To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-24
Katowice: Kompleksowa usługa polegająca na pogwarancyjnych przeglądach okresowych oraz naprawach kserokopiareki powielaczy cyfrowych wraz z dostawą i wymianą części, bez dostaw tonerów
Numer ogłoszenia: 89451 - 2014; data zamieszczenia: 24.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53941 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 207 85 62, faks 32 207 85 78.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa polegająca na pogwarancyjnych przeglądach okresowych oraz naprawach kserokopiareki powielaczy cyfrowych wraz z dostawą i wymianą części, bez dostaw tonerów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa polegająca na pogwarancyjnych przeglądach okresowych oraz naprawach kserokopiarek i powielaczy cyfrowych wraz z dostawą i wymianą części, bez dostaw tonerów. 1.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu użytkowania urządzeń u Zamawiającego, w następujących lokalizacjach: - w gmachu przy ul. Ligonia 46 w Katowicach; - w gmachu przy ul. Reymonta 24 w Katowicach; - w gmachu przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach; - w gmachu przy ul. Wita Stwosza 7 w Katowicach; - w gmachu przy ul. Sobieskiego 7 w Częstochowie; - w gmachu przy ul. Piastowskiej 40 w Bielsku Białej; Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub zwiększenia lokalizacji urządzeń w Katowicach. 2.Obowiązki Wykonawcy: a.utrzymania kserokopiarek w stałej sprawności techniczno-użytkowej, b.dokonywania wszelkich przeglądów, napraw, konserwacji i ekspertyz na każde zlecenie Zamawiającego, c.prowadzenia istniejących kart serwisowych na rzecz Zamawiającego oddzielnie dla każdej kserokopiarki, d.comiesięcznego podawania odczytów stanów liczników kserokopiarek, na podstawie dokonywanych odczytów. W odczytach powinien uczestniczyć przedstawiciel Zamawiającego, e.wymiany elementów podlegających wymianie w wyniku normalnej eksploatacji kserokopiarki wg wskazań producenta lub komunikatorów z kserokopiarek na elementy (części) dedykowane do danej kserokopiarki, f.każdorazowej utylizacji zużytych elementów (części zamiennych) i materiałów eksploatacyjnych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. g.sporządzenia nieodpłatnej ekspertyzy technicznej każdej kserokopiarki, przed zakończeniem umowy z uwzględnieniem % zużycia, Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo poddania kontroli wykonanego przeglądu lub naprawy, przez niezależny autoryzowany serwis (np. weryfikacja wymienionych części, sprawdzenie czy są oryginalne lub dedykowane dla danej kserokopiarki wg wskazań producenta. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania przeglądu lub naprawy zgodnie z zaleceniami ekspertyzy technicznej, w terminie 30 dni od daty przekazania ekspertyzy Wykonawcy. Jeżeli usługa nie zostanie wykonana w wyznaczonym terminie, wówczas Zamawiający może zlecić przedmiotową naprawę innemu autoryzowanemu podmiotowi, obciążając kosztami ekspertyzy i usługi Wykonawcę. 3.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 12 miesięcy gwarancji na wykonane usługi oraz użyte podczas przeglądów i napraw części. 4.System rozliczenia za przedmiot zamówienia polega na miesięcznych płatnościach za ilość wykonanych kopii osobno dla urządzeń czarno/białych i osobno dla urządzeń kolorowych. 5.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do siwz. 6.Wykaz kserokopiarek i powielaczy cyfrowych oraz przewidywana ilość kopii w czasie trwania umowy dla danego modelu urządzenia stanowi załącznik nr 2 do siwz/nr 1 do umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. VECTOR Sp. z o. o., Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82860,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41242,54
Oferta z najniższą ceną: 41242,54 / Oferta z najwyższą ceną: 58391,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA POJEMNIKÓW NA MOCZ I KAŁ
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach
- Leki, lek onkologiczny, wyroby med. i żywności specjalnego przeznaczenia - 13 Pakietów
- DOSTAWA LEKÓW 10
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.