eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serniki › Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Serniki oraz zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie wsi Wola Sernicka dla lokalizacji elektrowni wiatrowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-05

Serniki: Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Serniki oraz zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie wsi Wola Sernicka dla lokalizacji elektrowni wiatrowych
Numer ogłoszenia: 89644 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44004 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Serniki, Serniki 1A, 21-107 Serniki, woj. lubelskie, tel. 081 8550450, faks 081 8550456.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Serniki oraz zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie wsi Wola Sernicka dla lokalizacji elektrowni wiatrowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Serniki w rejonie wsi Wola Sernicka pod lokalizację farmy wiatrowej oraz udział w czynnościach zawiązanych ze sporządzeniem tych opracowań. Zakres zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Serniki określony został uchwałą Nr XXXI/189/2012 Rady Gminy Serniki z dnia 28 grudnia 2012 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Serniki pod lokalizację farmy wiatrowej. Zakres zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Serniki określony został uchwałą Nr XXXI/190/2012 Rady Gminy Serniki z dnia 28 grudnia 2012 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Serniki pod lokalizację farmy wiatrowej w rejonie wsi Wola Sernicka. Przewidywana ilość turbin - 15 o mocy 3MW. Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowe rozmieszczenie turbin po podpisaniu umowy. Przedmiot zamówienia w zakresie dotyczącym projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymogów określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z 2003 r. z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy (Dz. U. Nr 118 poz. 1233 z 2004r.). Wymagana skala części graficznej studium 1:10 000. Zakres projektu zmiany studium uwarunkowań kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmuje: - zgromadzenie kompletu materiałów wejściowych, - zebranie własnym kosztem i staraniem materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy, - dokonanie oceny istniejącego stanu zagospodarowania, - rozpatrzenie wniosków, - przygotowanie opracowania ekofizjograficznego, - opracowanie koncepcji studium i przedstawienie je wójtowi celem uzyskania stanowiska, - sporządzenie projektu studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, - uzyskanie opinii komisji urbanistyczno-architektonicznej, - przekazanie projektu studium celem przesłania organom uzgadniającym i opiniującym, - korekta rysunku i uchwały projektu studium po uzgodnieniach, -przygotowanie projektu studium wraz z materiałami i przekazanie Zamawiającemu celem wyłożenia do publicznego wglądu, - wyłożenie projektu studium do publicznego wglądu oraz udział w dyskusji publicznej, - analiza ewentualnych uwag, - weryfikacja projektu studium po rozpatrzeniu wniesionych uwag, - przekazanie projektu studium (tekst ostateczny uchwały i rysunek planu) wraz z listą nieuwzględnionych uwag Zamawiającemu celem przedłożenia do uchwalenia, - przekazanie uchwalonego studium oraz dokumentacji formalno-prawnej, - ostateczna edycja studium: nadanie numerów uchwały w tekście i na rysunkach studium, przekazanie protokolarnie - tekst studium (4 egz.) w formie papierowej estetycznie i trwale oprawionej oraz w formie elektronicznej na nośniku CD - 4 szt. (w formacie plików doc. oraz pdf), rysunek studium (4 egz.) i dodatkowo 1 egz. w skali 1:10 000 na sztywnym zafoliowanym podkładzie (umożliwiającym zawieszenie na ścianie), oraz na nośnikach elektronicznych w formacie plików typu pdf. i jpg lub innych uzgodnionym przez strony umowy (np. typu dxf). Przedmiot zamówienia w zakresie dotyczącym projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem wymogów określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z 2003 r. z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587 z 2003r. ). Wymagana skala części graficznej planu: 1: 1000 lub1:2000. Zakres ustaleń planu winien obejmować ustalenia obowiązkowe, wymagane przepisami, a w szczególności: - dokonanie oceny istniejącego stanu zagospodarowania, - rozpatrzenie wniosków, - przygotowanie opracowania ekofizjograficznego, - opracowanie koncepcji planu i przedstawienie jej Wójtowi celem uzyskania stanowiska, - sporządzenie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, sporządzenie prognozy skutków finansowych, - uzyskanie opinii komisji urbanistyczno-architektonicznej, - przekazanie projektu planu celem przesłania organom uzgadniającym i opiniującym, - przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu materiałów potrzebnych do wystąpienia o zyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, - korekta rysunku i uchwały projektu planu po uzgodnieniach, - przygotowanie projektu planu wraz z materiałami i przekazanie Zamawiającemu celem wyłożenia do publicznego wglądu, - wyłożenie projektu planu do publicznego wglądu oraz udział w dyskusji publicznej, - analiza ewentualnych uwag, - weryfikacja projektu planu po rozpatrzeniu wniesionych uwag, - ponowne uzgodnienie w niezbędnym zakresie, przekazanie projektu planu (tekst ostateczny uchwały i rysunek planu) wraz z listą nieuwzględnionych uwag zamawiającemu celem przedłożenia do uchwalenia, - przekazanie uchwalonego planu oraz dokumentacji formalno-prawnej, - ostateczna edycja planu: nadanie numerów uchwały w tekście i na rysunkach planu, wykonanie rysunku planu do druku w dzienniku urzędowym województwa oraz przekazanie protokolarnie - tekstu planu (4 egz.) w formie papierowej estetycznie i trwale oprawionej oraz w formie elektronicznej na nośniku CD - 4 szt. ( w formacie plików doc. oraz pdf), rysunek planu w (4 egz.) i dodatkowo 1 egz. w skali 1:1000 lub 1:2000 na sztywnym zafoliowanym podkładzie (umożliwiającym zawieszenie na ścianie), oraz na nośnikach elektronicznych w formacie plików typu pdf. i ipg. lub innych uzgodnionym przez strony umowy (np. typu dxf). W trakcie procedury sporządzania przedmiotu zamówieni Wykonawca zobowiązany jest do: 1 udziału i prezentacji projektu zmiany studium i projektu zmiany planu ( w zależności od potrzeb):a) na posiedzeniach Wójta Gminy Serniki i sesjach Rady Gminy Serniki dotyczących w/w projektów; b) podczas uzgodnień i opiniowania oraz w trakcie innych czynności planistycznych oraz na spotkaniach z mieszkańcami, organizowanych przez Wójta Gminy Serniki. 2. Współpracy w przygotowaniu ewentualnych autopoprawek Wójta Gminy Serniki do projektów uchwał Rady Gminy Serniki dotyczących zmiany studium i zmiany planu, stanowisk Wójta Gminy Serniki do poprawek radnych wniesionych do projektów w/w uchwał oraz do wniosków właściwych komisji Rady Gminy Serniki. Przedmiot zamówienia należy wykonać techniką tradycyjną wraz z elektronicznym zapisem an płycie CD tekstu (standard plików doc. oraz pdf.) i rysunków planów w plikach cyfrowych (standard plików .jpg oraz .pdf. Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego: a) tekst zmiany studium - 4egz. trwale i estetycznie oprawione + płyta CD (4 szt.), b) dokumentacja formalno-prawna - 1 kpl. (trwale i estetycznie oprawiony), c) rysunek zmiany studium w skali 1:10 000 - 4 egz. ( w tym min. 2 egz. w kolorze) + płyta CD (4 szt.), d) opracowanie ekofizjograficzne oraz prognoza oddziaływania na środowisko - po 4 egz. oprawione + płyta CD (4 szt.), e) rysunek zmiany studium 1 egz. w skali 1:10 000 na sztywnym zafoliowanym podkładzie (przygotowany do wywieszenia w siedzibie zamawiającego. Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego a) tekst zmiany planu - 4 egz. trwale i estetycznie oprawione + płyta CD (4 szt.), b) dokumentacja formalno-prawna - 1 kpl. (trwale i estetycznie oprawiony) c)rysunek zmiany planu w skali 1:1000 lub 1:2000 - 4 egz. ( w kolorze) + płyta CD (4 szt), d) rysunek zmiany planu czarno-biały, pomniejszony do publikacji - 2 egz., e) opracowanie ekofizjograficzne oraz prognoza oddziaływania na środowisko - po 4 egz. oprawione + płyta CD (4 szt), f) prognoza skutków finansowych uchwalenia planu- 4 egz. oprawione + płyta CD (4 szt), g) rysunek zmiany planu 1 egz. w skali 1:1000 lub 1:2000 na sztywnym zafoliowanym podkładzie (przygotowany do wywieszenia w siedzibie zamawiającego).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Enerko Energy Sp. z o.o., ul. Staszica 1/115, 25-008 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 676500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 221400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.