eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › świadczenie usługi utrzymania w czystości obiektu biurowego, zimowe utrzymanie parkingu, placu i ciągów komunikacyjnych przynależnych do nieruchomości oraz odśnieżanie dachu budynku Izby Celnej przy ul. Północnej 9A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-25

Gdynia: świadczenie usługi utrzymania w czystości obiektu biurowego, zimowe utrzymanie parkingu, placu i ciągów komunikacyjnych przynależnych do nieruchomości oraz odśnieżanie dachu budynku Izby Celnej przy ul. Północnej 9A
Numer ogłoszenia: 89793 - 2014; data zamieszczenia: 25.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52637 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, faks 058 6669226.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi utrzymania w czystości obiektu biurowego, zimowe utrzymanie parkingu, placu i ciągów komunikacyjnych przynależnych do nieruchomości oraz odśnieżanie dachu budynku Izby Celnej przy ul. Północnej 9A.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania w czystości obiektu biurowego, zimowe utrzymanie parkingu, placu i ciągów komunikacyjnych przynależnych do nieruchomości oraz odśnieżanie dachu budynku Izby Celnej przy ul. Północnej 9A. 1. Zakres utrzymania w czystości obiektu biurowego: 1) utrzymanie w czystości obiektu powinno następować w oparciu o środki czystości oraz środki higieny Wykonawcy, 2) powierzchnia podłóg i posadzek przewidziana do utrzymania w czystości przez Wykonawcę 5.184,31m2 w tym: gres - 2.003,38m2, granit - 150,51m2, wykładzina dywanowa 2.850,83m2, wykładzina z polifloru - 179,59m2, 3) ilość pomieszczeń /bez korytarzy/ - 179, w tym 38 pomieszczeń o charakterze socjalno - sanitarnym, 4) powierzchnie przeszklone - 1.000 m2 2. Zimowe utrzymanie parkingu, placu i ciągów komunikacyjnych- łączna powierzchnia 3.815 m2 1) zimowe utrzymanie (od 1 listopada do 31 grudnia) polega na: zamiataniu, odśnieżaniu, likwidacji śliskich nawierzchni, posypywanie mieszanką pisakowo solną - codziennie i każdorazowo w zależności od potrzeb i warunków pogodowych, 2) odśnieżanie i likwidacja śliskich nawierzchni wykonane jest do godziny 7.00 w dni robocze. 3. Zimowe odśnieżanie dachu budynku Izby Celnej przy ul. Północnej 9a - powierzchnia przewidziana do odśnieżania - 1.200 m2. 1) odśnieżanie w okresie zimowym (od 1 listopada do 31 grudnia) odbywać się będzie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i pod jego nadzorem przy użyciu dopuszczonych przez niego narzędzi. Ad. 1 - Czynności i częstotliwość ich wykonywania: 1.1. HOL GŁÓWNY WEJŚCIOWY Lp. czynność częstotliwość na bieżąco w ciągu dnia w tygodniu w miesiącu w roku wg potrzeb 1. Nakładanie powłok ochronnych na posadzki 2 2. Odkurzanie i mycie posadzek wraz z cokołami x 3. Polerowanie posadzek 1 4. Czyszczenie drzwi wewnętrznych pełnych wraz z okuciami i futrynami 1 5. Odkurzanie ścian wraz z usuwaniem plam X1 6. Czyszczenie wyłączników , gniazd i listew 1 7. Opróżnianie i utrzymanie w czystości pojemników na śmieci i popielniczek x 8. Wymiana worków w koszach x 9. Czyszczenie grzejników 2 10. Czyszczenie wycieraczek /usuwanie piasku/ x 11. Czyszczenie kratek wentylacyjnych X1 12. Czyszczenie powierzchni szklanych / wewnątrz i na zewnątrz/, łącznie z drzwiami wejściowymi 13. Znajdujące się w holu stanowiska pracy podlegają obsłudze wg zasad dla pomieszczeń biurowych /tabela 2.3./ x X1 - nie rzadziej niż raz na dwa miesiące I.2. KLATKI SCHODOWE, CIĄGI KOMUNIKACYJNE, WINDY Lp. czynność częstotliwość na bieżąco w ciągu dnia w tygodniu w miesiącu w roku wg potrzeb 1. Nakładanie powłok ochronnych na posadzki wraz z cokołami 2 2. Odkurzanie i mycie posadzek wraz z cokołami x 3. Polerowanie posadzek 1 4. Czyszczenie powierzchni przegród komunikacyjnych /szkło i aluminium/ wraz z drzwiami zewnętrznymi x 5. Czyszczenie drzwi wewnętrznych pełnych wraz z okuciami i futrynami 1 6. Odkurzanie ścian wraz z usuwaniem plam X1 7. Czyszczenie wyłączników, gniazd i listew, 1 8. Czyszczenie balustrad x 9. Opróżnianie i utrzymanie w czystości pojemników na śmieci, popielniczek x 10. Wymiana worków w koszach x 11. Czyszczenie grzejników 2 12. Czyszczenie wind x 13. Czyszczenie wycieraczek /usuwanie piasku/ x 14. Czyszczenie kratek wentylacyjnych X1 15. Czyszczenie ścianek szklanych na klatkach schodowych /od wewnątrz/ 2 X1- nie rzadziej niż raz na dwa miesiące 1.3. POMIESZCZENIA BIUROWE, SALE KONFERENCYJNE Lp. czynność częstotliwość Na bieżąco W ciągu dnia W tygodniu W miesiącu W roku Wg potrzeb 1. Odkurzanie wykładzin dywanowych wraz z cokołami X2 2. Usuwanie plam z wykładzin dywanowych x 3. Pranie wykładzin dywanowych 31 4. Czyszczenie mebli biurowych 1 5. Wycieranie kurzu z mebli i parapetów okiennych x 6. Odkurzanie tapicerki krzeseł, foteli itp. 1 7. Odkurzanie ścian wraz z usuwaniem plam X1 8. Czyszczenie sprzętu biurowego wraz z odkażaniem słuchawek telefonicznych x 9. Mycie okien, parapetów /wewnętrznych i zewnętrznych/ oraz żaluzji okiennych 2 10. Czyszczenie grzejników 2 11. Opróżnianie i utrzymanie w czystości pojemników na śmieci, popielniczek oraz pojemników w niszczarkach x 12. Wymiana worków w koszach x 13. Czyszczenie wyłączników i gniazd, ram obrazów , elementów trudno dostępnych i luster 1 14. Czyszczenie kratek wentylacyjnych X1 11 - termin wykonania czynność określi odrębnie Zamawiający X1- nie rzadziej niż raz na dwa miesiące X2- tylko przy pomocy odkurzaczy przemysłowych 1.4. POMIESZCZENIA SOCJALNE I SANITARNE Lp. czynność częstotliwość na bieżąco w ciągu dnia w tygodniu w miesiącu w roku wg potrzeb 1. Mycie zlewów, umywalek, baterii, pisuarów, muszli klozetowych i luster x 2. Mycie posadzek x x 3. Mycie ścian z glazury i ścianek systemowych 1 4. Czyszczenie wyłączników i gniazd x x 5. Uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników i mydła w płynie x 6. Czyszczenie podajników do papieru toaletowego, papierowych ręczników i dozowników mydła w płynie 1 7. Czyszczenie kratek wentylacyjnych X1 8. Mycie okien, parapetów /wewnętrznych, zewnętrznych/ i żaluzji 2 9. Czyszczenie mebli w pomieszczeniach socjalnych x 10. Opróżnianie i utrzymanie w czystości pojemników na śmieci x 11. Wymiana worków w koszach x X1- nie rzadziej niż raz na dwa miesiące Ad. 2. Czynności i częstotliwość ich wykonywania: zimowe utrzymanie parkingu, placu i ciągów komunikacyjnych - łączna powierzchnia - 3.815 m2, częstotliwość: każdorazowo w zależności od potrzeb i warunków pogodowych. 1 chodnik zewnętrzny 360,0 m2 2 parking wewnętrzny 1.040,0 m2 3 jezdnia wewnętrzna 1.448,0 m2 4 chodniki wewnętrzne 967,0 m2 RAZEM 3.815,0 m2 Ad. 3. Czynności i częstotliwość ich wykonywania: odśnieżanie dachu budynku Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9a. Powierzchnia przewidziana do zimowego odśnieżania - 1.200 m2,częstotliwość: zależności od potrzeb - w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca musi przystąpić do odśnieżania w ciągu 8 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. 4. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej obiektu celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL CLEANING Sp. z o.o., Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94743,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90228,08

  • Oferta z najniższą ceną: 90228,08 / Oferta z najwyższą ceną: 160077,49

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.