eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbki › Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie transportu zbiorowego łączącego miasto Ząbki z miastem Warszawa (punkt docelowy - Dworzec Warszawa Wileńska).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-11

Ząbki: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie transportu zbiorowego łączącego miasto Ząbki z miastem Warszawa (punkt docelowy - Dworzec Warszawa Wileńska).
Numer ogłoszenia: 8953 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 022 7816814, fax 022 7816813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie transportu zbiorowego łączącego miasto Ząbki z miastem Warszawa (punkt docelowy - Dworzec Warszawa Wileńska)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a)Przebieg trasy : Miasto Ząbki ul. Powstańców, ul. Kopernika, ul. Szwoleżerów, ul. Stefczyka, ul. Sikorskiego, ul. Orla, ul. 3-go Maja, ul. Batorego, Warszawa - ul. Bystra, ul. Radzymińska, ul. Solidarności, ul. Targowej, ul. Kłopotowskiego, ul. Jagiellońska do ul. Solidarności i dalej analogicznie po trasie. b)Długość całej trasy Ząbki - Warszawa - Ząbki wynosi - 24 kilometrów. c)Ilość kursów dziennie: - w dni powszednie (Ząbki - Warszawa - Ząbki ) - 40 kursów - w soboty, niedziele i święta (Ząbki - Warszawa - Ząbki ) - 24 kursów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.22.00 - Usługi autobusowego transportu publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wymagane w wysokości 10.000,00 zł (słownie:dziesięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Złożą ofertę w pełni spełniającą wymagania niniejszej SIWZ; 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia; 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. nie wcześniej niż 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT; 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp; 6.Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt IV niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego. 1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. wykonanych usług w przedmiocie zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. Do wykazu należy załączyć posiadane referencje potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 1.6.Wykaz sprzętu, który będzie służył do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z datami ważności przeglądów technicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2. 1.7.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą ubezpieczenia minimum 200.000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umzabki.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ząbki ul. Wojska Polskiego 10 05-091 Ząbki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Ząbki Biuro Obsługi Interesanta ul. Wojska Polskiego 10 05-091 Ząbki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.