eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › PRZEBUDOWA BUDYNKU MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W ŁUKOWIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-18

Łuków: PRZEBUDOWA BUDYNKU MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W ŁUKOWIE
Numer ogłoszenia: 89487 - 2015; data zamieszczenia: 18.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99820 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im. Henryka Sienkiewicza, ul. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 24, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 7982315, faks 25 7982315.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Biblioteka Publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA BUDYNKU MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W ŁUKOWIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Łukowie. Planowana przebudowa obejmuje wykonanie: 1. Rozbiórkę istniejącej klatki głównej oraz skucie płytek w przedsionku. 2. Częściową rozbiórkę bocznej klatki schodowej. 3. Rozbiórka boazerii i parkietu w części wypożyczalni dla dorosłych oraz rozbiórka parkietu w pomieszczeniu socjalnym na piętrze. 4. Skucie płytek na spoczniku klatki schodowej na piętrze. 5. Wykonanie żelbetowej klatki schodowej. 6. Wykonanie balustrady schodowej ze stali kwasoodpornej. 7. Wykonanie ścianek działowych - pustaki gazobetonowe. 8. Wykonanie dodatkowych przewodów wentylacyjnych w Sali konferencyjno wystawienniczej, w pomieszczeniu socjalnym i pomieszczeniu WC na parterze oraz w pomieszczeniu WC dla niepełnosprawnych na piętrze. Wentylacja pomieszczenia konferencyjno wystawienniczego i WC dla niepełnosprawnych ponad dachem obmurowana cegłą paloną pełną i otynkowana. 9. Wykonanie części stropu żelbetowego. 10. Wykonanie przejścia łączącego salę konferencyjno-wystawienniczą z przedsionkiem. 11. Poszerzenie istniejących otworów okiennych i drzwiowych. 12. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej na parterze i piętrze. 13. Wykonanie sufitu podwieszanego nad częścią piętra. 14. Docieplenie skrzydła południowo-zachodniego ( ściany i stropodach). 15. Wykonanie nowej posadzki na gruncie w skrzydle południowo-zachodnim. 16. Wymiana pokrycia dachu. 17. Wykonanie renowacji elewacji frontowej i bocznej). 18. Izolacje przeciwwilgociowa i termiczna. 19. Roboty wykończeniowe wewnętrzne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zamieszczone w Tomie III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARK-GIPS Gerard Marek Łukaszewski, ul. H.Sienkiewicza 20, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 435574,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 575266,22

  • Oferta z najniższą ceną: 495000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 665000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.