eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Budowa dróg lokalnych w miejscowości Janów gmina Kozienice wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Kozienice: Budowa dróg lokalnych w miejscowości Janów gmina Kozienice wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Numer ogłoszenia: 89452 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice , ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg lokalnych w miejscowości Janów gmina Kozienice wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg lokalnych w miejscowości Janów gmina Kozienice wraz infrastrukturą towarzyszącą, oznaczonych w dokumentacji projektowej numerem 2 KDD, 5KDD, 3 KDW, którego zakres obejmuje: 1.1. Budowa dróg lokalnych 2KDD, 5KDD, 3KDW: 1) Roboty rozbiórkowe i ziemne. 2) Budowa jezdni. 3) Budowa zjazdów. 4) Budowa chodników. 5) Organizacja ruchu, w tym montaż tablic i znaków drogowych. 6) Oświetlenie uliczne. Uwaga: zamówienie nie obejmuje budowy dróg oznaczonych numerem 3KDD, 4KDD, 6KDD, 4-7 KDW. 1.2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o wytyczne określone w szczegółowych specyfikacjach technicznych (SST) oraz projektowane rozwiązania konstrukcyjno-budowlane dla dróg oznaczonych nr 2KDD, 5KDD, 3KDW, określone w projektach (dokumentacji projektowej): 1) W zakresie branży drogowej: a. Projekcie zagospodarowania terenu i projekcie wykonawczym budowy dróg nr 2KDD,3KDD i 4 KDD w m. Janów gm. Kozienice i SST, b. Projekcie zagospodarowania terenu i projekcie wykonawczym budowy dróg nr 5KDD i 6KDD w m. Janów gm. Kozienice i SST, c. Projekcie zagospodarowania terenu i projekcie wykonawczym budowy dróg nr 3KDW, 4KDW,5KDW,6KDW,7KDW w m. Janów gm. Kozienice i SST 2) W zakresie branży elektrycznej: a. Projekcie wykonawczym budowy oświetlenia dróg nr 2KDD,3KDD i 4 KDD w m. Janów gm. Kozienice i SST, b. Projekcie wykonawczym budowy oświetlenia dróg nr 5KDD i 6KDD w m. Janów gm. Kozienice i SST, c. Projekcie wykonawczym budowy oświetlenia dróg nr 3KDW,4KDW,5KDW,6KDW,7KDW w m. Janów gm. Kozienice i SST. Uwaga: zamówienie nie obejmuje budowy oświetlenia dróg oznaczonych numerem 3KDD, 4KDD, 6KDD, 4-7 KDW. Dla drogi 2 KDD zakres elektryczny obejmuje wykonanie zasilania z szafy SO Janów zlokalizowanej w drodze 5 KDD. 1.3. Roboty przewidziane do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia zostaną przez Wykonawcę wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w/w dokumentach oraz z zachowaniem warunków i wymagań określonych w SIWZ. II. Założenia projektowe przewidzianych do wykonania robót: 1.1. Parametry dróg: 1) Droga 2KDD: a. droga jednojezdniowa, dwukierunkowa, 2 pasy ruchu po jednym w każdym kierunku, b. szerokość pasów ruchu 2x2,5m c. chodnik jednostronny szer. 2m d. pobocze z tłucznia jednostronne szer. 0,75m, e. szerokość pasa drogowego 12(15) - 10m. 2) Droga 5KDD: a. droga jednojezdniowa, dwukierunkowa, 2 pasy ruchu po jednym w każdym kierunku, b. szerokość pasów ruchu 2x2,5m c. chodnik jednostronny szer. 2m i 1,5m d. pobocze z tłucznia jednostronne szer. 0,75 i 0,5m e. szerokość pasa drogowego 8-7m. 3) Droga 3KDW a. droga jednojezdniowa, dwukierunkowa, 2 pasy ruchu po jednym w każdym kierunku, b. szerokość pasów ruchu 2x2,5m c. pobocze z tłucznia obustronne szer. 0,75m d. szerokość pasa drogowego 8m. 1.2. Przekroje konstrukcyjne: 1.2.1. Droga 2KDD, 5KDD: 1) Jezdnia: a. w-wa ścieralna z asfaltobetonu gr. 4 cm AC11S wymagania dla ruchu KR3 b. w-wa wiążąca z asfaltobetonu gr. 4 cm AC16W wymagania dla ruchu KR3 c. podbudowa z tłucznia stabilizowanego mechanicznie gr 20cm d. warstwa odcinająca z piasku gr. 15cm. e. Krawężnik betonowy o wym. 15x30 od strony chodnika, od strony pobocza krawężnik wtopiony 12x30. Ława betonowa z oporem z betonu B15 2) Zjazdy: a. kostka brukowa szara 8 cm b. podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm c. podbudowa z tłucznia stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm d. warstwa odcinająca z piasku gr. 15cm e. opaska z krawężnika betonowego 12x25cm na ławie zwykłej z betonu B15 3) Chodnik: a. kostka brukowa kolorowa gr. 8 cm b. podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm c. wzmocnienie podłoża-grunt stabilizowany cementem o Rm-1,5 MPa gr. 10 cm d. opaska z obrzeża betonowego w kolorze chodnika o wym. 8x30cm. 4) Pobocza: a. nawierzchnia z tłucznia gr. 15cm 1.2.2. Droga 3KDW: 1) Jezdnia: a. w-wa ścieralna z asfaltobetonu gr. 4 cm AC11S b. w-wa wiążąca z asfaltobetonu gr. 4 cm AC16W c. podbudowa z tłucznia stabilizowanego mechanicznie gr 20cm d. warstwa odcinająca z piasku gr. 15cm. e. Krawężnik betonowy o wym. 12x30 na ławie betonowej z oporem z betonu B15 2) Zjazdy: a. kostka brukowa szara 8 cm b. podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm c. podbudowa z tłucznia stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm d. warstwa odcinająca z piasku gr. 15cm e. opaska z krawężnika betonowego 12x25cm na ławie zwykłej z betonu B15 3) Pobocza: a. nawierzchnia z tłucznia gr. 15cm. Uwaga: dopuszcza się zmianę lokalizacji zjazdów do działek indywidualnych w stosunku do projektowanych lokalizacji w uzgodnieniu z Zamawiającym. Inspektorem nadzoru i właścicielem nieruchomości. 1.3. Oświetlenie 1) Oświetlenie drogi 2KDD ma być wykonane jako linia napowietrzna przewodem izolowanym na słupach żelbetowych jako przelotowych i na słupach wirowanych jako mocnych wytrzymałości 10kN. Podłączenie do szafy oświetlenia ulicznego SO Janów zasilanej ze stacji transformatorowej SUW Janów oraz do projektowanej szafy oświetlenia ulicznego SO JanówII/2 zamontowanej na słupie nr 3/5 linii napowietrznej zasilanej ze stacji transformatorowej Janów II. Do oświetlenia dróg przewidziano oprawy sodowe o mocy 100W w I klasie ochronności. Oprawy mocowane na wysięgniku jednoramiennym. Słupy oświetleniowe będą ustawione jednostronnie wzdłuż ulicy. 2) Oświetlenie drogi 5KDD ma być wykonane jako linia napowietrzna przewodem izolowanym na słupach żelbetowych. Podłączenie do szafy oświetlenia ulicznego SO Janów zasilanej ze stacji transformatorowej SUW Janów. Droga posiada istniejące oświetlenie, ale nie na całej długości. Do oświetlenia drogi przewidziano oprawy sodowe o mocy 100W w I klasie ochronności. Oprawy mocowane na wysięgniku jednoramiennym. Słupy oświetleniowe będą ustawione jednostronnie wzdłuż ulicy. 3) Oświetlenie drogi 3KDW ma być wykonane jako linia napowietrzna przewodem izolowanym na słupach żelbetowych i słupach wirowanych jako mocnych wytrzymałości 10kN. Podłączenie do szafy oświetlenia ulicznego SO JanówII/2 zamontowanej na słupie nr 3/5 linii napowietrznej zasilanej ze stacji transformatorowej Janów II. Do oświetlenia drogi przewidziano oprawy sodowe o mocy 100W w I klasie ochronności. Oprawy mocowane na wysięgniku jednoramiennym. Słupy oświetleniowe będą ustawione jednostronnie wzdłuż ulicy. 4) Po wykonaniu oświetlenia ulicznego w/w dróg należy wykonać numerację słupów wg opisów na rysunkach. Skrzyżowania projektowanej linii oświetlenia ulicznego z linią napowietrzną 15kV należy wykonać kablem ziemnym. Po zakończeniu robót montażowych należy wykonać niezbędne badania i pomiary. 1.4. Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia. 1) Wykonać regulację i zabezpieczenie urządzeń infrastruktury technicznej zgodnie z zaleceniami właścicieli sieci, w szczególności zachować minimalne przykrycie i zachować odpowiednie odległości sieci gazowej, wodociągowej, sanitarnej, elektrycznej. W razie konieczności na sieciach infrastruktury technicznej zamontować rury ochronne. Wszelkie prace w pobliżu i na urządzeniach infrastruktury technicznej Wykonawca ma obowiązek wykonywać zgodnie z zaleceniami dysponentów sieci. 2) Sieć gazowa - zabezpieczenie sieci gazowej zgodnie z warunkami technicznymi z dnia 27.01.2016r. 3) Sieć wodociągowa - zgodnie z warunkami określonymi przez KGK Sp. z o.o. W przypadku zmniejszenia przykrycia należy wykonać ocieplenie odcinka wodociągu wraz z przyłączami usytuowanego w drodze; wykonać regulację pionową zasuw odcinających do przyłączy domowych. 4) Sieć kanalizacji sanitarnej - zgodnie z warunkami określonymi przez KGK So z o.o. Wykonać regulację pionową studni kanalizacji sanitarnej oraz zabudować pierścienie odciążające wraz z płytami nastudziennymi i włazami typu ciężkiego klasy D400. W przypadku kolizji studni z projektowanym krawężnikiem należy wykonać obejście krawężnikiem od strony chodnika. 5) Sieć elektryczna - zgodnie z zaleceniami PGE Dystrybucja S.A. 1.5. Inne prace i roboty towarzyszące: 1) Roboty pomiarowe, rozbiórkowe, ziemne. 2) Ścinanie, karczowanie drzew, wywożenie karpiny i gałęzi, oczyszczenie terenu z pozostałości po wycięciu i karczowaniu. 3) Wywóz i utylizacja pozostałości z wycinki drzew i pozostałości z robót ziemnych. 4) Opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z wymaganymi uzgodnieniami i zezwoleniem na zajęcie pasa drogowego oraz oznakowaniem na czas prowadzenia robót zgodnie z przepisami. 5) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z zestawieniem powierzchni wykonanych nawierzchni, długości sieci itp. Po zakończeniu robót przekazanie Zamawiającemu 5 kpl. geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 3)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał: - co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych przedmiotem których była budowa drogi (ulicy) o nawierzchni z mieszanek bitumicznych, o powierzchni min. 2000 m2 i załączy dokumenty określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych przedmiotem których była budowa oświetlenia drogowego (ulicznego), długości co najmniej 300m i załączy dokumenty określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Uwaga: w/w zamówienia mogą być łączone tzn. Zamawiający uzna warunek za spełniony, w przypadku poświadczenia przez Wykonawcę wykonania wymaganych wyżej robót w ramach jednego zamówienia (jednej umowy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 3)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: - jedną osobą w randze kierownika budowy posiadającą kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2016r.,poz. 290.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednich przepisów obowiązujących w kraju, z którego pochodzi dana osoba.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 3)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, b) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( np. wg wzoru - załącznik nr 7 lub inny równoważny dokument- patrz uwaga do punktu 8.1.2.1), jeżeli wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1.1.2 i/lub 8.1.1.3 powołuje się na potencjał innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania za jego zgodą następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1) Terminu wykonania zadania w następujących przypadkach: a) Niesprzyjających warunków pogodowych. b) Niedopełnieniu przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy. c) Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego. d) Z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót. e) Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. f) Z powodu stanu wyższej konieczności, powodującego podjęcie działań w celu uchylenia bezpośredniego niebezpieczeństwa grożącego dobru społecznemu lub jakiemukolwiek dobru jednostki, g) Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. h) Zawieszenia wykonania prac niespowodowanych uchybieniami Wykonawcy, i) Wystąpienia okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć a są one niezależne od stron, j) Ograniczenia lub czasowego wstrzymania finansowania inwestycji. 2) W przypadku zaistnienia potrzeby zmiany rozwiązań technicznych gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od zaproponowanego w dokumentacji projektowej, a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów. Zmiana może być wprowadzona na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i zaakceptowana przez Zamawiającego i nie może skutkować zwiększeniem wartości umowy, określonej w § 3 ust.1 umowy. 3) Gdy wystąpiły takie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które strony nie miały wpływu. 4) W przypadku aktualizacji danych Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku zmiany tych danych, 5) Gdy nastąpi zmiana wysokości stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego. 6) Gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, w szczególności na jej zakres, termin. 7) Gdy zajdzie konieczność zmiany podwykonawców robót, którym wykonawca powierzył wykonanie zamówienia, w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę. 8) Gdy zajdzie konieczność zmiany osób sprawujących funkcję kierowników nad prawidłową realizacją robót wynikających z umowy, po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Zmiana osoby na stanowisku kierownika budowy możliwa jest po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego kierownika budowy. 9) Gdy nastąpi zmiana formy organizacyjno - prawnej lub siedziby Wykonawcy. 10) W przypadku zmiany zasad finansowania inwestycji. 11) Zmian w zakresie zgodnym z przepisem art. 144 ust. 1 Pzp, tj. takim, które nie będą stanowiły istotnych zmian postanowień umowy. 12) Zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2015r, poz.2008) 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; w takim wypadku wpływ takich zmian na wysokość kosztów wykonania umowy winien być przez Wykonawcę udokumentowany, zaś zmiana umowy będzie obejmowała zmianę wynagrodzenia Wykonawcy odpowiednio do udokumentowanej zmiany takich kosztów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozienice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2016 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok.nr 111 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że ubiega się o pomoc finansową na realizację przedmiotu zamówienia, na operację typu Budowa i modernizacja dróg lokalnych w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycje w energię odnawialną i w oszczędzanie energii objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.