eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ochotnica Dolna › Enklawa aktywnego wypoczynku w sercu Gorców - szlaki turystyki rowerowej, pieszej i narciarskiej w Gminie Ochotnica Dolna (zaprojektuj i wybuduj)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-21

Ochotnica Dolna: Enklawa aktywnego wypoczynku w sercu Gorców - szlaki turystyki rowerowej, pieszej i narciarskiej w Gminie Ochotnica Dolna (zaprojektuj i wybuduj)
Numer ogłoszenia: 8945 - 2015; data zamieszczenia: 21.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ochotnica Dolna , Osiedle Dłubacze 160, 34-452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie, tel. 18 262 09 10, faks 18 262 09 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Enklawa aktywnego wypoczynku w sercu Gorców - szlaki turystyki rowerowej, pieszej i narciarskiej w Gminie Ochotnica Dolna (zaprojektuj i wybuduj).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie publiczne obejmuje zaprojektowanie i zrealizowanie robót budowlanych w oparciu o dane zawarte w programie funkcjonalno użytkowym. Z uwagi na rozległy i specyficzny teren realizacji inwestycji Zamawiający sugeruje wizję lokalną w miejscu realizacji zamówienia publicznego przed przystąpieniem do przygotowania oferty. Opis ogólny przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu: 1.Projektów budowlanych i wykonawczych wraz z opisem i uzgodnieniami (w tym m.in. uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robot), przedmiaru robót i szczegółowych specyfikacji technicznych w zakresie: -Wież widokowych - 4 szt. -Altany widokowe zadaszone z elementami opisowymi panoramy - 4 szt. -Wykonania szlaków turystyki rowerowej o długości 37,53 km -Wykonania oznakowania , wykonania zabezpieczeń szlaków turystyki rowerowej o długości 139,88 km -Oznakowania Szlaku Kultury Wołoskiej na odcinku 19,1 km -Oznakowania ścieżki edukacyjnej Kłodne nad Dunajcem - 1 szt. -Wytyczenia i oznakowania szlaków turystycznych narciarskich - turowych po szlakach rowerowych biegnących szczytami gór w zakresie spójnym z materiałami stanowiącymi załącznik do PFU Roboty powinny być zaprojektowane zgodnie z najnowszą praktyką inżynierską. Zastosowane w Projekcie rozwiązania architektoniczne, konstrukcyjne i komunikacyjne winny zapewnić bezpieczeństwo korzystających oraz zapewnić wysokie walory eksploatacyjne i estetyczne . Zamawiający oczekuje wysokiej trwałości elementów budowlanych a także łatwej konserwacji (np. zabezpieczenia antykorozyjne elementów drewnianych). Projekt powinien uwzględniać ekstremalne warunki, jakie mogą wystąpić na terenie Gminy, również w okresie prowadzenia robót budowlanych, obejmując rozwiązania techniczne budowli, stosowane w określonych warunkach klimatycznych i lokalizacyjnych, metody budowlane i maszyny i urządzenia zastosowane w trakcie budowy. Wykonawca opracuje i dostarczy w ramach niniejszego zamówienia pięć egzemplarzy kompletnej dokumentacji. Ponadto Wykonawca dostarczy kompletny spis opracowań z oświadczeniem, że Dokumentacja projektowa wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno -budowlanymi, normami i wytycznymi oraz, że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Na podstawie uzgodnionego projektu Wykonawca uzyska pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót , umożliwiające rozpoczęcie realizacji przedsięwzięcia. 2. Robót budowlanych określonych w rysunkach budowlanych i wykonawczych wykonanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego. -sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi opisami w zakresie i formie jak w Dokumentacji projektowej, której treść przedstawiać będzie Roboty tak, jak zostały przez Wykonawcę zrealizowane; oraz wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, zawierającej dokumentację geodezyjną sporządzoną na poszczególnych etapach budowy oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą -przekazanie obiektu Zamawiającemu . Dojazd do placów budowy może nastąpić wyłącznie drogami polnymi nieutwardzonymi. Zamawiający wymaga by Wykonawca zapoznał się z możliwością dojazdu przed złożeniem oferty, celem zapewnienia właściwego rodzaju i ilości sprzętu budowlanego i transportowego Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również ; -organizacja placu budowy, -zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, -prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, -pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, -przekazanie wytworzonych odpadów podmiotom posiadającym stosowne zezwolenia na transport i utylizację odpadów -wykonanie niezbędnych sprawdzeń, badań i pomiarów w t ym wykonanie badań geotechnicznych i geodezyjnych obmiarów powykonawczych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.21.22.13 - Roboty związane z oznakowaniem obiektów sportowych 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zgodnie z dyspozycją art. 45 ust 2. Pzp Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40.000 zł. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust 6. Pzp. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza należy je wpłacić przelewem do dnia 6.02.2015 r. do godz. 8,45 (decyduje data wpływu środków na konto, a nie data ich nadania) na konto Zamawiającego Łąckim Banku Spółdzielczym nr 77 8805 0009 0000 2206 2003 0028.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie przedłożenia: -Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą Wykonawca może dołączyć do oferty aktualny wydruk z CEIDG prowadzonej przez Ministerstwo Gospodarki. W przypadku Oferenta będącego Spółką Cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki., -oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, -oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp, -oświadczenie Wykonawcy dotyczące uprawnień. Wg zasady: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie przedłożenia: -wykazu tożsamych robót wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat -wykazu poświadczeń, referencji lub innych dokumentów potwierdzających prawidłowe wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj na kwotę minimum 2.000.000 zł. Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał się min. jedną robotą o wymaganej wartości. -oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na podstawie art. 26 ust. 2b, oprócz zobowiązania, o którym mowa w art. 26 ust. 2b, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru, stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia i dokumenty określone w punkcie 7.2 i 7.11.1 i 7.11.2 SIWZ w odniesieniu do tych podmiotów. Wg zasady: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie przedłożenia: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wg zasady: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie przedłożenia: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Wg zasady: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie przedłożenia: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wg zasady: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    poświadczenia, referencje i inne dokumenty z których wynika, że Wykonawca wykonał roboty budowlane wykazane w ofercie należycie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy, - w przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, - dokument potwierdzający wniesienie wadium. - wykaz elementów rozliczeniowych (obejmujący wszystkie elementy zamówienia - zgodnie z załączonym wzorem) dla potwierdzenia spełniania wymogów siwz należy przedłożyć: Po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza, przedłożenia: - kserokopii uprawnień zawodowych kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta, - kserokopii zaświadczenia właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzająca przynależność kierownika budowy do Izby na dzień składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji i rękojmi - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności: - zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, - wprowadzone zostały dodatkowe wymagania dla inwestycji współfinansowanych z funduszy UE - wprowadzone zostały zmiany dotyczące dofinansowania i rozliczenia zadań współfinansowanych przez fundusze UE oraz inne (w tym krajowe) instytucje dofinansowujące. - wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażeniem zgody przez Zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności, - nastąpił sprzeciw właścicieli terenu na prowadzenie prac przygotowawczych (pomiary geodezyjne, badania geologiczne, odkrywki archeologiczne, itp.). - wystąpiły zamówienia dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia. - z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. kierownik budowy, inspektor nadzoru itp. oraz osób reprezentujących strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/ochotnica dolna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ochotnica Dolna os. Dłubacze 160 34-452 Ochotnica Dolna pok. 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2015 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy Ochotnica Dolna os. Dłubacze 160 34-452 Ochotnica Dolna pok. 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane w ramach MRPO na lata 2007-2013, oś Priorytetowa 3, Schemat C.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.