eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyrzyce › Organizacja usług wspierających aktywizację zawodową i społeczną oraz zdrowotną w ramach terapii psychologicznej na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pyrzycach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-03-17

Pyrzyce: Organizacja usług wspierających aktywizację zawodową i społeczną oraz zdrowotną w ramach terapii psychologicznej na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pyrzycach
Numer ogłoszenia: 89830 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Młodych Techników 7, 74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3979046, faks 91 3979046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.info/pcpr/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja usług wspierających aktywizację zawodową i społeczną oraz zdrowotną w ramach terapii psychologicznej na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pyrzycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja usług wspierających aktywizację zawodową i społeczną oraz zdrowotną w ramach terapii psychologicznej na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pyrzycach.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 05.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa stosowne oświadczenie zgodne z Formularzem nr 2 do SIWS

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych, lub ciągłych, również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej 5 usług szkoleniowych lub wyjazdów rehabilitacyjno-turystycznych o charakterze integracyjnym dla co najmniej 20 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym (ze szczególnym uwzględnieniem osób z orzeczoną niepełnosprawnością), każda o wartości co najmniej 26 000 zł brutto, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie. Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć wykaz wykonywanych usług sporządzony wg propozycji stanowiącej Formularz nr 6 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa stosowne oświadczenie zgodne z Formularzem nr 2 do SIWS

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za realizację usługi szkoleniowej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia przez min. 5 osób, które spełniają następujące wymagania: Psycholog o następujących kwalifikacjach - dwie osoby, z których każda posiada: wykształcenie wyższe psychologiczne, min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia szkoleń, doświadczenie w pracy z osobami z orzeczoną niepełnosprawnością, (przeprowadzenie min. 3 usług o zbliżonym zakresie trwających łącznie min. 32 godziny dydaktyczne każda); Doradca zawodowy - dwie osoby, posiadające następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe, licencja doradcy zawodowego min. I stopnia, min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia szkoleń, doświadczenie w pracy z osobami z orzeczoną niepełnosprawnością, (przeprowadzenie min. 3 usług o zbliżonym zakresie trwających łącznie min. 32 godziny dydaktyczne każda); Koordynator szkolenia - jedna osoba, wskazana przez Wykonawcę do pełnienia nadzoru i opieki nad grupą szkoleniową podczas całego pobytu szkoleniowego. Niezbędne kwalifikacje: wykształcenie wyższe, min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie koordynacji szkoleń, doświadczenie w pracy z osobami z orzeczoną niepełnosprawnością, (przeprowadzenie min. 5 usług o zbliżonym zakresie); Koordynator szkolenia musi być zakwaterowany w tym samym ośrodku i być do dyspozycji grupy przez cały czas pobytu.W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób wg propozycji stanowiącej Formularz nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia Wykonawca musi posiadać polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych i 00/100).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto Wykonawcy mają obowiązek dołączyć do oferty następujące dokumenty: Ofertę cenową, stanowiącą formularz nr 1 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. Odpowiednie pełnomocnictwo. Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 1.5 zdanie 2 lub w przypadku składania oferty wspólnej. Program szkolenia - dwa bloki tematyczne: warsztaty aktywności społecznej, zawodowej i edukacyjnej oraz psychologiczną i socjoterapeutyczną pracę z grupą. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja Wykonawcy o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Informacja o nienależeniu do grupy kapitałowej może być złożona na druku stanowiącym Formularz nr 3a do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z wykonawców oddzielnie. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, stanowiące Formularz nr 7 do SIWZ. Opis zaoferowanego obiektu w miejscowości nadmorskiej stanowiący Formularz nr 8 do SIWZ. Opis zaoferowanego obiektu w miejscowości nadmorskiej stanowiący Formularz nr 9 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Opracowany szczegółowy program szkolenia - 50

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące istotne zmiany umowy, które będą spowodowane działaniami Zamawiającego: Zmiana terminu przeprowadzenia usług będących przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy termin usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia ulegnie zmianie z winy Zamawiającego, strony ustalą nowy, dogodny dla obu stron termin. Zmiany, które mogą nastąpić na wniosek Wykonawcy, które będą wymagały wyrażenia zgody przez Zamawiającego: Zmiana osoby prowadzącej usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia. W przypadku, gdy osoba wskazana w ofercie nie będzie mogła zrealizować usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, Wykonawca będzie musiał przedłożyć propozycję osoby, która będzie musiała spełniać takie same wymagania jak osoba wskazana w ofercie. Wraz z propozycją Wykonawca będzie musiał złożyć wszelkie niezbędne dokumenty wskazane w SIWZ. Zmiana obiektu świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia, w przypadku, gdy sługi nie będą mogły być zrealizowane w obiekcie wskazanym przez Wykonawcę, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Wykonawca będzie musiał przedłożyć propozycję obiektu spełniającego takie same wymagania jak obiekt wskazany w ofercie. Wraz z propozycją Wykonawca będzie musiał złożyć wszelkie niezbędne dokumenty wskazane w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pyrzyce.info/pcpr/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Młodych Techników 1, 74-200 Pyrzyce..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2014 godzina 08:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Młodych Techników 1, 74-200 Pyrzyce, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa realizowana w ramach projektu Nowa szansa, współfinansowanego przez Unię Europejską i budżet państwa w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.