eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Zadanie 1. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. H.Modrzejewskiej i ul. Gnieźnieńskiej w Koszalinie Zadanie 2. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-20

Koszalin: Zadanie 1. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. H.Modrzejewskiej i ul. Gnieźnieńskiej w Koszalinie Zadanie 2. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną i drogową przy ul. Lechickiej w Koszalinie - realizowane w ramach zadania inwestycyjnego: Budownictwo mieszkaniowe - budynki komunalne
Numer ogłoszenia: 89745 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600, faks 094 3488625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. H.Modrzejewskiej i ul. Gnieźnieńskiej w Koszalinie Zadanie 2. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną i drogową przy ul. Lechickiej w Koszalinie - realizowane w ramach zadania inwestycyjnego: Budownictwo mieszkaniowe - budynki komunalne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1: BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z USŁUGAMI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ w Koszalinie przy ul. H. Modrzejewskiej/ul. Gnieźnieńskiej Zamówienie obejmuje wykonanie : I. Budynek mieszkalny wielorodzinny 3 klatkowy, 4 kondygnacyjny w tym: 1. 51 lokali mieszkalnych, dwupokojowych (na parterze przystosowane dla osób niepełnosprawnych) o pow. 40,68 - 47,25 m2 2. 2 lokale usługowe o pow. 19,6 m2 i 21,78 m2 3. Węzeł cieplny 4. Rozdzielnia elektryczna 5. Wewnętrzna instalacja wodociągowa 6. Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej 7. Wewnętrzna instalacja CO 8. Wewnętrzna instalacja gazowa 9. Wewnętrzna instalacja elektryczna 10. Wewnętrzna instalacja teletechniczna (telefoniczna, domofonowa, tv kablowej) 11. Wewnętrzna instalacja połączeń wyrównawczych 12. Instalacja odgromowa 13. Podjazdy i pochylnie dla osób niepełnosprawnych II. Infrastruktura towarzysząca ZAGOSPODAROWANIE TERENU 1. Drogi wewnętrzne i chodniki; 2. 26 miejsc postojowych dla samochodów osobowych w tym 9 dla osób niepełnosprawnych; 3. Wiata śmietnikowa; 4. Trawniki. UZBROJENIE TECHNICZNE 1. Przyłącze wodociągowe; 2. Przyłącze i zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej; 3. Przyłącze i zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej; 4. Zewnętrzna instalacja energetyczna; 5. Zewnętrzna instalacja oświetleniowa; 6. Zewnętrzna instalacja teletechniczna; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji określa: - projekt umowy o roboty budowlane zawarty w Rozdziale V SIWZ, - dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do SIWZ, na którą składają się: - projekt budowlany z prawomocnym pozwoleniem na budowę, - projekt wykonawczy, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. ZADANIE 2: BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ I DROGOWĄ w Koszalinie przy ul. Lechickiej Zamówienie obejmuje wykonanie : I. Budynek mieszkalny wielorodzinny 1 klatkowy, 3 kondygnacyjny z poddaszem użytkowym w tym: 1. 33 lokale mieszkalne, dwupokojowe (na parterze przystosowane dla osób niepełnosprawnych) o pow. 40,00 m2 - 40,77 m2 2. Węzeł cieplny 3. Rozdzielnia elektryczna 4. Wewnętrzna instalacja wodociągowa 5. Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej 6. Wewnętrzna instalacja CO 7. Wewnętrzna instalacja gazowa 8. Wewnętrzna instalacja elektryczna 9. Wewnętrzna instalacja teletechniczna (telefoniczna, domofonowa, tv kablowej) 10. Wewnętrzna instalacja połączeń wyrównawczych 11. Instalacja odgromowa II. Infrastruktura towarzysząca ZAGOSPODAROWANIE TERENU 1. Drogi wewnętrzne i chodniki; 2. 34 miejsca postojowe dla samochodów osobowych w tym 10 dla osób niepełnosprawnych; 3. Utwardzenie placu pod kontenery na śmieci; 4. Trawniki; 5. Plac zabaw dla dzieci; 6. Ogrodzenie betonowe o wys. 3,0 m UZBROJENIE TECHNICZNE 1. Przyłącze wodociągowe; 2. Przyłącze i zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej; 3. Przyłącze i zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej; 4. Zewnętrzna instalacja energetyczna; 5. Zewnętrzna instalacja oświetleniowa; 6. Zewnętrzna instalacja teletechniczna; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji określa: - projekt umowy o roboty budowlane zawarty w Rozdziale V SIWZ, - dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do SIWZ, na którą składają się: - projekt budowlany z prawomocnym pozwoleniem na budowę, - projekt wykonawczy, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: - dla Zadania 1 - w wysokości 100.000,00 zł, - dla Zadania 2 - w wysokości 100.000,00 zł, - dla Zadania 1 i Zadania 2 (łącznie) - w wysokości 200.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie,że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem (zakończone) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako wykonawca (generalny wykonawca) co najmniej jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 3.000.000,00 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie,że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli wykaże, że dysponuje min. 4 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: - Kierownikiem budowy - 1 osoba - posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w zakresie do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie - Kierownikiem robót instalacyjnych - 1 osoba - posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji. - Kierownikiem robót elektrycznych - 1 osoba - posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji. - Kierownikiem robót drogowych - 1 osoba - posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli wykaże, że posiada środki obrotowe lub zdolność kredytową z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne: - dla Zadania 1 - w wysokości minimum 500.000,00 zł, - dla Zadania 2 - w wysokości minimum 500.000,00 zł, - dla Zadania 1 i Zadania 2 (łącznie) - w wysokości minimum 1.000.000,00 zł zapewniając tym zdolność do finansowania robót w trakcie realizacji pomiędzy płatnościami ze strony Zamawiającego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Celem uznania przez Zamawiającego, że oferta została złożona przez podmiot do tego uprawniony należy dołączyć do oferty dokument lub dokumenty, z których wynika uprawnienie do podpisania oferty i dokumentów złożonych wraz z ofertą np.: aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki itp. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, o których mowa wyżej) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii, pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy (dotyczy Zadania 1 i Zadania 2) w stosunku do treści oferty WYKONAWCY: 1) konieczność dostosowania terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia poniższych okoliczności: a) na skutek działania siły wyższej za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie, w tym wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót (np. intensywne opady śniegu, deszczu, temperatury poniżej -5OC); b) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 5, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy; c) ujawnienia się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wad w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie; 2) zmiany w przypadkach losowych, osób wskazanych przez Wykonawcę w wykazie będącym załącznikiem do oferty, przewidzianych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych przy realizacji robót budowlanych, przy czym kwalifikacje oraz doświadczenie tych osób będą takie same lub wyższe jak osób podanych w wykazie. Z uwagi na to, iż rozpoczęcie robót budowlanych może nastąpić po podpisaniu umowy z Bankiem o udzielenie finansowego wsparcia, Zamawiający informuje, że w przypadku przesunięcia terminu rozpatrzenia wniosku o dofinansowanie i podpisania umowy o dofinansowanie do edycji jesiennej (termin podpisania umowy o dofinansowanie c.a luty 2011 r.) zakłada się następujące terminy realizacji zadań: Zadanie nr 1 - rozpoczęcie I kwartał 2011 r., zakończenie 30 czerwca 2012 r., przekazanie placu budowy nie później niż 31 marca 2011 r. Zadanie nr 2 - rozpoczęcie II kwartał 2011 r., zakończenie 30 listopada 2012 r., przekazanie placu budowy nie później niż 30 kwietna 2011 r

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, I piętro, pokój 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, I piętro, pokój 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z USŁUGAMI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ w Koszalinie przy ul. H. Modrzejewskiej/ul. Gnieźnieńskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie : I. Budynek mieszkalny wielorodzinny 3 klatkowy, 4 kondygnacyjny w tym: 1. 51 lokali mieszkalnych, dwupokojowych (na parterze przystosowane dla osób niepełnosprawnych) o pow. 40,68 - 47,25 m2 2. 2 lokale usługowe o pow. 19,6 m2 i 21,78 m2 3. Węzeł cieplny 4. Rozdzielnia elektryczna 5. Wewnętrzna instalacja wodociągowa 6. Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej 7. Wewnętrzna instalacja CO 8. Wewnętrzna instalacja gazowa 9. Wewnętrzna instalacja elektryczna 10. Wewnętrzna instalacja teletechniczna (telefoniczna, domofonowa, tv kablowej) 11. Wewnętrzna instalacja połączeń wyrównawczych 12. Instalacja odgromowa 13. Podjazdy i pochylnie dla osób niepełnosprawnych II. Infrastruktura towarzysząca ZAGOSPODAROWANIE TERENU 1. Drogi wewnętrzne i chodniki; 2. 26 miejsc postojowych dla samochodów osobowych w tym 9 dla osób niepełnosprawnych; 3. Wiata śmietnikowa; 4. Trawniki. UZBROJENIE TECHNICZNE 1. Przyłącze wodociągowe; 2. Przyłącze i zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej; 3. Przyłącze i zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej; 4. Zewnętrzna instalacja energetyczna; 5. Zewnętrzna instalacja oświetleniowa; 6. Zewnętrzna instalacja teletechniczna; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji określa: - projekt umowy o roboty budowlane zawarty w Rozdziale V SIWZ, - dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do SIWZ, na którą składają się: - projekt budowlany z prawomocnym pozwoleniem na budowę, - projekt wykonawczy, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ I DROGOWĄ w Koszalinie przy ul. Lechickiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie : I. Budynek mieszkalny wielorodzinny 1 klatkowy, 3 kondygnacyjny z poddaszem użytkowym w tym: 1. 33 lokale mieszkalne, dwupokojowe (na parterze przystosowane dla osób niepełnosprawnych) o pow. 40,00 m2 - 40,77 m2 2. Węzeł cieplny 3. Rozdzielnia elektryczna 4. Wewnętrzna instalacja wodociągowa 5. Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej 6. Wewnętrzna instalacja CO 7. Wewnętrzna instalacja gazowa 8. Wewnętrzna instalacja elektryczna 9. Wewnętrzna instalacja teletechniczna (telefoniczna, domofonowa, tv kablowej) 10. Wewnętrzna instalacja połączeń wyrównawczych 11. Instalacja odgromowa II. Infrastruktura towarzysząca ZAGOSPODAROWANIE TERENU 1. Drogi wewnętrzne i chodniki; 2. 34 miejsca postojowe dla samochodów osobowych w tym 10 dla osób niepełnosprawnych; 3. Utwardzenie placu pod kontenery na śmieci; 4. Trawniki; 5. Plac zabaw dla dzieci; 6. Ogrodzenie betonowe o wys. 3,0 m UZBROJENIE TECHNICZNE 1. Przyłącze wodociągowe; 2. Przyłącze i zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej; 3. Przyłącze i zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej; 4. Zewnętrzna instalacja energetyczna; 5. Zewnętrzna instalacja oświetleniowa; 6. Zewnętrzna instalacja teletechniczna; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji określa: - projekt umowy o roboty budowlane zawarty w Rozdziale V SIWZ, - dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do SIWZ, na którą składają się: - projekt budowlany z prawomocnym pozwoleniem na budowę, - projekt wykonawczy, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.