eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowice › Przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu Aktywni Razem - aktywizacja osób bezrobotnych na terenie gminy Dąbrowice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-19

Dąbrowice: Przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu Aktywni Razem - aktywizacja osób bezrobotnych na terenie gminy Dąbrowice.
Numer ogłoszenia: 89775 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowicach , ul. Stary Rynek 31, 99-352 Dąbrowice, woj. łódzkie, tel. 24 252 50 32, faks 24 252 50 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu Aktywni Razem - aktywizacja osób bezrobotnych na terenie gminy Dąbrowice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu Aktywni Razem - aktywizacja osób bezrobotnych na terenie gminy Dąbrowice. Przedmiot zamówienia obejmuje 10 następujących części : Część 1 Trening kompetencji i umiejętności społecznych. Liczba osób: 11 uczestniczek projektu (w tym 2 osoby niepełnosprawne) Wymiar godzin: 30 godzin (6 spotkań x 5 godzin) Termin wykonania: maj - czerwiec 2012 r. Miejsce: Lokal szkoleniowy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowicach Celem treningów jest podniesienie umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych, kreatywnego myślenia, rozwiązywania problemów, konfliktów, budowania poczucia własnej wartości, racjonalne gospodarowanie budżetem domowym. Program szkolenia: integracja grupy, sztuka komunikowania się, nauka radzenia sobie ze stresem, wzrost samoakceptacji, zarządzanie czasem, postawy asertywne, gospodarowanie budżetem domowym. Część 2 Indywidualne spotkania z psychologiem. Liczba osób: 11 uczestniczek projektu (w tym 2 osoby niepełnosprawne) Wymiar godzin: 55 godzin (11 osób x 5 godzin) Termin wykonania: maj - czerwiec 2012 r. Miejsce: Lokal szkoleniowy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowicach Celem spotkań jest motywowanie do zmiany, do działania, pobudzanie do aktywności, rozwiązywanie problemów osobistych. Część 3 Grupowe spotkania z wizażystą i stylistą. Liczba osób: 11 uczestniczek projektu (w tym 2 osoby niepełnosprawne) Wymiar godzin: 10 godzin (2 spotkania x 5 godzin) Termin wykonania: listopad 2012 r. Miejsce: Lokal szkoleniowy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowicach Celem spotkań jest podniesienie kompetencji z zakresu kreowania własnego wizerunku, poznanie swoich mocnych stron oraz zrozumienie potrzeby zmiany wyglądu celem zwiększenia szans na znalezienie pracy. Zakres spotkań obejmuje: zasady ubierania się, zasady makijażu, autoprezentację Część 4 Indywidualne spotkania ze stylistą i wizażystą. Liczba osób: 11 uczestniczek projektu (w tym 2 osoby niepełnosprawne) Wymiar usługi: 22 godziny (11 osób x 1 godzina) Termin wykonania: listopad 2012 r. Miejsce: lokal szkoleniowy wskazany przez Wykonawcę Cel spotkań: zmiana wizerunku Zakres usługi może obejmować m.in.: strzyżenie, modelowanie, prostowanie i koloryzacja włosów, oczyszczanie twarzy z maseczką, makijaż, tipsy żelowe, solarium lub inne. Część 5 Kurs na prawo jazdy kat. B z jednym egzaminem państwowym. Liczba osób: 1 uczestniczka projektu Wymiar godzin: 30godz zajęć teoretycznych + 30 godz. zajęć praktycznych Termin wykonania: wrzesień - listopad 2012 r. Miejsce: lokal szkoleniowy wskazany przez Wykonawcę Celem kursu jest przygotowanie uczestniczki do uzyskania uprawnień do kierowania samochodem osobowym, niezbędnych do podjęcia pracy poza terenem gminy Dąbrowice lub usług w miejscu zamieszkania klienta. Program kursu: I Część teoretyczna - 30 godz. zajęć grupowych. Zakres tematyczny: zasady ruchu odbywającego się na drogach publicznych i w strefach zamieszkania, warunki dopuszczenia pojazdu do ruchu, wymagania w stosunku do osób kierujących pojazdami, zasady kontroli ruchu drogowego, zagadnienia dot. znaków i sygnałów drogowych, czynności kontrolno - obsługowe związane z codziennym użytkowaniem pojazdu, zasady postępowania w razie uczestnictwa w wypadkach drogowych oraz zasady udzielania pierwszej pomocy, zadania i kryteria obowiązujące na egzaminie państwowym II Część praktyczna - 30 godz./osoba Zakres usługi: bezpieczna i pewna jazda w ruchu miejskim oraz na drogach poza obszarem zabudowanym, swobodne parkowanie i zawracanie, przygotowanie pojazdu do jazdy oraz nauka jazdy po placu manewrowym) III Egzamin wewnętrzny przygotowujący do przystąpienia do egzaminu państwowego Część 6 Poradnictwo specjalistyczne. Liczba osób: 2 uczestniczki projektu Wymiar godzin: 20 godzin ( 2 osoby x 10 godzin), w tym 10 godzin pedagog i 10 godzin psycholog Termin wykonania: wrzesień - październik 2012 r. Miejsce: Lokal szkoleniowy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowicach Cel poradnictwa specjalistycznego: mediacja rodzinna, opieka i wychowywanie dzieci, rozwiązywanie problemów według zgłoszonych potrzeb uczestniczek projektu Część 7 Poradnictwo zdrowotne i prozdrowotne. Liczba osób: 11 uczestniczek projektu (w tym 2 osoby niepełnosprawne) Wymiar godzin: 15 godzin (3 spotkania x 5 godzin) Termin wykonania: wrzesień 2012 r. Miejsce: Lokal szkoleniowy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowicach Cel poradnictwa zdrowotnego i prozdrowotnego: profilaktyka, kształtowanie postaw prozdrowotnych, uzmysłowienie związku między stylem życia a zdrowiem fizycznym i psychicznym człowieka, podniesienie potencjału biologicznego i fizycznego uczestniczek projektu. Program poradnictwa: działania zdrowotne i prozdrowotne, choroby cywilizacyjne, ergonomia pracy, snu i wypoczynku, ćwiczenia profilaktyczne podnoszące sprawność fizyczną. Część 8 Indywidualne konsultacje z dietetykiem. Liczba osób: 11 uczestniczek projektu (w tym 2 osoby niepełnosprawne) Wymiar godzin: 22 godziny (11 osób x 2 godziny) Termin wykonania: wrzesień 2012 r. Miejsce: Lokal szkoleniowy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowicach Celem konsultacji jest: ocena stanu odżywiania, przygotowanie indywidualnego programu żywienia. Część 9 Grupowe warsztaty z doradcą zawodowym Liczba osób: 11 uczestniczek projektu (w tym 2 osoby niepełnosprawne) Wymiar godzin: 30 godzin (6 spotkań x 5 godzin) Termin wykonania: maj - czerwiec 2012 r. Miejsce: Lokal szkoleniowy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowicach Celem doradztwa jest zwiększenie możliwości i umiejętności uczestniczek w zakresie poruszania się na rynku pracy, a także pomoc w poznaniu własnych możliwości, zainteresowań i predyspozycji oraz zachęcenie do podejmowania własnych decyzji dotyczących celów zawodowych i kroków niezbędnych do ich realizacji Program szkolenia: sporządzanie dokumentów aplikacyjnych, autoprezentacja i schemat profesjonalnej rozmowy kwalifikacyjnej, sposoby poszukiwania pracy i analiza lokalnych ofert pracy. Część 10 Indywidualne spotkania z doradcą zawodowym Liczba osób: 11 uczestniczek projektu (w tym 2 osoby niepełnosprawne) Wymiar godzin: 55 godzin (11 osób x 5 godzin) Termin wykonania: maj - czerwiec 2012 r. Miejsce: Lokal szkoleniowy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowicach Celem doradztwa jest określenie predyspozycji zawodowych uczestnika, przygotowanie własnej ścieżki zawodowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest złożenie przez Wykonawcę wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było przeszkolenie osób w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że usługa/i zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Uszczegółowienie: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w wyżej wymienionym okresie, wykonał (minimum) 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł, oraz załączył stosowne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych usług - Załącznik Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest złożenie przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 5 do SIWZ Uszczegółowienie:Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jednym prowadzącym/trenerem posiadającym wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne oraz posiadającym doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej jednej usługi szkoleniowej z zakresu opisanego w części dotyczącej przedmiotu zamówienia, w okresie maksymalnie 3 lat przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że posiada w całym okresie trwania umowy opłaconą polisę na kwotę nie mniej niż 10.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. -Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę nie mniej niż 5.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowicach 99-352 Dąbrowice, ul. Nowy Rynek 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowicach 99-352 Dąbrowice, ul. Nowy Rynek 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Aktywni Razem - aktywizacja osób bezrobotnych na terenie gminy Dąbrowice Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trening kompetencji i umiejętności społecznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób: 11 uczestniczek projektu (w tym 2 osoby niepełnosprawne) Wymiar godzin: 30 godzin (6 spotkań x 5 godzin) Termin wykonania: maj - czerwiec 2012 r. Miejsce: Lokal szkoleniowy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowicach Celem treningów jest podniesienie umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych, kreatywnego myślenia, rozwiązywania problemów, konfliktów, budowania poczucia własnej wartości, racjonalne gospodarowanie budżetem domowym. Program szkolenia: integracja grupy, sztuka komunikowania się, nauka radzenia sobie ze stresem, wzrost samoakceptacji, zarządzanie czasem, postawy asertywne, gospodarowanie budżetem domowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Indywidualne spotkania z psychologiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób: 11 uczestniczek projektu (w tym 2 osoby niepełnosprawne) Wymiar godzin: 55 godzin (11 osób x 5 godzin) Termin wykonania: maj - czerwiec 2012 r. Miejsce: Lokal szkoleniowy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowicach Celem spotkań jest motywowanie do zmiany, do działania, pobudzanie do aktywności, rozwiązywanie problemów osobistych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupowe spotkania z wizażystą i stylistą..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób: 11 uczestniczek projektu (w tym 2 osoby niepełnosprawne) Wymiar godzin: 10 godzin (2 spotkania x 5 godzin) Termin wykonania: listopad 2012 r. Miejsce: Lokal szkoleniowy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowicach Celem spotkań jest podniesienie kompetencji z zakresu kreowania własnego wizerunku, poznanie swoich mocnych stron oraz zrozumienie potrzeby zmiany wyglądu celem zwiększenia szans na znalezienie pracy. Zakres spotkań obejmuje: zasady ubierania się, zasady makijażu, autoprezentację.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Indywidualne spotkania ze stylistą i wizażystą..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób: 11 uczestniczek projektu (w tym 2 osoby niepełnosprawne) Wymiar usługi: 22 godziny (11 osób x 1 godzina) Termin wykonania: listopad 2012 r. Miejsce: lokal szkoleniowy wskazany przez Wykonawcę Cel spotkań: zmiana wizerunku Zakres usługi może obejmować m.in.: strzyżenie, modelowanie, prostowanie i koloryzacja włosów, oczyszczanie twarzy z maseczką, makijaż, tipsy żelowe, solarium lub inne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs na prawo jazdy kat. B z jednym egzaminem państwowym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób: 1 uczestniczka projektu Wymiar godzin: 30godz zajęć teoretycznych + 30 godz. zajęć praktycznych Termin wykonania: wrzesień - listopad 2012 r. Miejsce: lokal szkoleniowy wskazany przez Wykonawcę Celem kursu jest przygotowanie uczestniczki do uzyskania uprawnień do kierowania samochodem osobowym, niezbędnych do podjęcia pracy poza terenem gminy Dąbrowice lub usług w miejscu zamieszkania klienta. Program kursu: I Część teoretyczna - 30 godz. zajęć grupowych. Zakres tematyczny: zasady ruchu odbywającego się na drogach publicznych i w strefach zamieszkania, warunki dopuszczenia pojazdu do ruchu, wymagania w stosunku do osób kierujących pojazdami, zasady kontroli ruchu drogowego, zagadnienia dot. znaków i sygnałów drogowych, czynności kontrolno - obsługowe związane z codziennym użytkowaniem pojazdu, zasady postępowania w razie uczestnictwa w wypadkach drogowych oraz zasady udzielania pierwszej pomocy, zadania i kryteria obowiązujące na egzaminie państwowym II Część praktyczna - 30 godz./osoba Zakres usługi: bezpieczna i pewna jazda w ruchu miejskim oraz na drogach poza obszarem zabudowanym, swobodne parkowanie i zawracanie, przygotowanie pojazdu do jazdy oraz nauka jazdy po placu manewrowym) III Egzamin wewnętrzny przygotowujący do przystąpienia do egzaminu państwowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Poradnictwo specjalistyczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób: 2 uczestniczki projektu Wymiar godzin: 20 godzin ( 2 osoby x 10 godzin), w tym 10 godzin pedagog i 10 godzin psycholog Termin wykonania: wrzesień - październik 2012 r. Miejsce: Lokal szkoleniowy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowicach Cel poradnictwa specjalistycznego: mediacja rodzinna, opieka i wychowywanie dzieci, rozwiązywanie problemów według zgłoszonych potrzeb uczestniczek projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Poradnictwo zdrowotne i prozdrowotne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób: 11 uczestniczek projektu (w tym 2 osoby niepełnosprawne) Wymiar godzin: 15 godzin (3 spotkania x 5 godzin) Termin wykonania: wrzesień 2012 r. Miejsce: Lokal szkoleniowy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowicach Cel poradnictwa zdrowotnego i prozdrowotnego: profilaktyka, kształtowanie postaw prozdrowotnych, uzmysłowienie związku między stylem życia a zdrowiem fizycznym i psychicznym człowieka, podniesienie potencjału biologicznego i fizycznego uczestniczek projektu. Program poradnictwa: działania zdrowotne i prozdrowotne, choroby cywilizacyjne, ergonomia pracy, snu i wypoczynku, ćwiczenia profilaktyczne podnoszące sprawność fizyczną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Indywidualne konsultacje z dietetykiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób: 11 uczestniczek projektu (w tym 2 osoby niepełnosprawne) Wymiar godzin: 22 godziny (11 osób x 2 godziny) Termin wykonania: wrzesień 2012 r. Miejsce: Lokal szkoleniowy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowicach Celem konsultacji jest: ocena stanu odżywiania, przygotowanie indywidualnego programu żywienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Grupowe warsztaty z doradcą zawodowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób: 11 uczestniczek projektu (w tym 2 osoby niepełnosprawne) Wymiar godzin: 30 godzin (6 spotkań x 5 godzin) Termin wykonania: maj - czerwiec 2012 r. Miejsce: Lokal szkoleniowy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowicach Celem doradztwa jest zwiększenie możliwości i umiejętności uczestniczek w zakresie poruszania się na rynku pracy, a także pomoc w poznaniu własnych możliwości, zainteresowań i predyspozycji oraz zachęcenie do podejmowania własnych decyzji dotyczących celów zawodowych i kroków niezbędnych do ich realizacji Program szkolenia: sporządzanie dokumentów aplikacyjnych, autoprezentacja i schemat profesjonalnej rozmowy kwalifikacyjnej, sposoby poszukiwania pracy i analiza lokalnych ofert pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Indywidualne spotkania z doradcą zawodowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób: 11 uczestniczek projektu (w tym 2 osoby niepełnosprawne) Wymiar godzin: 55 godzin (11 osób x 5 godzin) Termin wykonania: maj - czerwiec 2012 r. Miejsce: Lokal szkoleniowy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowicach Celem doradztwa jest określenie predyspozycji zawodowych uczestnika, przygotowanie własnej ścieżki zawodowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.