Zamówienie na dostawy drobnego sprzętu medycznego i materiałów opatrunkowych do Aresztu Śledczego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 90000 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35766 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, ul. Montelupich 7, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6345077, faks 012 6335354.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie na dostawy drobnego sprzętu medycznego i materiałów opatrunkowych do Aresztu Śledczego w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CPV 33141000-0 - jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33190000-8 - różne urządzenia i produkty medyczne 33631600-8 - środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 18424300-0 - rękawice jednorazowe Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy do Aresztu Śledczego w Krakowie drobnego sprzętu medycznego, środków do dezynfekcji i materiałów opatrunkowych zgodnie z niżej wymienionymi pakietami: Pakiet 1 System aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi Pakiet 2 Środki dezynfekcyjne Pakiet 3 Materiały opatrunkowe Pakiet 4 Nici chirurgiczne Pakiet 5 Sprzęt do iniekcji Pakiet 6 Drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 180 dni od daty dostarczenia. 2. Opis właściwości, zasad bezpieczeństwa użytkowania, terminy ważności oraz numer świadectwa rejestracji muszą znajdować się na opakowaniach, jeśli taki wymóg narzucają obowiązujące przepisy prawa. 3. oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskiej Normie lub normom zawartym w klasyfikacjach ujętych w ustawie z dnia 29.06.1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. z 2012 r. poz. 591). 4. Oferowane wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679). 5. Zamawiający ponadto wymaga, aby w ramach pakietu 4 oferowano nici od jednego producenta. 6. Dostawca dostarcza przedmiot zamówienia do Aresztu Śledczego w Krakowie na własny koszt i własne ryzyko. 7. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Niezrealizowanie maksymalnej ilości przedmiotu zamówienia nie rodzi odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 8. Ilości określone w poszczególnych pozycjach mają charakter orientacyjny. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnej zmiany ilości w poszczególnych pozycjach z zastrzeżeniem niezmienności maksymalnej wartości przedmiotu umowy. 9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. Równocześnie Zamawiający nie będzie związany z podwykonawcami stosunkami zobowiązaniowymi. 10. Oferty równoważne - Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te określone przez Zamawiającego, jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. a) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy. b) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego rozwiązanie jest równoważne w stosunku do opisanego przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: System aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEBO sp. z o.o., ul. Sławkowska 45, 32-332 Bukowno, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9368,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7974,72

  • Oferta z najniższą ceną: 7974,72 / Oferta z najwyższą ceną: 8806,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Środki dezynfekcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A. Wrocław, Oddział Kraków, ul. Balicka 117, 30-149 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55028,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52137,76

  • Oferta z najniższą ceną: 52137,76 / Oferta z najwyższą ceną: 52137,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Materiały opatrunkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU ANMAR sp. z o.o. sp.k., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48065,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60605,11

  • Oferta z najniższą ceną: 41368,51 / Oferta z najwyższą ceną: 60605,11

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Nici chirurgiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Johnson & Johnson Poland sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37563,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38291,29

  • Oferta z najniższą ceną: 38291,29 / Oferta z najwyższą ceną: 38291,29

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Sprzęt do iniekcji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A. Wrocław, Oddział Kraków, ul. Balicka 117, 30-149 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18321,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15605,51

  • Oferta z najniższą ceną: 15605,51 / Oferta z najwyższą ceną: 20953,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU ANMAR sp. z o.o. sp.k., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35222,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35150,98

  • Oferta z najniższą ceną: 33478,92 / Oferta z najwyższą ceną: 35150,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.