eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu im. J. Bednarza ul. Sądowa 18 oznaczenie sprawy ZP-PN-12/ORG/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-27

Świecie: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu im. J. Bednarza ul. Sądowa 18 oznaczenie sprawy ZP-PN-12/ORG/2013
Numer ogłoszenia: 89965 - 2013; data zamieszczenia: 27.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65851 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, ul. Sądowa 18, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3311031 w. 354, faks 052 3311031.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu im. J. Bednarza ul. Sądowa 18 oznaczenie sprawy ZP-PN-12/ORG/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa sprzętu komputerowego opisanego szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ (Specyfikacja techniczna), która po wypełnieniu przez Wykonawcę stanowić będzie integralną część oferty. Zamówienie obejmuje dostawę zgodnie z asortymentem wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz cenowy). Zestawy komputerowe muszą być oryginalne, nie składane. Wszystkie programy wymagające aktywacji muszą być aktywowane przed dostarczeniem do Zamawiającego. Wykonawca udziela gwarancji na zasadach określonych w tym punkcie oraz w załączniku nr 6 do SIWZ (Specyfikacja techniczna) na całość sprzętu od dnia obustronnego podpisania protokółu odbioru sprzętu. W przypadku, gdy naprawa potrwa dłużej niż 7 dni, okres gwarancji będzie wydłużony o czas trwania naprawy. Zamawiającemu będzie przysługiwać wymiana sprzętu na nowy, taki sam lub odpowiedni po trzykrotnej naprawie. Dyski twarde będą naprawiane jedynie w miejscu użytkowania i pozostają u Zamawiającego, a w przypadku konieczności wymiany uszkodzonych dysków, Wykonawca zamontuje nieodpłatnie nowy dysk twardy. Zapłata należności za dostarczony towar nastąpi w terminie 30 dni od dnia dostarczenia faktury. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 zadań. Zadanie nr 1 - komputer (2 szt.) Zadanie nr 2 - monitor LCD 21,5 (2 szt.) Zadanie nr 3 - urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A4 wraz z dodatkowymi tonerami (1 szt.) Zadanie nr 4 - urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A3 wraz z dodatkowymi tonerami (2 szt.) Zadanie nr 5 - drukarka laserowa z duplexem (3 szt) Zadanie nr 6 - niszczarka (3 szt.) Zadanie nr 7 - klawiatura PS/2 (3 szt.) Zadanie nr 8 - klawiatura USB (2 szt.) Zadanie nr 9 - mysz PS/2 (1 szt.) Zadanie nr 10 - mysz USB (2 szt) Zadanie nr 11 - switch 5-portowy (2 szt.) Zadanie nr 12 - bęben PANASONIC KX-MB2025PDN KX-FAD412E (2 szt.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - komputer (2 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO USŁUG INFORMATYCZNYCH BIUINF J. CZECHUMSKI, J. GRZELA SP. J., UL. CHROBREGO 26/4, 85-047 BYDGOSZCZ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3592,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2776,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2776,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2776,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE NR 2 - MONITOR LCD 21,5 (2 SZT.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO USŁUG INFORMATYCZNYCH BIUINF J. CZECHUMSKI, J. GRZELA SP. J., UL. CHROBREGO 26/4, 85-047 BYDGOSZCZ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 764,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 698,00

  • Oferta z najniższą ceną: 698,00 / Oferta z najwyższą ceną: 698,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE NR 3 - URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE KOLOROWE A4 WRAZ Z DODATKOWYMI TONERAMI (1 SZT.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULTIKOP SP. Z O. O., UL. JAGIELLOŃSKA 97, 85-027 BYDGOSZCZ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5059,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5043,10

  • Oferta z najniższą ceną: 5043,10 / Oferta z najwyższą ceną: 5307,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ZADANIE NR 4 - URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE KOLOROWE A3 WRAZ Z DODATKOWYMI TONERAMI (2 SZT.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO USŁUG INFORMATYCZNYCH BIUINF J. CZECHUMSKI, J. GRZELA SP. J., UL. CHROBREGO 26/4, 85-047 BYDGOSZCZ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1963,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1784,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1784,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1789,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: ZADANIE NR 5 - DRUKARKA LASEROWA Z DUPLEXEM (3 SZT)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO USŁUG INFORMATYCZNYCH BIUINF J. CZECHUMSKI, J. GRZELA SP. J., UL. CHROBREGO 26/4, 85-047 BYDGOSZCZ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1809,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1809,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1809,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1809,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: ZADANIE NR 7 - KLAWIATURA PS/2 (3 SZT.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO USŁUG INFORMATYCZNYCH BIUINF J. CZECHUMSKI, J. GRZELA SP. J., UL. CHROBREGO 26/4, 85-047 BYDGOSZCZ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: ZADANIE NR 8 - KLAWIATURA USB (2 SZT.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO USŁUG INFORMATYCZNYCH BIUINF J. CZECHUMSKI, J. GRZELA SP. J., UL. CHROBREGO 26/4, 85-047 BYDGOSZCZ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: ZADANIE NR 9 - MYSZ PS/2 (1 SZT.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO USŁUG INFORMATYCZNYCH BIUINF J. CZECHUMSKI, J. GRZELA SP. J., UL. CHROBREGO 26/4, 85-047 BYDGOSZCZ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: ZADANIE NR 10 - MYSZ USB (2 SZT)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO USŁUG INFORMATYCZNYCH BIUINF J. CZECHUMSKI, J. GRZELA SP. J., UL. CHROBREGO 26/4, 85-047 BYDGOSZCZ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: ZADANIE NR 11 - SWITCH 5-PORTOWY (2 SZT.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO USŁUG INFORMATYCZNYCH BIUINF J. CZECHUMSKI, J. GRZELA SP. J. 85-047 BYDGOSZCZ UL. CHROBREGO 26/4, UL. CHROBREGO 26/4, 85-047 BYDGOSZCZ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: ZADANIE NR 12 - BĘBEN PANASONIC KX-MB2025PDN KX-FAD412E (2 SZT.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULTIKOP SP. Z O. O. 85-027 BYDGOSZCZ UL. JAGIELLOŃSKA 97, UL. JAGIELLOŃSKA 97, 85-027 BYDGOSZCZ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 531,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 531,80

  • Oferta z najniższą ceną: 531,80 / Oferta z najwyższą ceną: 700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.