eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Wymiana stolarki okiennej w Gimnazjum Nr 7 w Elblągu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-06

Elbląg: Wymiana stolarki okiennej w Gimnazjum Nr 7 w Elblągu.
Numer ogłoszenia: 898 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 7 , ul. Lotnicza 12, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-55 642 75 60, faks 0-55 642 75 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjum7.w.activ.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w Gimnazjum Nr 7 w Elblągu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w Gimnazjum nr 7 w Elblągu. przedmiot główny: CPV: 45.42.11.00 - 5 Nazewnictwo wg CPV: Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów CPV : 25.23.41.00 - 1 Nazewnictwo wg CPV: okna z tworzyw sztucznych 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na Wymianie stolarki okiennej w Gimnazjum nr 7 w Elblągu. Przedmiary robót przekazywane są wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia jako ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. Rysunki przekazywane są wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia jako ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia określają wymienione przedmiary i rysunki poglądowe (ZaŁĄCZNIKI: nr 6 i nr 7), które będą udostępnione w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego - sekretariat Gimnazjum nr 7. ZAŁĄCZNIK NR 6 i Załącznik nr 7 do SIWZ wraz z SIWZ udostępniony jest również na stronie internetowej Zamawiającego www.gimnazjum7.w.activ.pl 3. Zamawiający wymaga udzielenia pisemnej gwarancji: na okres 60 miesięcy. 4. Zainteresowany udziałem Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie budowy. 5. Zamawiający informuje, że roboty wykonywane w Budynku będą realizowane w obiekcie czynnym, w którym będzie prowadzona częściowo działalność edukacyjna (w dniach od 2 do 15 lutego - ferie zimowe). Roboty muszą być prowadzone z zachowaniem przepisów bhp i nie mogą kolidować z bieżącą działalnością szkoły. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu rzeczowego robót. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonywania niektórych robót. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu realizowanych robót do wysokości środków posiadanych w budżecie 9. Wykonawca zobowiązany jest na czas prowadzenia w/w robót do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców. 11. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 6471 - Kodeksu Cywilnego. 12. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 13. Zakres zamówienia: 13.1. Ogólny zakres robót: - prace demontażowe, - dostawa i montaż okien z PCV, - prostowanie, poziomowanie i ponowne przykręcenie istniejących parapetów zewnętrznych; - uzupełnienie zaprawą odległości między parapetem wewnętrznym a ościeżnicą okna; - uzupełnienie tynków na ościeżach, -malowanie tynków na ościeżach, 13.2. Parametry stolarki - okna zespolone o współczynniku przenikania ciepła max (U = 1.0 W/m2K) - profile: prosty 5- komorowy, okna białe Ilości robót do wykonania określają przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK Nr 6 do SIWZ i rysunek poglądowy stanowiący ZAŁĄCZNIK Nr 7 do SIWZ. 14. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest uporządkować teren oraz zapewnić utylizację zdemontowanych okien. Zamawiający obliguje Wykonawcę do wykonania obmiarów wymienianych okien na miejscu budowy. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 22 ust. 1-3 , Ustawy Prawo Zamówień Publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo Zamówień Publicznych oświadczam, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (ZAŁĄCZNIK NR 2)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 25.23.41.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia wynikające z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a) Wykaz składają tylko Wykonawcy, którzy powierzą wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b) W wykazie podmiotów należy wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga: a) W wykazie należy wymienić roboty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w pkt 5.2a. SIWZ b) Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a) W wykazie osób należy wymienić osoby przewidziane do wykonania przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku wymienionego w pkt 5.2 b. SIWZ. b) W doświadczeniu kierownika budowy należy podać liczbę lat pracy jako kierownik budowy. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga: Dla osób wymienionych w wykazie osób, o którym mowa w pkt 6.5. SIWZ, należy złożyć z ofertą decyzje o nadaniu uprawnień oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej terytorialnie okręgowej izby samorządu zawodowego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenia spełniania przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ: 1. Oświadczenie wynikające z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. (UWAGI) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimnazjum7.w.activ.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum Nr 7 (sekretariat) ul. Lotnicza 12 82-300 Elbląg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2009 godzina 09:30, miejsce: Gimnazjum Nr 7 (sekretariat) ul. Lotnicza 12 82-300 Elbląg.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.