eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kobylec i Bartodzieje, Zadanie Nr 1 Przebudowa drogi gminnej Kobylec - Bartodzieje, Zadanie Nr 2 Przebudowa drogi gminnej w Bartodziejach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-20

Wągrowiec: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kobylec i Bartodzieje, Zadanie Nr 1 Przebudowa drogi gminnej Kobylec - Bartodzieje, Zadanie Nr 2 Przebudowa drogi gminnej w Bartodziejach
Numer ogłoszenia: 89656 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wągrowiec , ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 80 800, faks 67 26 80 803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wagrowiec.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kobylec i Bartodzieje, Zadanie Nr 1 Przebudowa drogi gminnej Kobylec - Bartodzieje, Zadanie Nr 2 Przebudowa drogi gminnej w Bartodziejach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Wągrowiec, 1) Zadanie Nr 1: Kobylec, działka numer ewidencyjny 138, obręb geodezyjny Kobylec, 2) Zadanie nr 2: Bartodzieje, działki numer ewidencyjny 94, 90, 86, 74/2, 20, obręb geodezyjny Bartodzieje. Zakres robót obejmuje: Zadanie 1. Przebudowa drogi gminnej Kobylec - Bartodzieje. Przebudowa drogi gminnej Kobylec - Bartodzieje wraz z budową ścieżki rowerowej - łączna długości 2,969 km; szerokości 6,5 m. Na wyżej wymieniony odcinek składają się: - odcinek drogi gminnej nr 215515P zlokalizowany na działkach numer: 138 w Kobylcu i 94, 90, 86, 74/2 w Bartodziejach (długości 2,631 km) - odcinek drogi gminnej nr 215514P zlokalizowany na działce numer ewidencyjny 20 w Bartodziejach (długości 0,338 km). Szczegółowy zakres robót na drodze gminnej o numerze 215515P obejmuje: - poszerzenie jezdni do szerokości 5,00 m (pas ruchu 2,50 m wymagany dla klasy technicznej L) z budową ścieżki rowerowej przylegającej do jezdni o szerokości 1,5 m - pow. poszerzenia i ścieżki (o tej samej konstrukcji) - 11 122 m2, - ułożenie warstw wyrównawczej (wiążącej) i ścieralnej na istniejącej jezdni stanowiących wzmocnienie konstrukcji jezdni - 7 576 m2, - budowie chodnika o szerokości 2,00 m przylegającego do jezdni - 27 m2, - montażu lamp ledowych z własnym zasilaniem ogniwem fotowoltanicznym - 2 szt., - wprowadzeniu aktywnego oznakowania pionowego z własnym zasilaniem ogniwem fotowoltanicznym - 3 szt., - wprowadzeniu oznakowania pionowego z tarczami wykonanymi z blachy pokrytej folią odblaskową II generacji - 12 szt., - ustawieniu w miejscach wysokich nasypów i skrzyżowań z ciekami dziewięciu kompletów sprężystych barier ochronnych - 387 m, - wprowadzenie oznakowania poziomego - 417 m2. Szczegółowy zakres robót na drodze gminnej o numerze 215514P obejmuje: - poszerzenie jezdni do szerokości 5,00 m (pas ruchu 2,50 m wymagany dla klasy technicznej L) z budową ścieżki rowerowej przylegającej do jezdni o szerokości 1,5 m - pow. poszerzenia i ścieżki (o tej samej konstrukcji) - 455 m2, - ułożenie warstw wyrównawczej (wiążącej) i ścieralnej na istniejącej jezdni stanowiących wzmocnienie konstrukcji jezdni - 430 m2, - budowie nowej twardej nawierzchni bitumicznej w miejscu nawierzchni tłuczniowej - 1 357 m2, - wprowadzeniu oznakowania pionowego z tarczami wykonanymi z blachy pokrytej folią odblaskową II generacji - 9 szt., - wprowadzenie oznakowania poziomego - 33 m2. Zadanie 2. Przebudowa drogi gminnej w Bartodziejach. Przebudowa drogi gminnej w Bartodziejach na odcinku o długości 0,225 km i szerokości 4,5 m, polegająca na wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego oraz nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej wraz z robotami towarzyszącymi obejmującymi między innymi budowę chodnika. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które są załącznikami do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówienia uzupełniającego dotyczy rodzaju robót określonych w przedmiarach robót i wynosić może 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w terminie do 06.05.2015 r., do godz. 9:00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 3 do SIWZ) poprzez stwierdzenie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą i udokumentują, że w w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: roboty drogowe polegające na budowie lub/i przebudowie dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości minimum 2 800 000,00 zł NETTO - każde. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu robót (wg załącznika Nr 4 do SIWZ) oraz załączonych dowodów, poprzez stwierdzenie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (dowodami są: - poświadczenia, - inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika Nr 3 do SIWZ) poprzez stwierdzenie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami w postaci - kierownika budowy posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (roboty drogowe). Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu osób odpowiadających za kierowanie robotami budowlanymi (wg załącznika nr 5 do SIWZ) poprzez stwierdzenie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że a) posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 2 000 000,00 zł. (słownie: dwa miliony złotych 00/100), b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (od szkód na rzecz osób i mienia) o wartości nie mniejszej niż 3 500 000,00 zł. (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych 00/100). Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dostarczonych dokumentów tj.: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert oraz opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (od szkód na rzecz osób i mienia), poprzez stwierdzenie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) dowód wniesienia wadium, 2) wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom wg załącznika nr 6 do SIWZ, 3) kosztorys ofertowy - wydruk uproszczony kosztorysu z podaniem cen jednostkowych wykonania robót, oraz z informacją o zastosowanych stawkach czynników produkcji (roboczogodzinie, kosztach zakupu, kosztach pośrednich i zysku). Cenę jednostkową należy podać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Ponadto podczas sporządzania kosztorysu ofertowego należy sprawdzić czy stosowana formuła: ilość x cena jest równa wartości danej pozycji kosztorysowej. 4) zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów wg załącznika nr 7 do SIWZ (o ile dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy obejmują: 1) zmiany terminu realizacji umowy aneksem do umowy w przypadku: a) w przypadku konieczności istotnych zmian w projekcie technicznym (zakresu robót) - po sporządzeniu protokołu konieczności przez strony umowy i inspektora nadzoru; b) zaistnienie takich warunków atmosferycznych, które spowodują przerwę w wykonaniu robót lub uniemożliwia realizacje robót zgodnie z wymaganą technologią, pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę i potwierdzenia przez inspektora nadzoru. 2) zmiana kwoty umownej: a) aneksem do umowy - w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT pod warunkiem pisemnego złożenia wniosku przez Wykonawcę z zastrzeżeniem, że możliwa jest zmiana tylko kwoty umownej brutto (kwota umowna netto wynikająca z oferty musi pozostać bez zmian) o różnicę w podatku VAT między stawką obowiązującą w dniu składania ofert a stawką nowo wprowadzoną urzędowo. b) aneksem do umowy - po rozliczeniu i zatwierdzeniu przez przedstawiciela Zamawiającego robót wykonanych - w przypadku wystąpienia różnic między faktycznym zakresem wykonanych robót, a kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiarów robót - dopuszcza się możliwość zmiany kwoty umownej do wysokości kosztorysu powykonawczego. Zamawiający warunkuje dokonanie zmian umowy w tym zakresie, bieżącym informowaniem Zamawiającego o występujących różnicach. Kosztorys powykonawczy zostanie sporządzony w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym. W przypadku braku cen jednostkowych - wg cen jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę skalkulowanych wg czynników produkcji (roboczogodzina, koszty zakupu, koszty pośrednie i zysk) z oferty, a w przypadku ich braku cen rynkowych (niewiększych niż publikowane przez wydawnictwo ORGBUD-SERWIS z kwartału poprzedzającego okres rozliczenia). W/w regulacje dotyczą również wykonania robót zamiennych, których wykonanie musi być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.wlkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2015 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, pokój 110, (biuro podawcze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Zadanie nr 1 Przebudowa drogi gminnej Kobylec - Bartodzieje przeznaczone do współfinansowania w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój. II. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. III. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.