eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa i montaż mebli medycznych i biurowych dla MWOMP w Płocku oraz dla Oddziałów w Warszawie i Radomiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-29

Płock: Dostawa i montaż mebli medycznych i biurowych dla MWOMP w Płocku oraz dla Oddziałów w Warszawie i Radomiu.
Numer ogłoszenia: 89588 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku, ul. Kolegialna 19, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678452, fax 024 2628842.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwomp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli medycznych i biurowych dla MWOMP w Płocku oraz dla Oddziałów w Warszawie i Radomiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych i biurowych wraz z montażem dla MWOMP w Płocku oraz dla Oddziałów w Warszawie i Radomiu z podziałem na: Część I - Meble medyczne dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie Część II - Doposażenie mebli medycznych dla MWOMP w Płocku Część III - Doposażenie mebli biurowych dla MWOMP w Płocku Część IV a) - Lady dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie Część IV b) - Lady dla MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.22.00 - Lady Kod CPV wg słownika 2008: 39.17.20.00 - Lady .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wniesienie wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia, w szczególności: Udzielenie gwarancji na okres co najmniej 36 m-cy Meble medyczne stanowiące część I÷II przedmiotu zamówienia winny być dopuszczone do użytku w placówkach służby zdrowia Meble stanowiące przedmiot zamówienia winny być wyprodukowane pod nadzorem systemu zarządzania jakością zgodnego z normami europejskimi
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia w zakresie niniejszego punktu. Wykaz min. 4 dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem danej części przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia, w szczególności: Oświadczenie zawarte w formularzu oferty Atest higieniczny dla części I÷II Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub inny dokument potwierdzający stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mwomp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu, ul. Rodziny Winczewskich 5, (pokój 220) lub pocztą..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w MWOMP w Płocku, ul. Kolegialna 19, pokój nr 8 (Kancelaria - parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa i montaż mebli medycznych i biurowych dla MWOMP w Płocku oraz dla Oddziałów w Warszawie i Radomiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Meble medyczne dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa i montaż mebli medycznych i biurowych dla MWOMP w Płocku oraz dla Oddziałów w Warszawie i Radomiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Doposażenie mebli medycznych dla MWOMP w Płocku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa i montaż mebli medycznych i biurowych dla MWOMP w Płocku oraz dla Oddziałów w Warszawie i Radomiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Doposażenie mebli biurowych dla MWOMP w Płocku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.