Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-29
Płock: Dostawa i montaż mebli medycznych i biurowych dla MWOMP w Płocku oraz dla Oddziałów w Warszawie i Radomiu.
Numer ogłoszenia: 89588 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku, ul. Kolegialna 19, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678452, fax 024 2628842.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwomp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli medycznych i biurowych dla MWOMP w Płocku oraz dla Oddziałów w Warszawie i Radomiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych i biurowych wraz z montażem dla MWOMP w Płocku oraz dla Oddziałów w Warszawie i Radomiu z podziałem na: Część I - Meble medyczne dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie Część II - Doposażenie mebli medycznych dla MWOMP w Płocku Część III - Doposażenie mebli biurowych dla MWOMP w Płocku Część IV a) - Lady dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie Część IV b) - Lady dla MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.22.00 - Lady Kod CPV wg słownika 2008: 39.17.20.00 - Lady .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wniesienie wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia, w szczególności: Udzielenie gwarancji na okres co najmniej 36 m-cy Meble medyczne stanowiące część I÷II przedmiotu zamówienia winny być dopuszczone do użytku w placówkach służby zdrowia Meble stanowiące przedmiot zamówienia winny być wyprodukowane pod nadzorem systemu zarządzania jakością zgodnego z normami europejskimi
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia w zakresie niniejszego punktu. Wykaz min. 4 dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem danej części przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia, w szczególności: Oświadczenie zawarte w formularzu oferty Atest higieniczny dla części I÷II Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub inny dokument potwierdzający stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mwomp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu, ul. Rodziny Winczewskich 5, (pokój 220) lub pocztą..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w MWOMP w Płocku, ul. Kolegialna 19, pokój nr 8 (Kancelaria - parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa i montaż mebli medycznych i biurowych dla MWOMP w Płocku oraz dla Oddziałów w Warszawie i Radomiu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Meble medyczne dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa i montaż mebli medycznych i biurowych dla MWOMP w Płocku oraz dla Oddziałów w Warszawie i Radomiu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Doposażenie mebli medycznych dla MWOMP w Płocku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa i montaż mebli medycznych i biurowych dla MWOMP w Płocku oraz dla Oddziałów w Warszawie i Radomiu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Doposażenie mebli biurowych dla MWOMP w Płocku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste.
- Sporządzenie: Planu ogólnego miasta Płocka, opracowania ekofizjograficznego aktualizacja Strategii Zrównoważonego Rozwoju Miasta Płocka do 2030 r. wraz z elementami towarzyszącymi.
- Remont pomieszczeń w budynku Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałem Dwujęzycznym im. Władysława Jagiełły w Płocku.
- Wymiana pokrycia dachowego w budynku Usamodzielnienia Domu Pomocy Społecznej "Nad Jarem" w Nowym Miszewie w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja dachu na budynku Usamodzielnienia"
- Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - V postępowanie.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- Dostawa mebli
- Dostawa wraz z montażem i wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego dla Komisariatu Policji w Otmuchowie, Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Dostawa wyposażenia medycznego dla potrzeb Centrum Zdrowia Psychicznego - oddział stacjonarny oraz oddział dzienny
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.