eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Zaprojektowanie i wykonanie Robót na Zadaniu inwestycyjnym nr 1Budowa żłobka samorządowego wraz z zakupem wyposażenia przy ul. Niepodległości 15A w Wałbrzychu oraz Zadaniu inwestycyjnym nr 2Budowa żłobka samorządowego wraz z zakupem wyposażenia przy ul. Giserskiej w Wałbrzychu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-20

Wałbrzych: Zaprojektowanie i wykonanie Robót na Zadaniu inwestycyjnym nr 1: Budowa żłobka samorządowego wraz z zakupem wyposażenia przy ul. Niepodległości 15A w Wałbrzychu oraz Zadaniu inwestycyjnym nr 2: Budowa żłobka samorządowego wraz z zakupem wyposażenia przy ul. Giserskiej w Wałbrzychu.
Numer ogłoszenia: 89819 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53805 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie Robót na Zadaniu inwestycyjnym nr 1: Budowa żłobka samorządowego wraz z zakupem wyposażenia przy ul. Niepodległości 15A w Wałbrzychu oraz Zadaniu inwestycyjnym nr 2: Budowa żłobka samorządowego wraz z zakupem wyposażenia przy ul. Giserskiej w Wałbrzychu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej, oddzielnie dla obu Zadań wraz z decyzjami pozwolenia na budowę, oraz wykonanie na podstawie tej dokumentacji Robót w następującym zakresie: 1.1. przygotowanie terenu pod budowę, 1.2. wykonanie fundamentów, 1.3. montaż słupów, belek, podciągów, wieńców, 1.4.wykonanie stropów żelbetowych, 1.5. wykonanie ścian zewnętrznych, konstrukcyjnych, działowych, 1.6. wykonanie schodów, 1.7. wykonanie więźby dachowej, 1.8. krycie dachu dachówką ceramiczną, 1.9. wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, przeciwwodnej i termicznej, 1.10. montaż stolarki okiennej i drzwiowej, 1.11. wykonanie instalacji wody ciepłej i zimnej, 1.12. wykonanie kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przykanalikami i włączeniem do kolektora, 1.13. wykonanie przyłącza wodociągowego, 1.14 wykonanie izolacji przeciwpożarowej oraz niezbędnych zabezpieczeń przeciwpożarowych, 1.15 wykonanie instalacji c.o. wraz z kotłownią, 1.16 instalacja gazowa wewnętrzna, 1.17 przyłącze gazowe, 1.18 wentylacja mechaniczna nawiewno - wywiewna i grawitacyjna, 1.19 instalacja elektryczna, 1.20 wykonanie złącza kablowego, 1.21 instalacja teletechniczna, 1.22 roboty wykończeniowe, 1.23 wyposażenie kuchni, 1.24 montaż windy do transportu żywności, 1.25 wyposażenie pralni i suszarni, 1.26 zagospodarowanie i ogrodzenie terenu, 1.27 wykonanie zjazdu z drogi publicznej, 1.28 wykonanie prac, które nie zostały wyżej wymienione, a są konieczne do uzyskania pozwolenia właściwego organu administracji na użytkowanie, łącznie z otrzymaniem pozwolenia właściwego organu administracji na użytkowanie, bądź zaświadczenie tego organu o zakończeniu robót...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane MAXBUD ABJ sp. z o.o., ul. Bystrzycka 89, 54-215 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3770777,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3690000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3690000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4710900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.