eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-19

Knurów: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 89655 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Knurowie Sp. z o.o. , ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 331 93 34, faks 32 331 93 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalknurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej znajdującej się na wyposażeniu Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 5 Wzór umowy, Załączniku nr 4 Formularz ofertowy oraz Załączniku nr 8 Formularz cenowy. Usługa okresowych przeglądów technicznych aparatury medycznej winna obejmować czynności określone w dokumentacji technicznej, instrukcji obsługi urządzenia i instrukcji serwisowej, stosownie do zaleceń producentów aparatury, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami oraz odbywać się z uwzględnieniem: zebrania od obsługi Zamawiającego informacji dotyczących funkcjonowania aparatu, sprawdzenie stanu technicznego, sprawdzenia parametrów pracy wymaganych przez producenta przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów, przeprowadzenia czynności korygujących - ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadku ich odchylenia od wartości wymaganych przez producenta, wykonania czynności konserwacyjnych takich jak: oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła czy oczyszczenie i przesmarowanie ruchomych części mechanicznych zgodnie z zaleceniami producenta, określenie stopnia zużycia części, sprawdzenia bezpieczeństwa elektrycznego, dokonania odpowiedniego wpisu do paszportu technicznego (data przeglądu, ocena techniczna określająca czy aparat jest sprawny i nadający się do eksploatacji, wykaz wykonanych czynności i wymienianych części data następnego przeglądu, pieczątka i podpis wykonawcy), w razie potrzeby w ramach przeglądu przeprowadzone zostaną bezpłatne instruktaże dla użytkowników, dokonania wszystkich innych czynności, których konieczność wykonania wynika z przepisów prawa, zaleceń producenta aparatury, z wiedzy i doświadczenia Wykonawcy. Naprawy aparatury medycznej obejmują: naprawy w przypadku wystąpienia konieczności ich przeprowadzenia w celu uzyskania sprawności techniczno-eksploatacyjnej urządzenia, wymianę części zamiennych wykraczających poza standardowy przegląd. Przedmiot zamówienia podzielony został na 12 Części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zabrania się składania ofert częściowych w ramach danej Części. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 200 000 euro.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a SIWZ tj. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie tego warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a tj. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) oraz dokument o którym mowa w pkt. 8.1b SIWZ tj. wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca (Wykonawcy występujący wspólnie) wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości brutto minimum dla: części I - 5000 zł każda usługa, części II - 10000 zł każda usługa, części III - 5000 zł każda usługa, części IV - 12000 zł każda usługa, części V - 12000 zł każda usługa, części VI - 11000 zł każda usługa, części VII - 4000 zł każda usługa, części VIII - 7000 zł każda usługa, części IX - 5000 zł każda usługa, części X - 2000 zł każda usługa, części XI - 14000 zł każda usługa, części XII - 7000 zł każda usługa. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a SIWZ tj. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie tego warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a tj. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) oraz dokument o którym mowa w pkt. 8.1c SIWZ tj. c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca (Wykonawcy występujący wspólnie) wykaże się dysponowaniem co najmniej dwoma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie obsługi serwisowej aparatury medycznej. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie tego warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a tj. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) oraz dokument o którym mowa w pkt. 8.1d SIWZ tj. Opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga wykazania się posiadaniem przez Wykonawcę (Wykonawców występujących wspólnie) opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie gwarancyjnej nie niższej niż 10000 zł wraz z załączeniem dowodu potwierdzającego opłacenie polisy. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) upoważnienie wydane przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela upoważniające wykonawcę do wykonywania fachowej instalacji, okresowej konserwacji lub doraźnej obsługi serwisowej, aktualizacji oprogramowania, okresowych lub doraźnych przeglądów, regulacji, kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń lub kontroli bezpieczeństwa (dotyczące aparatury będącej przedmiotem zamówienia) - zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz.U. z 2010r. Nr 107, poz. 679, art. 90) - dot. części III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz ofertowy Załącznik nr 4 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy; b) Formularz cenowy - Załącznik nr 8 wypełniony, podpisany i opieczętowany; c) Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji Wzoru umowy - Wykonawca składa na Załączniku nr 4 Formularz ofertowy; d) Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Wykonawca składa na Załączniku nr 4 Formularz ofertowy; e) W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej; f) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (w tym w przypadku spółki cywilnej/konsorcjum pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy, jeżeli nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia. Zmianie uleganie wówczas wartość brutto, przy jednoczesnym pozostawieniu niezmiennej wartości netto. b) Obniżenie ceny jednostkowej przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzania aneksu do umowy. c) W przypadku wycofania z eksploatacji urządzenia objętego zakresem zamówienia wartość umowy będzie pomniejszona o wartość pozostałych do wykonania przeglądów wycofanego urządzenia. Zamawiający w przypadku wycofania aparatu z eksploatacji z przyczyn technicznych, zmniejszy zakres przedmiotowy zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalknurow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Dyrekcji, pokój nr 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2012 godzina 12:00, miejsce: ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Dyrekcji, pokój nr 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej znajdującej się na wyposażeniu Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 5 Wzór umowy, Załączniku nr 4 Formularz ofertowy oraz Załączniku nr 8 Formularz cenowy - część I.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej znajdującej się na wyposażeniu Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 5 Wzór umowy, Załączniku nr 4 Formularz ofertowy oraz Załączniku nr 8 Formularz cenowy - część II.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej znajdującej się na wyposażeniu Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 5 Wzór umowy, Załączniku nr 4 Formularz ofertowy oraz Załączniku nr 8 Formularz cenowy - część III.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej znajdującej się na wyposażeniu Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 5 Wzór umowy, Załączniku nr 4 Formularz ofertowy oraz Załączniku nr 8 Formularz cenowy - część IV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej znajdującej się na wyposażeniu Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 5 Wzór umowy, Załączniku nr 4 Formularz ofertowy oraz Załączniku nr 8 Formularz cenowy - część V.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej znajdującej się na wyposażeniu Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 5 Wzór umowy, Załączniku nr 4 Formularz ofertowy oraz Załączniku nr 8 Formularz cenowy - część VI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej znajdującej się na wyposażeniu Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 5 Wzór umowy, Załączniku nr 4 Formularz ofertowy oraz Załączniku nr 8 Formularz cenowy - część VII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej znajdującej się na wyposażeniu Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 5 Wzór umowy, Załączniku nr 4 Formularz ofertowy oraz Załączniku nr 8 Formularz cenowy - część VIII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej znajdującej się na wyposażeniu Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 5 Wzór umowy, Załączniku nr 4 Formularz ofertowy oraz Załączniku nr 8 Formularz cenowy - część IX.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej znajdującej się na wyposażeniu Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 5 Wzór umowy, Załączniku nr 4 Formularz ofertowy oraz Załączniku nr 8 Formularz cenowy - część X.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej znajdującej się na wyposażeniu Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 5 Wzór umowy, Załączniku nr 4 Formularz ofertowy oraz Załączniku nr 8 Formularz cenowy - część XI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej znajdującej się na wyposażeniu Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 5 Wzór umowy, Załączniku nr 4 Formularz ofertowy oraz Załączniku nr 8 Formularz cenowy - część XII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.