eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Budowa nawierzchni z płyt betonowych w ulicachKałużyńskiego, Dziubałtowskiego, Stolarskiego, Pliszczyńskiego, Danuty, Starowiejskiej, Łucji, Szewskiej, Bartłomieja, Lecha i Tulipanowej w Tomaszowie Mazowieckim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-18

Tomaszów Mazowiecki: Budowa nawierzchni z płyt betonowych w ulicach: Kałużyńskiego, Dziubałtowskiego, Stolarskiego, Pliszczyńskiego, Danuty, Starowiejskiej, Łucji, Szewskiej, Bartłomieja, Lecha i Tulipanowej w Tomaszowie Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 89505 - 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 0-44/724-45-47, faks 724-2311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nawierzchni z płyt betonowych w ulicach: Kałużyńskiego, Dziubałtowskiego, Stolarskiego, Pliszczyńskiego, Danuty, Starowiejskiej, Łucji, Szewskiej, Bartłomieja, Lecha i Tulipanowej w Tomaszowie Mazowieckim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem nawierzchni z płyt betonowych ażurowych podwójnie zbrojonych o grubości 12,5 cm o wymiarach 0,75 x 1,0 m / klasa betonu B-35 / na drogach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia odrębnie na każdą z części zamówienia wadium w wysokości: 13.000 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych) w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości .

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat, lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest krótszy, wykonał nawierzchnie z płyt betonowych o łącznej wielkości 3.000 m2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (sto tysięcy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Wypełniony i podpisany Formularz Oferty 2 Aktualny odpis z ewidencji działalności gospodarczej - w przypadku wykonawców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółki cywilnej. Załączony do oferty wypis będzie miał na celu potwierdzenie, iż osoby podpisujące ofertę do udziału w postępowaniu lub pełnomocnictwa posiadają uprawnienia do reprezentowania wykonawcy . 3. Kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy, w zakresie terminu realizacji zamówienia, technologii wykonywania robót, wynagrodzenia, z zastrzeżeniem ust. 2, 3 i 4. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Okolicznościami takimi będą w szczególności: a) ograniczenia w dostępie do terenu objętego robotami, b) warunki atmosferyczne, warunki terenowe, awarie, katastrofy, akty wandalizmu, c) konieczność realizacji robót dodatkowych, d) działania lub zaniechania osób trzecich (np. organów administracji publicznej i innych podmiotów uczestniczących w procesie opiniowania, uzgadniania, itp. i niezależne od wykonawcy), e) nieprzewidziane wejście na teren budowy wykonawcy niezwiązanego z przedmiotem niniejszego zamówienia, f) znaleziska np. archeologiczne, niebezpieczne 3. W szczególnych przypadkach na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, w trakcie prowadzenia inwestycji, możliwa jest zmiana technologii wykonywania robót. Zmiana powyższa jest możliwa gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie, jakościowo i technicznie od przewidzianego w opisie przedmiotu zamówienia, a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji przedmiotu umowy. Druga strona musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-maz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim Referat Zamówień Publicznych ul. I. Mościckiego 6 II piętro pok. 6 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim ul. POW 10/16 budynek A pok. 22 - sala obrad 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drogi Gminne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi gminne: - ul. Kałużyńskiego / odcinek dł. 135 mb szer. 5,0 m / - ul. Dziubałtowskiego / odcinek dł. 250 mb szer. 5,0 m / - ul. Stolarskiego / odcinek dł. 123 mb szer. 5,0 m / - ul. Pliszczyńskiego / odcinek dł. 240 mb szer. 5,0 m / - ul. Danuty / odcinek dł. 245 mb szer. 5,0 m / - ul. Starowiejska / odcinek dł. 227 mb szer. 5,0 m / Zakres zamówienia obejmuje: - wykonanie koryta średniej grubości 20 cm - 1149,6 m3 - wykonanie podsypki piaskowej grubości 10 cm - 5748 m2 - wykonanie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych - 5748 m2 - plantowanie poboczy po obu stronach drogi na szerokości 0,5 m i długości 1195 mb - regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych - 44 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drogi Wewnętrzne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi wewnętrzne: - ul. Łucji / odcinek dł. 104 mb szer. 4,5 m / - ul. Szewska / odcinek dł. 100 mb szer. 4,0 m / - ul. Bartłomieja / odcinek dł. 740 mb szer. 4,0 m / - ul. Lecha / odcinek dł. 500 mb szer. 4,0 m / - ul. Tulipanowa / odcinek dł. 55 mb szer. 2,5 m / Zakres zamówienia obejmuje: - wykonanie koryta średniej grubości 20 cm - 1193,1 m3 - wykonanie podsypki piaskowej grubości 10 cm - 5965,5 m2 - wykonanie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych - 5965,5 m2 - plantowanie poboczy po obu stronach drogi na szerokości 0,5 m i długości 1499 mb - regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych - 47 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.