eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przebudowa nawierzchni ul. Jasne Błonia wraz z odwodnieniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-29

Łódź: Przebudowa nawierzchni ul. Jasne Błonia wraz z odwodnieniem
Numer ogłoszenia: 89770 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łodź-Bałuty, ul. Zachodnia 47, 91-065 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6385107, fax 042 6385106.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: komunalny.baluty@uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni ul. Jasne Błonia wraz z odwodnieniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: 1. Roboty drogowe: - wykonanie nawierzchni jezdni i wjazdów z kostki betonowej o gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 20 cm, stabilizacja 1.5 Mpa 10 cm, miał kamienny lub podsypka cementowo - piaskowa gr. 5 cm. Krawężniki betonowe o wym. 15 x 30 x 100 na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4 cm i ławie betonowej z oporem; - wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 10 cm, obramowanie chodnika obrzeżami betonowymi. 2. Kanalizacja deszczowa: - budowa kanału deszczowego z rur PVC klasy S na podsypce piaskowej gr. 10 cm o średnicy: Ø 315 mm, L = 91,23 m (odcinek D1-D7), Ø 315 mm, L = 149,68 m (odcinek D1-D4), Ø 315 mm, L = 84,11 m (odcinek D8-D12); - budowa 6 studzienek ściekowych betonowych o średnicy Ø 500 mm z osadnikiem i syfonem, na których zamontowane zostaną uliczne wpusty deszczowe żeliwne klasy C 250 kN z rusztem uchylnym; - budowa przykanalików odpływowych z rur żeliwnych Ø 200 mm na podsypce piaskowej gr. 10 cm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy wnoszą wadium w wysokości 35.000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - posiadają wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub są rejestrowani w odpowiednich rejestrach; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie lub przebudowie drogi z kostki betonowej, odpowiadające swoim rodzajem i wartością (min. 700.000 zł brutto każda robota) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; - min. 1 osoba uczestnicząca w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia w specjalności drogowej; - min. 1 osoba uczestnicząca w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia o wartości min. 500.000 zł; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie powyższych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: załącznik nr 1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 Pzp, i że nie podlega wykluczeniu z postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. załącznik nr 2 Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert bądź z określonym przez organ wydający powyższy dokument terminem ważności. załącznik nr 3 Wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na budowie lub przebudowie drogi z kostki betonowej wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie - referencje. załącznik nr 4 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. załącznik nr 5 Uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone przez tę izbę, z określonym w nich terminem ważności. załącznik nr 6 Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia. załącznik nr 7 Kosztorysy ofertowe dla każdej branży, sporządzone na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Delegatura UMŁ Łódź-Bałuty Łódź, ul. Zachodnia 47 pok. 317.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Delegatura UMŁ Łódź-Bałuty Łódź, ul. Zachodnia 47 pok. 318.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.