eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko › dostawy środków dezynfekcyjnych - 2 postępowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-22

Lipsko: dostawy środków dezynfekcyjnych - 2 postępowanie
Numer ogłoszenia: 89984 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku , ul. Śniadeckiego 2, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie, tel. 048 3783500, faks 048 3783663.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy środków dezynfekcyjnych - 2 postępowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat dezynfekcyjny na bazie alkoholi, przeznaczony do higienicznego (30sek.) i chirurgicznego (do 3 min.)odkażania rąk, pielęgnujący skórę o pH 5,5, bez zawartości chlorheksydyny.Preparat o przedłużonym działaniu, gotowy do użycia a` 500 ml- 100 szt a`5 L-100 szt 2. Preparat dezynfekcyjny na bazie alkoholi, przeznaczony do higienicznego (30sek.) odkażania rąk, pielęgnujący skórę o pH 5,5. Preparat w żelu o przedłużonym działaniu, gotowy do użycia a`60 ml-125 szt 3. Preparat do chirurgicznegi i higienicznego mycia rąk, nie zawierający mydła o pH 5,0, nie powodujący wysuszenia skóry z dodatkiem substancji natłuszczających także do mycia ciała w profilaktyce przeciw odleżynowej. Gotowy do użyciaa` 500 ml-20 szt, a` 6L-20 szt 4. Preparat bezbarwny do odkażania i odtłuszczania skóry przed iniekcjami, punkcjami, operacjami, o przedłużonym działaniu oparty o mieszankę alkoholi i nadtlenku wodoru, bez zawartości jodu i jego związkówa1 350 ml-100 szt, a`1L-400 szt 5.Preparat barwionydo dezynfekcji i odtłuszczania skóry przed zabiegami operacyjnymi i innymi zabiegami z naruszeniem ciągłości tkanki, o przedłużonym działaniu, oparty o mieszankę alkoholi i nadtlenek wodoru, bez zawartości jodu, związkówa`5L-20 szt 6. Preparat do odkażania powierzchni błon śluzowych oraz graniczącej z nimi skóry obszaru między innymi - genitalnego. Środek o przedłużonym działaniu, zawierający etanol, chlorheksydynę, nadtlenek wodoru, bez zawartości jodu a`1L-15 szt 7. Antybakteryjny preparat służący do higienicznego i dekontaminacji rąk, ciała i włosów pacjentów przed zabiegami, bez zawartości mydła. Ph 5,5, przebadany dermatologicznie a` 1L-40 szt 8. Antyseptyka błon śluzowych jamy ustnej i gardła. Oparty na etanolu, glukonianie chlorheksydyny bez zawartości jodu o smaku mięty a` 500 ml-30 szt 9. Preparat do odkażania ran, powierzchni błon śluzowych oraz graniczącej z nimi skóry, zawierający dichlorowodorek ocenidyny, bezbarwny a`1L-200 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    Produkty przeznaczone do dezynfekcji zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów biobójczych muszą posiadać dokumenty potwierdzające ich przeznaczenie: a) preparaty do narzędzi - wpis do rejestru wyrobów medycznych i deklaracja zgodności CE, b) preparaty do dezynfekcji skóry pacjentów, ran i błon śluzowych - decyzja Ministra Zdrowia - pozwolenie na obrót produktem leczniczym oraz świadectwo rejestracji, c) preparaty do dezynfekcji rąk - decyzja Ministra Zdrowia o wpisie do rejestru produktów biobójczych, d) antyseptyki o podwójnym zastosowaniu - na skórę pacjenta i do dezynfekcji rąk - decyzja Ministra Zdrowia - pozwolenie na obrót produktem leczniczym, e) preparaty do mycia i pielęgnacji rąk wpis do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach Wprowadzanych do Obrotu. Zamawiający wymaga, aby skuteczność (stężenie, spektrum i czas) działania, proponowanych preparatów do dezynfekcji, oprócz ulotek informacyjnych, prospektów i instrukcji użycia, były potwierdzone dokumentami z wykonanych badań potwierdzających skuteczność produktów dezynfekcyjnych wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo, lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanym przez Prezesa URPLWMiPB lub badaniami PZH. III.1.3. Zamawiający w pakiecie nr I, oczekuje preparatów, które będą posiadały ocenę skuteczności potwierdzoną w jednostkach opiniotwórczych z terenu Unii Europejskiej np. ( DGHM, DVV, VAH, IRK, PZH, HIRL, inne), Uwaga! W pkt. 1 i 2 pakietu nr I, zamawiający nie dopuszcza preparatów opiniowanych na podstawie Norm Europejskich i/lub Norm Polskich tylko fazy pierwszej, na podstawie, których nie można uznać, że produkt jest chemicznym środkiem dezynfekcyjnym lub antyseptycznym przeznaczonym do określonego zastosowania - wymagana jest faza 2. Zamawiający wymaga sprawozdania z badań o deklarowanym spektrum. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą kart charakterystyki oferowanych produktów w języku polskim

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony druk oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ, parafowany wzór umowy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, które to ograniczenie nie uznaje się za odstąpienie od umowy - nawet częściowe. Zamawiający dopuszcza zmiany asortymentu na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach w przypadku zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert, pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zmianie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. Zamawiający dopuszcza obniżenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadku obniżenia cen przez producenta. Zamawiający dopuszcza zmianę cen w przypadku zmiany podatku VAT. W takim przypadku cena jednostkowa netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2 SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.