eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE DZIELNICY KAMIENNA GÓRA W LUBANIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-17

Lubań: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE DZIELNICY KAMIENNA GÓRA W LUBANIU
Numer ogłoszenia: 89712 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Lubań , ul. 7 Dywizji 14, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6464400, faks 075 6464405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE DZIELNICY KAMIENNA GÓRA W LUBANIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem robót jest przebudowa zniszczonych elementów korony drogi (jezdnie, chodniki, zjazdy na posesje oraz obramowanie jezdni i chodników), a także remont elementów kanalizacji deszczowej (studnie rewizyjne i studzienki ściekowe) zlokalizowanych w pasie drogowym dróg gminnych i wewnętrznych: -Nr 108966D - ulicy Parkowej, od jej początku na skrzyżowaniu z drogą powiatową Nr 2422D - ulicą Dąbrowskiego, na całej długości jej przebiegu wynoszącego 689,00 mb; -Nr 108967D - ulicy Gajowej, od jej początku na skrzyżowaniu z drogą gminną Nr 108968D - ulicą M.C. Skłodowskiej, na całej długości jej przebiegu wynoszącego 378,00 mb; -Nr 108964D - ulicy Łąkowej, od jej początku na skrzyżowaniu z drogą gminną Nr 108966D - ulicą Parkową do jej końca na skrzyżowaniu z drogą gminną Nr 108962D - ulicą Łukasiewicza, na całej długości jej przebiegu wynoszącego 205,00 mb; -Nr 108968D - ulicy M.C. Skłodowskiej, od jej początku na skrzyżowaniu z drogą gminną Nr 108966D - ulicą Parkową do jej końca na skrzyżowaniu z drogą gminną Nr 108965D - ulicą Polną, na całej długości jej przebiegu wynoszącego 122,00 mb; -Nr 108965D - części ulicy Polnej, od km 0+185 (miejsce zakończenia wykonywanej w roku 2012 przebudowy odcinka tej ulicy) do km 0+638 (koniec przebiegu drogi), na długości 453,00 mb; - droga wewnętrzna stanowiąca łącznik pomiędzy drogami gminnymi Nr 108967D - ulicą Gajową i Nr 108966D - ulicą Parkową, na całej jej długości wynoszącej 76,00 mb. Łączna długość planowanych do przebudowy dróg gminnych i wewnętrznych wynosi 1.923,00 mb. Zakres robót obejmuje: 1.DROGA GMINNA NR 108966D - ULICA PARKOWA. Wykonanie przebudowy istniejącej zniszczonej nawierzchni jezdni z asfaltu lanego wraz ze skrzyżowaniami drogi - ulicy z drogami gminnymi i wewnętrznymi (skrzyżowanie z drogą gminna - ulicą Łąkową, drogą gminną - ulicą M.C. Skłodowskiej oraz drogą wewnętrzną stanowiącą łącznik ulicy Parkowej z drogą gminną - ulicą Gajową), na dwuwarstwową nawierzchnię z masy bitumicznej łącznej grub. 8 cm po wcześniejszym wykonaniu robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni głębokości 35 cm, warstwy odcinającej z piasku grub. 10 cm oraz dwuwarstwowej podbudowy z mieszanek kamiennych o łącznej grub. 25 cm, skropieniu wykonanej bitumicznej warstwy wyrównawczej asfaltem i wykonaniu, przed ułożeniem warstwy ścieralnej z masy mastyksowo - grysowej (SMA), warstwy wzmacniającej z geosiatki na całej szerokości jezdni. Wykonanie wymiany zniszczonej nawierzchni chodnika (wzdłuż budynku nr 16-17) z kostki betonowej na nawierzchnię z kostki betonowej grub. 6 cm, po wcześniejszym wykonaniu robót rozbiórkowych, wyrównaniu i wyprofilowaniu koryta pod podbudowę oraz podbudowy kamiennej jednowarstwowej grub. 10 cm. Przełożenie nawierzchni zjazdów na posesję z kostki betonowej grub. 8 cm, po wymianie obramowania jezdni metodą remontu cząstkowego. Wymiana obramowania jezdni na całej jej długości, zjazdów na posesje i chodnika przy posesji nr 16-17 poprzez rozbiórkę istniejących zniszczonych krawężników kamiennych i betonowych i obrzeży betonowych i ustawienie nowych krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem oraz obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej. W miejscach zjazdów na posesje należy obramowanie jezdni wykonać z krawężnika typu (najazdowego), a obramowanie zjazdów ograniczyć od istniejących pasów zieleni obrzeżem betonowym na podsypce cementowo - piaskowej. W miejscach przejść dla pieszych dokonać obniżenia krawężników do wysokości 2 - 3 cm od wysokości planowanej do wykonania bitumicznej warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni. Dodatkowo na odcinku ulicy Parkowej w km 0+660 - 0+689 , z uwagi na przełomy ciężkie i niestabilny i częściowo nawodniony grunt, przed wykonaniem zasadniczej podbudowy kamiennej przewiduje się wykonanie wzmocnienia gruntu geosyntetykami - geokratą, po wcześniejszym wykonaniu robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne wzmocnienia jezdni głębokości 70 cm, warstwy odcinającej z piasku grub. 10 cm, ułożeniu geokraty, zasypaniu jej warstwą grub. 20 cm z użyciem pospółki lub tłucznia i zagęszczeniu. Z robót towarzyszących przebudowie drogi planuje się wykonanie regulacji urządzeń obcych w jezdni, zjazdach i chodniku (obudowy zaworów i zasuw oraz studnie rewizyjne betonowe i inspekcyjne kanalizacji sanitarnej) do poziomu wykonywanych nawierzchni. Dodatkowo planuje się wykonanie przebudowę zniszczonych studzienek ściekowych kanalizacji deszczowej na studzienki ściekowe uliczne betonowe o średn. 500 mm z osadnikiem z zamontowaniem wpustów ulicznych żeliwnych z wcześniejszego demontażu i nowych wpustów żeliwnych zamykanych na klucz. Na końcowym odcinku ulicy planuje się wykonanie za krawężnikiem ścieku z prefabrykatów betonowych o grubości 15 cm ułożonych na ławie betonowej grub. 10 cm, a także częściowe umocnienie skarpy przy wykonanym ścieku płytami betonowymi ażurowymi wypełnionymi humusem obsianym trawą. 2.DROGA GMINNA NR 108967D - ULICA GAJOWA. Wykonanie przebudowy istniejącej zniszczonej nawierzchni jezdni z asfaltu lanego wraz ze skrzyżowaniem drogi - ulicy z drogą wewnętrzną (skrzyżowanie z drogą wewnętrzną stanowiącą łącznik ulicy Gajowej z drogą gminną - ulicą Parkową), na dwuwarstwową nawierzchnię z masy bitumicznej łącznej grub. 8 cm po wcześniejszym wykonaniu robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni głębokości 35 cm, warstwy odcinającej z piasku grub. 10 cm oraz dwuwarstwowej podbudowy z mieszanek kamiennych o łącznej grub. 25 cm, skropieniu wykonanej bitumicznej warstwy wyrównawczej asfaltem i wykonaniu, przed ułożeniem warstwy ścieralnej z masy mastyksowo - grysowej (SMA), warstwy wzmacniającej z geosiatki na całej szerokości jezdni. Wykonanie nawierzchni chodnika na dojściu do przejścia dla pieszych (przy budynku nr 8) z kostki betonowej grub. 6 cm, po wcześniejszym wykonaniu koryta pod podbudowę oraz podbudowy kamiennej jednowarstwowej grub. 10 cm. Przełożenie nawierzchni zjazdów na posesję z kostki betonowej grub. 8 cm, metodą remontu cząstkowego, po wymianie obramowania jezdni. Wymiana i uzupełnienie obramowania jezdni na całej jej długości, zjazdów na posesje i chodnika na dojściu do przejścia dla pieszych przy posesji nr 8 poprzez rozbiórkę istniejących zniszczonych krawężników kamiennych i betonowych i obrzeży betonowych i ustawienie nowych krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem oraz obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej. W miejscach zjazdów na posesje należy obramowanie jezdni wykonać z krawężnika typu (najazdowego), a obramowanie zjazdów ograniczyć od istniejących pasów zieleni obrzeżem betonowym na podsypce cementowo - piaskowej. W miejscach przejść dla pieszych dokonać obniżenia krawężników do wysokości 2 - 3 cm od wysokości planowanej do wykonania bitumicznej warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni. Z robót towarzyszących przebudowie drogi planuje się wykonanie regulacji urządzeń obcych w jezdni i zjazdach (obudowy zaworów i zasuw oraz studnie rewizyjne betonowe i inspekcyjne kanalizacji sanitarnej oraz studzienki ściekowe kanalizacji deszczowej) do poziomu wykonywanych nawierzchni. Planuje się także uzupełnienie odwodnienia jezdni poprzez wykonanie robót ziemnych i towarzyszących dla dwóch studzienek ściekowych ulicznych betonowych o średn. 500 mm z osadnikiem z zamontowaniem wpustów żeliwnych zamykanych na klucz i ich włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej przykanałami z rur PVC o średn. 200 mm. Dodatkowo planuje się wykonanie przebudowy kominów włazowych 4 studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej poprzez wymianę kręgu betonowego oraz zamontowanie pokrywy nastudziennej z pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym typu ciężkiego. 3.DROGA GMINNA NR 108964D - ULICA ŁĄKOWA. Wykonanie przebudowy istniejącej zniszczonej nawierzchni jezdni z asfaltu lanego wraz ze skrzyżowaniem drogi - ulicy z drogą gminną Nr 108962D - ulicą Łukasiewicza, na dwuwarstwową nawierzchnię z masy bitumicznej łącznej grub. 8 cm po wcześniejszym wykonaniu robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni głębokości 35 cm, warstwy odcinającej z piasku grub. 10 cm oraz dwuwarstwowej podbudowy z mieszanek kamiennych o łącznej grub. 25 cm (na odcinku drogi od skrzyżowania z drogą gminną - ulicą Parkową w km od 0+055 do 0+085 przewiduje się wymianę konstrukcji jezdni tylko na szer. 3,00 m), skropieniu wykonanej bitumicznej warstwy wyrównawczej asfaltem i wykonaniu, przed ułożeniem warstwy ścieralnej z masy mastyksowo - grysowej (SMA), warstwy wzmacniającej z geosiatki na całej szerokości jezdni. Wykonanie nowych nawierzchni zjazdów na drogi boczne na odcinku drogi od skrzyżowania z drogą gminną - ulicą Polną do skrzyżowania z drogą gminną - ulicą Łukasiewicza z kostki betonowej koloru czerwonego grub. 8 cm, po wcześniejszym wykonaniu koryta pod podbudowę głęb.20 cm oraz podbudowy kamiennej jednowarstwowej grub. 10 cm. Na odcinku ulicy od skrzyżowania z drogą gminną - ulicą Parkową do skrzyżowania z drogą gminna - ulicą Polną przewiduje się przełożenie nawierzchni zjazdów na posesję z kostki betonowej grub. 8 cm, metodą remontu cząstkowego, po wymianie obramowania jezdni. Na całym odcinku przebudowywanej drogi przewiduje się także przełożenie graniczących z obramowaniem jezdni nawierzchni chodników z kostki betonowej grub. 6 cm, metodą remontu cząstkowego, po wymianie obramowania jezdni. Wymiana i uzupełnienie obramowania jezdni krawężnikiem na całej jej długości oraz obrzeży zjazdów na posesje i chodników poprzez rozbiórkę istniejących zniszczonych krawężników kamiennych i betonowych i obrzeży betonowych i ustawienie nowych krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem oraz obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej. W miejscach zjazdów na posesje należy obramowanie jezdni wykonać z krawężnika typu (najazdowego), a obramowanie zjazdów ograniczyć od istniejących pasów zieleni obrzeżem betonowym na podsypce cementowo - piaskowej. W miejscach przejść dla pieszych dokonać obniżenia krawężników do wysokości 2 - 3 cm od wysokości planowanej do wykonania bitumicznej warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni. Z robót towarzyszących przebudowie drogi planuje się wykonanie regulacji urządzeń obcych w jezdni, zjazdach i chodnikach (obudowy zaworów i zasuw oraz studnie rewizyjne betonowe i inspekcyjne kanalizacji sanitarne, studzienki ściekowe kanalizacji deszczowej, studnie telekomunikacyjne) do poziomu wykonywanych nawierzchni. Planuje się także wymianę i uzupełnienie odwodnienia jezdni poprzez wykonanie robót ziemnych i towarzyszących dla wymiany dwóch studzienek ściekowych ulicznych i wykonania dwóch nowych studzienek ściekowych ulicznych z kręgów betonowych o średn. 500 mm z osadnikiem z zamontowaniem wpustów żeliwnych zamykanych na klucz i ich włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej przykanałami z rur PVC o średn. 200 mm. Dodatkowo planuje się wykonanie przebudowy kominów włazowych dwóch studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej poprzez wymianę kręgu betonowego oraz zamontowanie pokrywy nastudziennej z pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym typu ciężkiego. 4.DROGA GMINNA NR 108968D - ULICA M.C. SKŁODOWSKIEJ. Wykonanie przebudowy istniejącej zniszczonej nawierzchni jezdni z asfaltu lanego na odcinku od km 0+056 do km 0+122 (pomiędzy skrzyżowaniami drogi z drogami gminnymi - ulicami Gajową i Polną wraz ze skrzyżowaniami drogi - ulicy z drogą gminną - ulicą Gajową), na dwuwarstwową nawierzchnię z masy bitumicznej łącznej grub. 8 cm po wcześniejszym wykonaniu robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni głębokości 25 cm, warstwy odcinającej z piasku grub. 10 cm oraz dwuwarstwowej podbudowy z mieszanek kamiennych o łącznej grub. 35 cm. Na całym odcinku drogi - ulicy, w km 0+002 - 0+122 i przebudowanym skrzyżowaniu z drogą gminna - ulicą Gajową skropieniu wykonanej bitumicznej warstwy wyrównawczej asfaltem i wykonaniu, przed ułożeniem warstwy ścieralnej z masy mastyksowo - grysowej (SMA), warstwy wzmacniającej z geosiatki na całej szerokości jezdni. Wykonanie przebudowy odcinka nawierzchni chodnika po stronie lewej (pomiędzy ulica Gajową i ulicą Polną) z kostki betonowej grub. 6 cm, po wcześniejszym wykonaniu robót rozbiórkowych, wyrównaniu i wyprofilowaniu koryta pod podbudowę oraz podbudowy kamiennej jednowarstwowej grub. 10 cm i ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej z wcześniejszej rozbiórki. Przełożenie nawierzchni zjazdów na posesję z kostki betonowej grub. 8 cm i chodników graniczących z obramowaniem jezdni, po wykonanej wymianie obramowania jezdni, metodą remontu cząstkowego. Wymiana obramowania jezdni na całej jej długości, zjazdów na posesje i chodników poprzez rozbiórkę istniejących zniszczonych krawężników kamiennych i obrzeży betonowych i ustawienie nowych krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem oraz obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej. W miejscach zjazdów na posesje należy obramowanie jezdni wykonać z krawężnika typu (najazdowego), a obramowanie zjazdów ograniczyć od istniejących pasów zieleni obrzeżem betonowym na podsypce cementowo - piaskowej. W miejscach przejść dla pieszych dokonać obniżenia krawężników do wysokości 2 - 3 cm od wysokości planowanej do wykonania bitumicznej warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni. Z robót towarzyszących przebudowie drogi planuje się wykonanie regulacji urządzeń obcych w jezdni, zjazdach i chodnikach (obudowy zaworów i zasuw, studnie rewizyjne betonowe i inspekcyjne kanalizacji sanitarnej, studzienki ściekowe uliczne oraz studnie telekomunikacyjne) do poziomu wykonywanych nawierzchni. Dodatkowo planuje się wykonanie przebudowę dwóch zniszczonych studzienek ściekowych kanalizacji deszczowej na studzienki ściekowe uliczne betonowe o średn. 500 mm z osadnikiem z zamontowaniem wpustów ulicznych żeliwnych z wcześniejszego demontażu i przebudowę przykanału kanalizacji deszczowej na długości 12 mb z rur PVC średn. 200 mm wraz z montażem studni inspekcyjnej systemowej PVC średn. 425 mm. 5.DROGA GMINNA NR 108965D - ULICA POLNA W KM 0+185 - 0+638. Wykonanie przebudowy istniejącej zniszczonej nawierzchni jezdni z asfaltu lanego na odcinkach w km 0+185 - 0+240, 0+251 - 0+483 oraz 0+613 - 0+638 oraz skrzyżowań z drogami gminnymi - ulicami Łąkową i M.C. Skłodowskiej, na dwuwarstwową nawierzchnię z masy bitumicznej łącznej grub. 8 cm po wykonaniu robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni głębokości 35 cm, warstwy odcinającej z piasku grub. 10 cm oraz dwuwarstwowej podbudowy kamiennej o łącznej grub. 25 cm. Na całym odcinku drogi - ulicy, w km 0+185 - 0+638 i przebudowanych skrzyżowaniach z drogami gminnymi - ulicami Łąkową i M.C. Skłodowskiej, skropienie wykonanej bitumicznej warstwy wyrównawczej asfaltem i wykonanie, przed ułożeniem warstwy ścieralnej z masy mastyksowo - grysowej (SMA), warstwy wzmacniającej z geosiatki na całej szerokości jezdni. Na odcinku drogi od km 0+185 do skrzyżowania z drogą gminna - ulicą Łąkową wykonanie wymiany zniszczonej nawierzchni chodników z kostki betonowej grub. 6 - 8 cm na nawierzchnię z kostki betonowej grub. 6 cm, po wcześniejszym wykonaniu robót rozbiórkowych, wyrównaniu i wyprofilowaniu koryta pod podbudowę oraz podbudowy kamiennej jednowarstwowej grub. 10 cm. Na pozostałym odcinku drogi planuje się przełożenie chodników graniczących z obramowaniem jezdni, po wykonanej wymianie obramowania jezdni, metodą remontu cząstkowego. Wykonanie na całym odcinku drogi nawierzchni zjazdów na posesję z kostki betonowej grub. 8 cm koloru czerwonego, po wcześniejszym wykonaniu robót rozbiórkowych, koryta pod podbudowę oraz podbudowy kamiennej jednowarstwowej grub. 15 cm. Na istniejącym zjeździe o nawierzchni bitumicznej na drogę wewnętrzną stanowiącą dojazd do stacji Trafo i zespołu garaży należy wykonać nawierzchnię z masy bitumicznej grub. 4 cm. Wymiana obramowania jezdni i chodników poprzez rozbiórkę istniejących zniszczonych krawężników i obrzeży betonowych, a także murka z cegły i ustawienie nowych krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem oraz obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na ławie betonowej zwykłej. W miejscach zjazdów na posesje należy obramowanie jezdni wykonać z krawężnika typu (najazdowego). W miejscach przejść dla pieszych dokonać obniżenia krawężników do wysokości 2 - 3 cm od wysokości planowanej do wykonania bitumicznej warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni. Z robót towarzyszących przebudowie planuje się wykonanie regulacji urządzeń obcych w jezdni, zjazdach i chodnikach (obudowy zaworów i zasuw, kratki ściekowe uliczne, studnie telekomunikacyjne oraz studnie rewizyjne betonowe i inspekcyjne kanalizacji sanitarnej) do poziomu wykonywanych nawierzchni. Dodatkowo planuje się wykonanie przebudowy kominów włazowych 4 studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej poprzez wymianę kręgu betonowego oraz zamontowanie pokrywy nastudziennej z pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym typu ciężkiego, wykonanie przebudowę ośmiu zniszczonych studzienek ściekowych kanalizacji deszczowej na studzienki ściekowe uliczne betonowe o średn. 500 mm z osadnikiem z zamontowaniem 1 wpustu ulicznego żeliwnego z wcześniejszego demontażu oraz nowych 7 wpustów żeliwnych zamykanych na klucz. Planuje się także uzupełnienie odwodnienia jezdni poprzez wykonanie robót ziemnych i towarzyszących wykonaniu sześciu nowych studzienek ściekowych ulicznych z kręgów betonowych o średn. 500 mm z osadnikiem z zamontowaniem wpustów żeliwnych zamykanych na klucz i ich włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej przykanałami z rur PVC o średn. 200 mm i długości 17 mb. 6.DROGA WEWNĘTRZNA STANOWIĄCA ŁĄCZNIK POMIĘDZY DROGAMI GMINNYMI NR 108967D - ULICĄ GAJOWĄ I NR 108966D - ULICĄ PARKOWĄ. Wykonanie przebudowy istniejącej zniszczonej nawierzchni jezdni z asfaltu lanego i masy bitumicznej wraz ze zjazdami na drogi boczne na dwuwarstwową nawierzchnię z masy bitumicznej łącznej grub. 8 cm po wcześniejszym wykonaniu robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni głębokości 50 cm, warstwy odcinającej z piasku grub. 10 cm oraz dwuwarstwowej podbudowy z mieszanek kamiennych o łącznej grub. 30 cm, skropieniu wykonanej bitumicznej warstwy wyrównawczej asfaltem i wykonaniu, przed ułożeniem warstwy ścieralnej z masy mastyksowo - grysowej (SMA), warstwy wzmacniającej z geosiatki na całej szerokości jezdni. Przełożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej grub. 6 cm, metodą remontu cząstkowego, po wymianie obramowania jezdni. Wymiana i uzupełnienie obramowania jezdni na całej jej długości i zjazdów na drogi boczne poprzez rozbiórkę istniejących zniszczonych krawężników betonowych i ustawienie nowych krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem. Z robót towarzyszących przebudowie drogi planuje się wykonanie regulacji urządzeń obcych w jezdni (studnie rewizyjne betonowe kanalizacji sanitarnej) do poziomu wykonywanych nawierzchni..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki - na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy - Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawcy zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończyli, co najmniej trzech robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 złotych brutto każda. Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zakres robót wykazanych przez Wykonawcę obejmował między innymi roboty związane z budową lub przebudową dróg, ulic z użyciem mas bitumicznych, kostki betonowej i kamiennej oraz budowę, przebudowę lub uzupełnienie elementów instalacji kanalizacji deszczowej, a także systemów odwadniających drogi, obejmujących budowę, przebudowę przepustów pod drogami oraz rowów przydrożnych. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty: a)wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 4A do niniejszej Instrukcji dla Wykonawcy, b)dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np.: referencje, listy polecające, opinie inspektora nadzoru, protokół odbioru robót itp. lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia). W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2 a), zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania na nie dowodów potwierdzających, c)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie niżej wymienionymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - kierownik robót posiadający odpowiednie wykształcenie techniczne i praktykę zawodową potwierdzone uprawnieniami budowlanymi w specjalności: a) robót drogowych; b) instalacji sanitarnych. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony przez Wykonawcę: a)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 4B do Instrukcji dla Wykonawcy, b)oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w wykazie osoby) posiadają wymagane uprawnienia - sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 4C do Instrukcji dla Wykonawcy. Zamawiający nie wymaga kserokopii uprawnień i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. d)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, z wykorzystaniem załącznika Nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę równą lub wyższą niż 2.000.000,00 zł. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty: a)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę równą lub wyższą niż 2.000.000,00 zł. Jeżeli z treści polisy nie wynika fakt jej opłacenia do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający opłacenie polisy, b)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem załącznika Nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz Oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2)Kosztorysy ofertowe uproszczone sporządzone w oparciu o Przedmiar Robót i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załączone do SIWZ wraz z podaniem ceny roboczogodziny, czynników cenotwórczych i narzutów jakie stosował Wykonawca przy wyliczaniu kosztorysu ofertowego. Zamawiający zaleca aby Oferent załączył kosztorysy ofertowe w wersji elektronicznej na płycie CD; 3)Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 4)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 5)Zobowiązanie innych podmiotów wskazanych w ofercie do współpracy lub oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art.144 u.p.z.p. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1)zlecenie robót dodatkowych i zamiennych związanych z: a)wystąpieniem okoliczności niemożliwych do przewidzenia, przez Zamawiającego i doświadczonego Wykonawcę przed podpisaniem umowy, b)rezygnacją z części prac, ograniczenia zakres umowy podstawowej w sytuacji, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. 2)zmiana terminu wykonania zamówienia: a)w przypadku zlecenia robót dodatkowych i zamiennych; b)spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, zgodnie z wymogami technologicznymi; c)spowodowane wstrzymaniem robót przez Zamawiającego, z winy nie leżącej po stronie Wykonawcy; d) spowodowane przekazaniem przez Zamawiającego placu budowy z opóźnieniem; e)spowodowane innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące niemożliwością uzyskania stosownych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. 3)zmiany osobowe, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także w SIWZ w przypadku: a)śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób, b)nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy, c)rezygnacji tych osób z wykonywania swoich obowiązków. 4) zmiana podwykonawcy robót przy pomocy, którego wykonawca realizuje przedmiot umowy, na innego w przypadku: a)nie wywiązywania się podwykonawców wskazanych w ofercie Wykonawcy ze swoich obowiązków; b)rezygnacji tych podwykonawców z wykonywania swych obowiązków.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-luban.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Lubań w Lubaniu przy Placu Lompy 1, 59-800 Lubań, pokój nr 6 (I piętro), tel. +48 75 6464425, fax. +48 75 6464412.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2014 godzina 12:00, miejsce: Wydział Inwestycji i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Lubań w Lubaniu przy Placu Lompy 1, 59-800 Lubań, pokój nr 6 (I piętro), tel. +48 75 6464425, fax. +48 75 6464412.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.