eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prabuty › Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.Rozbudowa, przebudowa i remont Oczyszczalni Ścieków w Prabutach realizowanym w systemie zaprojektuj i wybuduj

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-18

Prabuty: Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Rozbudowa, przebudowa i remont Oczyszczalni Ścieków w Prabutach realizowanym w systemie zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 89894 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44372 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Prabuty, ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, tel. 055 2782001lub 02, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Rozbudowa, przebudowa i remont Oczyszczalni Ścieków w Prabutach realizowanym w systemie zaprojektuj i wybuduj.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Rozbudowa, przebudowa i remont Oczyszczalni Ścieków w Prabutach realizowanym w systemie zaprojektuj i zbuduj. 2. Cel i opis przedsięwzięcia inwestycyjnego podlegającego usłudze nadzoru inwestorskiego: 2.1. Podstawowym celem realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego jest dostosowanie parametrów odprowadzanych ścieków do obowiązujących norm i przepisów prawnych zarówno krajowych jak i Unii Europejskiej, w tym Dyrektywy Rady 91/271/EWG z dnia 21 maja 1991r. 2.2. Szczegółowy opis przedsięwzięcia inwestycyjnego określa Program funkcjonalno - użytkowy rozbudowy, przebudowy i remontu Oczyszczalni Ścieków w Prabutach, stanowiąca Załącznik A do niniejszej SIWZ. 2.3. W ramach rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków przewiduje się pozostawienie podstawowego układu oczyszczania ścieków (schematu procesu biologicznego oczyszczania) bez zmian (potwierdzają to obliczenia procesowe) z modernizacją części mechanicznej i biologicznej. Ze względu na wyeksploatowanie pracujących urządzeń przewiduje się wymianę większości z nich na nowe oraz przewiduje się optymalizację systemu automatyki wraz z pełną wymianą oprogramowania oraz instalacji elektrycznych. Przewiduje się także wykonanie robót budowlanych głównie w zakresie rozbudowy oczyszczalni o nowe obiekty oraz remont obiektów istniejących. 2.4. W układzie syntetycznym zakres rzeczowy przedstawia się następująco: 1) Zaprojektowanie i wybudowanie nowych obiektów: a) Zbiornika retencyjnego ścieków dowożonych OB. 2 b) Dwóch Komór stabilizacji tlenowej osadu OB. 10 2) Modernizacja istniejących obiektów polegająca na wymianie urządzeń technologicznych: a) Punkt zlewny OB. 1 b) Budynek sitopiaskowników OB. 3 i OB. 4 c) Krata mechaniczna zlokalizowana w sąsiedztwie Pompowni ścieków surowych OB. PS d) Reaktor biologiczny nr I (komory defosfatacji OB. 5 i predenitryfikacji OB. 9) - dodatkowo poza wymianą urządzeń technologicznych, w ramach modernizacji przewiduje się Piaskownik OB. 4.1 z opcją kraty gęstej e) Reaktor biologiczny nr II (komory denitryfikacji OB. 6A ÷ C i nitryfikacji OB. 7) f) Dwóch Komór stabilizacji tlenowej osadu OB. 10 g) Stacja mechanicznego odwadniania i higienizacji osadu OB. 11 h) Stacja dozowania PIX/PAX OB. 14 3) Modernizacja lagun osadowych OB. L 4) Remont istniejących obiektów: a) Budynek sitopiaskowników OB. 3 i OB. 4 b) Pompownia ścieków surowych OB. PS c) Reaktor biologiczny nr I (komory defosfatacji OB. 5 i predenitryfokacji OB. 9) d) Reaktor biologiczny nr II (komory denitryfikacji OB. 6A ÷ C i nitryfikacji OB. 7) e) Dwóch osadników wtórnych OB. 8 f) Pompownia osadu OB. PO g) Dwóch Komór stabilizacji tlenowej osadu OB. 10 h) Hala dmuchaw OB. 13 5) Zaprojektowanie i wybudowanie rurociągu tłocznego z Przepompowni ścieków OB. PS do oczyszczalni 6) Zaprojektowanie i wybudowanie nowych rurociągów międzyobiektowych zapewniających włączenie do pracy oczyszczalni nowoprojektowanych obiektów: Zbiornika retencyjnego ścieków dowożonych OB. 2 i Komor stabilizacji tlenowej osadu OB. 10 7) Zaprojektowanie i wybudowanie dojazdu do nowoprojektowanych obiektów: Zbiornika retencyjnego ścieków dowożonych OB. 2 i Komór stabilizacji tlenowej osadu OB. 10 8) Zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia nowych obiektów: Zbiornika retencyjnego ścieków dowożonych OB. 2 i Komór stabilizacji tlenowej osadu OB. 10 9) Roboty z zakresu AKPiA i elektroenergetyki 3. Zakres przedmiotu zamówienia (tj. usługi nadzoru inwestorskiego) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi nadzoru inwestorskiego oraz zarządzania zadaniem inwestycyjnym w zakresie następujących czynności: 3.1. Zarządzanie projektem budowlanym w FAZIE PRZED REALIZACĄ ROBÓT BUDOWLANYCH: 1) weryfikacja programu funkcjonalno - użytkowego pod kątem jego zgodności z uwarunkowaniami formalno - prawnymi procesu inwestycyjnego i oczekiwaniami funkcjonalno - użytkowymi Zamawiającego, w tym weryfikacja pod kątem stawianych wymagań technicznych, ekonomicznych, architektonicznych, materiałowych i funkcjonalnych jako podstawa merytoryczna opisu przedmiotu zamówienia na wybór wykonawcy na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych; 2) inicjowanie zmian, uzupełnień i innych niezbędnych czynności dotyczących programu funkcjonalno - użytkowego w celu jego dostosowania do bieżących uwarunkowań formalno - prawnych procesu inwestycyjnego i oczekiwań funkcjonalno - użytkowych Zamawiającego; 3) obsługa procesu kontraktowania robót i usług przewidzianych w ramach efektywnej realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego, a w tym: a) sporządzenia projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zgodnie z wymogami Ustawy Pzp - w tym w szczególności: opisu przedmiotu zamówienia (na bazie aktualnych dokumentów merytorycznych i formalnoprawnych zatwierdzonych przez Zamawiającego), projektu warunków udziału w postępowaniu oraz projektu istotnych postanowień umowy (wzór umowy); b) sporządzanie projektu odpowiedzi na ewentualne pytania zadane przez wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetargowym; c) sporządzenie projektu ewentualnych zmian treści SIWZ; d) udział u boku Zamawiającego w procedurze publicznego otwarcia ofert; e) czynny udział w postępowaniu przetargowym w charakterze biegłych, w tym sporządzenie audytu złożonych w postępowaniu ofert wykonawców ubiegających o zamówienie publiczne; f) sporządzenie projektu wezwań o uzupełnienie przez wykonawców ewentualnie brakujących (błędnych/wadliwych) dokumentów ofertowych; g) sporządzenie projektu wszelkich niezbędnych pism i zawiadomień wymaganych ustawą Pzp, w tym sporządzenia projektu zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej; h) przygotowanie projektu pism na ewentualne wystąpienia wykonawców związane ze środkami ochrony prawnej. 4) nadzór nad procesem projektowania budowlanego, a w tym: a) koordynacja procesem formułowania przez Zamawiającego szczegółowych wytycznych techniczno - technologicznych, funkcjonalno - użytkowych i organizacyjnych do projektowania; b) koordynacja procedurą uzgodnień formalno - prawnych stron kontraktu budowlanego w zakresie projektowania budowlanego; c) bieżący monitoring prac projektowych; d) inicjowanie i kreatywny udział w naradach roboczych stron zaangażowanych w prace projektowe; e) merytoryczne wsparcie Zamawiającego w rozwiązywaniu spraw problemowych dotyczących procesu projektowania inwestycji; f) koordynacja procedurą odbioru prac projektowych. 3.2. Zarządzanie projektem budowlanym w FAZIE REALIZACJI ROBÓT BUDOWLANYCH: 1) opracowanie wzoru dokumentów roboczych procesu budowlanego i uzyskanie akceptacji Zamawiającego, a w konsekwencji ich wdrożenie do obiegu formalnego inwestycji; 2) koordynacja procedurą przekazywania terenu budowy; 3) egzekwowanie od projektanta (członka zespołu wykonawcy kontraktu budowlanego) efektywnej usługi nadzoru autorskiego; 4) organizowanie i prowadzenie narad budowy, w których uczestniczą strony kontraktu i/lub uczestnicy procesu budowlanego (tj. pełnomocni przedstawiciele Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych, kierownik budowy/kierownicy robót, inspektorzy nadzoru inwestorskiego i projektanci) - ustalenia, które będą miały odzwierciedlenie w stosownych protokołach; 5) bieżące dokumentowanie procesu inwestycyjnego, umożliwiające Zamawiającemu precyzyjną kontrolę nad jego przebiegiem - w zakresie i formie umożliwiającej: a) precyzyjny monitoring, w tym w szczególności: rzeczywistego zaawansowania rzeczowo - finansowego robót na zadaniu, w każdym momencie realizacji inwestycji, jednakże nie rzadziej niż 1 raz na miesiąc kalendarzowy, jakości i terminowości realizacji robót na zadaniu, jakości i terminowości świadczenia przez Wykonawcę usługi nadzoru autorskiego oraz zakresu i sposobu rozwiązywania bieżącej problematyki technicznej i organizacyjnej procesu budowlanego; b) precyzyjną kwalifikację rzeczywistego wymiaru zaawansowania rzeczowo-finansowego robót w układzie wymaganych kategorii kosztowych; c) rozliczenie pomocowych i budżetowych środków finansowych przeznaczonych na realizację inwestycji. 6) archiwizacja duplikatów/kopii wszystkich dokumentów procesu budowlanego realizowanego w ramach: kontraktu budowlanego i usługi stanowiącej przedmiot nn. Zamówienia; 7) sporządzanie, kompletowanie i merytoryczne opiniowanie wszystkich dokumentów warunkujących bieżące płatności dla wykonawcy robót budowlanych na zasadach i w terminach określonych kontraktem budowlanym; 8) inicjowanie procedur akceptacji przez stronę zamawiającą zasadności wykonania robót zamiennych i/lub dodatkowych - poprzez przygotowanie i przedłożenie stronie zamawiającej do weryfikacji i akceptacji stosownych do okoliczności projektów dokumentów formalno-prawnych; 9) informowanie na piśmie stronę zamawiającą o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a w tym w szczególności o ewentualnych okolicznościach mogących skutkować nieterminową realizacją kontraktu budowlanego i/lub odstąpieniem wykonawcy od jego realizacji; 10) inicjowanie ewentualnych zmian postanowień kontraktu budowlanego w kontekście okoliczności przewidzianych tymże kontraktem - poprzez przygotowanie i przedłożenie stronie zamawiającej do weryfikacji i akceptacji stosownych do okoliczności projektów dokumentów formalno-prawnych; 11) bieżąca weryfikacja umownych harmonogramów rzeczowo-finansowych inwestycji - umożliwiająca; 12) bieżące podejmowanie możliwych działań zmierzających do uniknięcia sporu na tle reklamacyjnym między stronami kontraktu budowlanego; 13) inicjowanie, w razie uzasadnionych okoliczności, procedur dodatkowych badań wbudowanych materiałów, urządzeń i jakości wykonanych robót przez wykonawcę kontraktu budowlanego, tj. badań których nie przewiduje kontrakt budowlany oraz warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych na zasadach merytoryczno - finansowych określonych w kontrakcie budowlanym. 14) czynne wsparcie merytoryczne strony zamawiającej w procedurze: a) sprawozdawczości wewnętrznej Zamawiającego i dla Instytucji Zarządzającej Programem Pomocowym; b) formalnego rozliczania kosztów inwestycji finansowanych ze środków budżetowych Zamawiającego i środków pomocowych; c) aplikowania do Instytucji Zarządzającej Programem Pomocowym o wprowadzenie zmian do umowy o pomoc finansową. 15) koordynacja procedur: odbiorów technicznych, odbiorów częściowych/etapowych, rozruchów technologicznych i odbioru końcowego. 3.3. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w FAZIE REALIZACJI ROBÓT BUDOWLANYCH (zgodnie z art.25 i art.26 Ustawy prawo budowlane) we wszystkich specjalnościach technicznych niezbędnych dla prawidłowej realizacji robót budowlanych wykonywanych w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego, w tym: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; 4) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania, w szczególności rozruchu urządzeń i całego obiektu oczyszczalni; 5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 6) kontrolowanie rozliczeń budowy. 3.4. Obsługa inwestycji w OKRESIE GWARANCYJNYM - polegająca m.in. na: 1) czynnym udziale wszystkich uczestników procesu budowlanego reprezentujących Wykonawcę w procedurze przeglądów gwarancyjnych przedmiotu inwestycji w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego; 2) sporządzaniu stosownych protokołów z przeglądu gwarancyjnego - identyfikujących: termin przeglądu, skład osobowy uczestników przeglądu, dokonane czynności kontrolne, zidentyfikowane wady przedmiotu inwestycji, zalecone sposoby i terminy usunięcia zidentyfikowanych wad oraz inne ustalenia dokonane przez uczestników przeglądu; 3) sprawdzeniu stanu realizacji zaleceń pokontrolnych przeglądu gwarancyjnego - potwierdzonych każdorazowo stosownym protokołem - zakończonym odpowiednimi wnioskami do Zamawiającego, w tym dotyczącymi sfery karno - odszkodowawczej z tytułu roszczeń gwarancyjnych. 4. Warunki realizacji przedmiotu umowy określa projekt umowy stanowiący Załącznik B do niniejszej SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: Rozbudowa, przebudowa i remont oczyszczalni ścieków w Prabutach, współfinansowanego z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - Oś priorytetowa I: Gospodarko wodno-ściekowa..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane INSPEC Sp. z o.o., ul. 1 Maja 6, 10-118 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58302,00

  • Oferta z najniższą ceną: 58302,00 / Oferta z najwyższą ceną: 221154,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.