eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprzątanie budynków zajmowanych przez Urząd Skarbowy Warszawa - bielany oraz terenu przynależnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-05

Warszawa: Sprzątanie budynków zajmowanych przez Urząd Skarbowy Warszawa - bielany oraz terenu przynależnego
Numer ogłoszenia: 89726 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56444 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Warszawa-Bielany, ul. Skalbmierska 5, 01-844 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 56 93 292, faks 022 8346223.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie budynków zajmowanych przez Urząd Skarbowy Warszawa - bielany oraz terenu przynależnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wspólny słownik zamówień (CPV ) 90919200-4- usługi sprzątania biur Sprzątanie pomieszczeń biurowych, magazynowych i archiwalnych, sanitariatów (w tym zapewnienie odpowiedniej do potrzeb ilości papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie w sanitariatach w budynkach przy ul. Skalbmierskiej 5 oraz przy ul. Skalbmierskiej 6), oraz ciągów komunikacyjnych w budynku Urzędu przy ul. Skalbmierskiej 5 oraz przy ul. Skalbmierskiej 6 w okresie - od 1 marca 2013 r. do 28 luty 2014 r. tj. 12 miesiący. - Ogólna powierzchnia 5915,00 m2 Wykonawca zapewni w okresie trwania umowy serwis dzienny w godzinach od 10:00do 14:00 od poniedziałku do piątku. Usługa obejmuje także sprzątanie po ewentualnych remontach wykonywanych przez Zamawiającego oraz po zaistniałych sytuacjach losowych, np. spowodowanych zalaniem wskutek awarii hydraulicznych. 2. Wspólny słownik zamówień (CPV) 90911300-9 - usługi czyszczenia okien Mycie okien i żaluzji 2 razy w czasie trwania umowy. - powierzchnia okien 812,00 m2 - powierzchnia żaluzji poziomych 294 m2 3. Wspólny słownik zamówień (CPV) 98310000-9 - usługi prania i czyszczenia na sucho, 98312000-3 - usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych Wykonawca zapewnia wypranie firanek, zasłon i verticali wraz z ich zdjęciem i zawieszeniem 2 razy w okresie trwania umowy w okresach mycia okien. - powierzchnia firanek 800 m2 - powierzchnia zasłon 800 m2 - powierzchnia verticali 99 m2 4. Wspólny słownik zamówień (CPV) 90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic, 90620000-9 - usługi odśnieżania, 90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń Bieżące sprzątanie terenu przyległego do budynków przy ul. Skalbmierskiej 5 i Skalbmierskiej 6 oraz części jezdni ul. Skalbmierskiej i ul. Wilkońskiego, odśnieżanie i usuwanie lodu z ciągów komunikacyjnych i wysepek parkingowych w okresie opadów śniegu. Czas realizacji jak w pkt. 1 - ogólna powierzchnia terenu 5345 m2 w tym: - teren Skalbmierska 5 1785 m2 - teren Skalbmierska 6 1855 m2 - teren Skalbmierska i Wilkońskiego 1705 m2 5. Wspólny słownik zamówień(CPV) 77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Pielęgnacja, renowacja i konserwacja zieleni i trawników o powierzchni 2600 m2 - w okresie od 1 kwietnia do 30 września - łącznie 6 miesięcy w czasie trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem prac stanowi załącznik nr 1 SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.20.00 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FMD Działowski Marcin, ul. Zygmuntowska 12, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 191557,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 149000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 284124,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.