eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Budowa ulicy Generalskiej i Hallera

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-25

Otwock: Budowa ulicy Generalskiej i Hallera
Numer ogłoszenia: 8991 - 2016; data zamieszczenia: 25.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41730 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock, ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792001, faks 022 7794225.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Generalskiej i Hallera.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1Przedmiotem zamówienia jest Budowa ulicy Generalskiej i Hallera w ramach zadania Budowa ulic Hallera (odcinek od ul. Okrzei do ul. Generalskiej wraz z budową parkingów i chodnika) Generalskiej (odcinek od ul. Hallera do ul. Danuty wraz z chodnikiem) Sosnkowskiego, Gałczyńskiego. 4.2Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 4.3Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy. 4.4Zakres robót w szczególności: 1)wszelkie roboty przygotowawcze, 2) zabezpieczenie terenu robót, sąsiednich obiektów, w tym drzew, przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót, 3) wycinka drzew i krzewów oraz usunięcie karp wraz z dowozem, pozyskane drewno należy podzielić i dowieźć pod wskazane przez Zamawiającego adresy, w granicach administracyjnych miasta Otwocka, 4) rozbiórka istniejących nawierzchni, chodników, zjazdów, płyt drogowych, płyt ażurowych, krawężników, oporników, obrzeży, itp. Transport wraz z ewentualnym zapakowaniem np. poprzez paletowanie materiałów w miejsce wskazane przez Zamawiającego, adresy w granicach administracyjnych miasta Otwocka, 5) wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni, zjazdów, ciągów pieszych i rowerowych oraz miejsc postojowych, 6) wzmocnienie podłoża gruntowego pod budowę drogi, 7) wywózkę nadmiaru ziemi poza teren budowy, 8) wykonanie systemowej kanalizacji deszczowej oraz wykonanie ekspertyzy technicznej istniejącego kanału z ewentualnym dostosowaniem dokumentacji projektowej do stanu istniejącego kanału, na podstawie której wykonane zostanie odwodnienie drogi, 9) powiadomienie o terminie rozpoczęcia robót, na 7 dni wcześniej, wszystkich właścicieli Sieci, roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli właścicieli sieci, Wykonawca wyreguluje wszelkie urządzeń podziemne oraz znajdujące się drodze w uzgodnieniu z właścicielami sieci, 10) wzmocnienie podłoża gruntowego oraz zagęszczenie mechaniczne gruntu i warstw podbudowy, 11) ustawienie nowych krawężników, na łukach krawężników profilowanych, obrzeży i oporników na ławie betonowej z oporem, 12) wykonanie warstwy odsączającej, 13) wykonanie podbudowy, 14) wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej, Zamawiający wymaga, aby warstwa ścieralna nawierzchni jezdni była układana na całej szerokości jezdni bez łączeń, 15) uszczelnienie szczelin między istniejącą jezdnią a krawężnikiem, 16) wykonanie konstrukcji jezdni, zjazdów, ciągów pieszych i rowerowych oraz miejsc postojowych, 17) humusowanie terenów zieleni w obrębie pasa drogowego wraz z obsianiem trawą, 18) wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego wg projektu stałej organizacji ruchu, którą uzgodni Wykonawca z odpowiednimi organami administracji, 19) wykonanie tymczasowej organizacji ruchu, 20) oznakowanie terenu prowadzonych robót, 21) zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót, 22) cięcia pielęgnacyjne drzew w obrębie pasa drogowego, 23) bieżące prowadzenie dokumentacji budowy, 24) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac, 25) organizacja zaplecza budowy, 26) dozór mienia na budowie, 27) zgłaszanie przez Kierownika robót przedstawicielowi inwestora do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, 28) ubezpieczenie budowy, 29) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian, 30) wykonanie wszystkich innych prac w tym ujętych w projekcie umowy oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu, 31) w trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac, wszelkie niezgodności projektu ze stanem istniejącym są ryzykiem Wykonawcy i nie są podstawą do roszczeń o dodatkową zapłatę...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tomiraf s.c. Rafał Tomaszewski, Michał Tomaszewski, ul. Wspólna 42, Glina, 05-430 Celestynów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1368251,02

  • Oferta z najniższą ceną: 1368251,02 / Oferta z najwyższą ceną: 1684585,31

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.