eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa sortów mundurowych leśnika

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-22

Radom: Dostawa sortów mundurowych leśnika
Numer ogłoszenia: 89398 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30559 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radom, ul. Janiszewska 48, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3451722, faks 048 3451369.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radom.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika wykonanych według wzorów określonych: - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 roku w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2007 r. nr 51, poz. 342); - Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia; - Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika; - Zarządzeniem nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r., w sprawie określenia rodzajów tkanin, jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika. Wielkość przedmiotu zamówienia określa poniższe zestawienie: L.p. Wyszczególnienie Ilość sztuk I Mundur wyjściowy leśnika Mundur wyjściowy męski 1. - marynarka 10 2. - spodnie 14 Mundur wyjściowy damski 3. - marynarka 0 4. - spódnica 0 Elementy uzupełniające 5. Koszula biała męska długi rękaw 14 6. Bluzka biała damska długi rękaw 0 7. Koszula biała męska krótki rękaw 7 8. Bluzka biała damska krótki rękaw 0 9. Krawat 26 10. Płaszcz wiosenno-jesienny męski 1 11. Płaszcz wiosenno-jesienny damski 0 12. Kurtka zimowa męska 0 13. Kurtka zimowa damska 0 14. Kapelusz męski 1 15. Kapelusz damski 0 16. Czapka mundurowa 4 II. Mundur codzienny leśnika 17. Koszula męska z długim rękawem 18 18. Koszula męska z krótkim rękawem 13 19. Bluzka damska z długim rękawem 0 20. Bluzka damska z krótkim rękawem 0 22. Spodnie męskie 39 23. Spódnica 0 21. Sweter 0 24. Kamizelka 5 25. Bluza POLARTEC 300 15 26. Kurtka męska Bretex codzienna 5 27. Kurtka damska Bretex codzienna 2 28. Czapka zimowa 3 III. Mundur terenowy leśnika Mundur terenowy letni (moro) 29. Bluza + kamizelka z wzorem panterki 10 30. Spodnie z wzorem panterki 0 31. Czapka letnia z wzorem panterki 2 Mundur terenowy zimowy (moro) 32. Kurtka zimowa z wzorem panterki 5 33. Spodnie zimowe z wzorem panterki 0 34. Czapka zimowa z wzorem panterki 0 IV. Przedmioty uzupełniające 35. Szalik 5 36. Rękawice skórkowe brązowe 6 37. Rękawice skórkowe czarne 3 38. Skarpety bawełniane 43 39. Półbuty wyjściowe w kolorze brązowym 0 40. Peleryna Bretex 2 41. Półbuty codz. z memb. Sympatex 48 42. Trzewiki z membraną Sympatex 14 43. Trzew. z membraną Goretex wz.4521 19 V. Oznaki 44. Dystynkcje haftowane bajorkiem 2 45 Orzełek 2 46 Wizerunek gałązki modrzewia 1 47 Buty gumowe 27 48 Buty gumowo- filcowe 27 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany określonych wzorów sortów mundurowych w przypadku zmiany powyższych rozporządzeń lub zarządzeń. 1. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego; b) nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów; c) forma zapłaty - jak w projekcie umowy; d) elementy umundurowania i odzieży roboczej będą dostarczane do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy lub realizowane indywidualnie dla poszczególnych pracowników w oparciu o upoważnienie wydane przez Zamawiającego; e) Wykonawca zapewni 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania na warunkach określonych w umowie; f) termin usunięcia usterek bądź wymiany reklamowanych sortów - 14 dni; g) Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy, poprzez: -indywidualnie pobieranie przedmiotu zamówienia przez pracowników Zamawiającego, na podstawie imiennych upoważnień, w magazynie Wykonawcy znajdującym się odległości mniejszej niż 40 km od siedziby Zamawiającego, pod adresem Wykonawcy w godzinach pracy magazynu Wykonawcy; -dostarczanie przedmiotu umowy przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego w przypadku, gdy magazyny Wykonawcy oddalone są od siedziby Zamawiającego ponad 40 km, na podstawie cząstkowego zamówienia dostarczanego Wykonawcy. Termin realizacji zamówienia strony ustalają na 21 dni od daty złożenia zamówienia w siedzibie Wykonawcy; h) Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet materiałów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.11.50.00 - 18.11.50.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Obsługi Leśnictwa H. Skrodzka-Bałata, P. Bałata Spółka Jawna,, ul. Mieszka I 4, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50800,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50800,50

  • Oferta z najniższą ceną: 50800,50 / Oferta z najwyższą ceną: 50800,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.