eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu do fizykoterapii i rehabilitacji do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-20

Warszawa: Dostawa sprzętu do fizykoterapii i rehabilitacji do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ.
Numer ogłoszenia: 89576 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Szpital dla Dzieci Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kopernika 43, 00-328 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 83 05 400, faks 22 83 05 399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsdz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do fizykoterapii i rehabilitacji do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy sprzętu do fizykoterapii i rehabilitacji do WSDZ SPZOZ. Zamówienie zostało podzielone na 12 części: 1) część 1 - Dostawa zestawu Fango; 2) część 2 - Dostawa lasera biostymulacyjnego; 3) część 3 - Dostawa sondy punktowej; 4) część 4 - Dostawa mat rehabilitacyjnych; 5) część 5 - Dostawa roweru treningowego oraz bieżni; 6) część 6 - Dostawa kształtek rehabilitacyjnych; 7) część 7 - Dostawa pionizatorów; 8) część 8 - Dostawa podłogi interaktywnej; 9) część 9 - Dostawa przyborów rehabilitacyjnych do ćwiczeń; 10) część 10 - Dostawa stołu rehabilitacyjnego; 11) część 11 - Dostawa wanien; 12) część 12 - Dostawa zestawu do integracji sensorycznej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, o ile Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 (dwóch) dostaw sprzętu do fizykoterapii lub rehabilitacji o wartości min.: część 1 - 25 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) każda; część 2 - 14 000,00 zł brutto (słownie: czternaście tysięcy złotych) każda; część 3 - 2 000,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące złotych) każda; część 4 - 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych) każda; część 5 - 25 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) każda; część 6 - 1 300,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych) każda; część 7 - 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych) każda; część 8 - 25 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) każda; część 9 - 10 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych) każda; część 10 - 18 000,00 zł brutto (słownie: osiemnaście tysięcy złotych) każda; część 11 - 38 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści osiem tysięcy złotych) każda; część 12 - 6 000,00 zł brutto (słownie: sześć tysięcy złotych) każda;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Foldery /opisy/ katalogi producenta dotyczące oferowanego wyrobu zawierające dane techniczne urządzenia. Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyrobu medycznego zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.) - dokumenty te zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, na warunkach i w zakresie wysokości wynagrodzenia w przypadku: a. ograniczenia zakresu zamówienia objętego niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia, b. zmiany stawki VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsdz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSDZ SPZOZ Dział Zamówień Publicznych lub zamowieniapubliczne@wsdz.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Dyrekcji WSDZ SPZOZ.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawu Fango.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawu Fango.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa lasera biostymulacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa lasera biostymulacyjnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sondy punktowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sondy punktowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mat rehabilitacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mat rehabilitacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa roweru treningowego oraz bieżni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa roweru treningowego oraz bieżni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa kształtek rehabilitacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kształtek rehabilitacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa pionizatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pionizatorów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa podłogi interaktywnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa podłogi interaktywnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa przyborów rehabilitacyjnych do ćwiczeń..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przyborów rehabilitacyjnych do ćwiczeń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa stołu rehabilitacyjnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stołu rehabilitacyjnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa wanien..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wanien - do hydromasażu oraz do kąpieli wirowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa zestawu do integracji sensorycznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawu do integracji sensorycznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.