eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Termomodernizacja budynku Sali Gimnastycznej Zespołu Szkół Mechanicznych w Bolesławcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-18

Bolesławiec: Termomodernizacja budynku Sali Gimnastycznej Zespołu Szkół Mechanicznych w Bolesławcu
Numer ogłoszenia: 89936 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48392 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bolesławiecki, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 75 732 3258, faks 75 732 3250.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Sali Gimnastycznej Zespołu Szkół Mechanicznych w Bolesławcu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty termomodernizacyjne budynku sali gimnastycznej Zespołu szkół Mechanicznych w Bolesławcu, zlokalizowanego przy ul. Zgorzeleckiej nr 1, na działkach bud. Nr 511 i 162/7 w obrębie 9 miasta Bolesławiec - będącego własnością inwestora. Roboty budowlane obejmują renowację elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, termomodernizację stropodachu i roboty zewnętrzne przy budynku. 2. Budynek Sali gimnastycznej znajduje się w ścisłej archeologicznej strefie ochrony zabytków i wpisany jest do Gminnej Ewidencji Zabytków. 3. Projekt budowlany zakłada następujący zakres robót budowlanych: demontaż krat zewnętrznych i wewnętrznych, wykonanie termomodernizacji dachu, wymianę stolarki drzwiowej (drzwi zewnętrzne, drzwi stalowe p.poż.), wymianę stolarki okiennej, renowację elewacji, wymianę rynien i rur spustowych, wymianę opaski przy elewacjach od strony Plant Miejskich. 4. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 5. Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. 6. W związku z zamieszczeniem w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat i innych systemów odniesienia, Zamawiający, na podstawie art. 30 ust. 4 Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym 7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi na okres 3 lat, tj. 36 miesięcy, liczonej od dnia ostatecznego odbioru robót. oraz gwarancji na wykonane roboty budowlane w następującym zakresie : 1) na dach - pokrycie papą i ocieplenie oraz obróbki dekarskie - na okres 48 miesięcy, liczonej od dnia ostatecznego odbioru robót. 2) na pozostałe roboty - na okres 36 miesięcy, liczonej od dnia ostatecznego odbioru robót. 9. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego robót. 10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót. 11. Oferta powinna zawierać wszelkie koszty związane z pracami niezbędnymi do wykonania zadania, tj. roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza i placu budowy, w tym należy ująć koszty wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizację zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, dozór, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót. 12. Wykonawcę obowiązują przepisy ustawy O odpadach (j.t. Dz.U. z 2013 poz.21 ze zm.) a w szczególności Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 13. Wykonawca zobowiązany będzie, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia przedłożył polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia, potwierdzające zawarcie ubezpieczenia na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: 1) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł., 2) ubezpieczenie osób trzecich; 14. Wykonawca sporządzi i przedłoży do zaakceptowania przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych zamówieniem, w ciągu 3 dni od daty udzielenia zamówienia. 14. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają dokumenty stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ tj.: 1) Dokumentacja projektowa 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 3) Przedmiar robót 4) Decyzja Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr 191/212 z dnia 05.03.2012 roku - Pozwolenie na prowadzenie prac i robót przy zabytku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BBI Budownictwo Sp. z o.o., Tarnobrzeska 2/2, 53-404 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 412477,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 374270,01

  • Oferta z najniższą ceną: 374270,01 / Oferta z najwyższą ceną: 559013,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.