eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Przebudowa ul. Reymonta w Knurowie - II Etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Knurów: Przebudowa ul. Reymonta w Knurowie - II Etap
Numer ogłoszenia: 89606 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23292 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Reymonta w Knurowie - II Etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn. Przebudowa ul. Reymonta w Knurowie - II Etap. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie II Etapu zadania, tj. wykonanie przebudowy ul. Reymonta w Knurowie z wyłączeniem wykonanej w I Etapie przebudowy dwóch odcinków ul. Reymonta (ulic bocznych od ul. Puszkina) oznaczonych na planie zagospodarowania terenu w dokumentacji projektowej jako: odcinek nr 1 i odcinek nr 3, a w szczególności: 1) wykonanie nowej nawierzchni jezdni ulicy i nawierzchni utwardzonej wraz z podbudową, w tym: a) kostka betonowa grub. 8 cm; b) warstwa podsypki cementowo - piaskowej grub. 3 cm; c) podbudowa z kruszywa kamiennego, łamanego, niesortowanego 0/63, stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cm; d) wymiana warstwy gruntu na pospółkę o CBR=25% gr. 40 cm; 2) wykonanie nowej nawierzchni chodników wraz z podbudową, w tym: a) kostka brukowa betonowa o grub. 8 cm; b) podsypka cementowo - piaskowa grub. 3 cm; c) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 grub. 20 cm; 3) wykonanie nowej nawierzchni miejsc postojowych wraz z podbudową, w tym: a) kostka brukowa betonowa grub. 8 cm; b) podsypka cementowo - piaskowa grub. 3 cm; c) podbudowa z kruszywa łamanego, kamiennego, stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 grub. 20 cm; d) wymiana warstwy gruntu na pospółkę o CBR=25% gr. 40 cm; 4) wykonanie odwodnienia ulicy, w tym: a) wpusty uliczne O 500 z uchylną kratą z zatrzaskiem i koszami - 8 szt.; b) studnie rewizyjne betonowe O 1200 z konusem - 2 szt.; c) studnia rewizyjna betonowa O 1200 z płytą pokrywową - 1 szt.; d) odcinki kanalizacji deszczowej z rur PVC O 315 - ok. 60,00 mb; e) przykanaliki z rur PVC O 200 - ok. 48,00 mb; 5) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu; 6) wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu w oparciu o projekt docelowej organizacji ruchu z zdezaktualizowanym zatwierdzeniem udostępniony przez Zamawiającego; 7) oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu (o którym mowa w pkt. 5), wykonanym przez Wykonawcę; 8) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu (o którym mowa w pkt. 6), wykonanym przez Wykonawcę; 9) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie kolidującej infrastruktury, regulacja urządzeń podziemnych, plantowanie i humusowanie poboczy i obsianie trawą, itp.). 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 60-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i obiekty. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 pkt 3 wzoru umowy. 5. Termin wykonania zamówienia 1) Termin rozpoczęcia opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - w dniu podpisania umowy. 2) Termin dostarczenia do Zamawiającego zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy. 3) Termin rozpoczęcia robót - do 7 dni od daty przekazania placu budowy. 4) Termin przekazania placu budowy - do 10 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę do Zamawiającego zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 5) Termin zakończenia - zgodnie z terminem zadeklarowanym w ofercie przez Wykonawcę wybranego w niniejszym postępowaniu, z tym, że zadeklarowany termin nie może być dłuższy niż 22 tygodnie od daty podpisania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 21.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOVUM INVEST SILESIA Sp. z o. o. Sp. K., ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 890454,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 405182,91

  • Oferta z najniższą ceną: 405182,91 / Oferta z najwyższą ceną: 624930,34

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.