Ogłoszenie z dnia 2011-04-22
Poznań: Zamówienie uzupełniające (dot. obszaru Jeżyc) do zamówienia podstawowego pn.: *Usługa polegająca na działaniach interwencyjnych w przypadku prób włamania do parkomatów, wyjmowanie bilonu z automatów i konwojowanie wartości pieniężnych*
Numer ogłoszenia: 89378 - 2011; data zamieszczenia: 22.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6477200, faks 061 8201709.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające (dot. obszaru Jeżyc) do zamówienia podstawowego pn.: *Usługa polegająca na działaniach interwencyjnych w przypadku prób włamania do parkomatów, wyjmowanie bilonu z automatów i konwojowanie wartości pieniężnych*.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia uzupełniającego obejmuje świadczenie na rzecz Zamawiającego usług polegających na działaniach interwencyjnych w przypadku prób włamania do automatów parkingowych [162 szt.] zlokalizowanych na obszarze JEŻYC zgłoszonych przez system, wyjmowaniu bilonu z automatów i konwojowaniu wartości pieniężnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USI SPÓŁDZIELNIA WIELOBRANŻOWA W POZNANIU
jakie przetargi wygrała firma
USI SPÓŁDZIELNIA WIELOBRANŻOWA W POZNANIU
- USI Spółdzielnia Wielobranżowa w Poznaniu, ul. Kramarska 17, 61-765 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35520,00
Oferta z najniższą ceną: 35520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35520,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z rozszerzeniem poznańskiej Strefy Płatnego Parkowania (od dnia 01 maja 2011r.) zachodzi konieczność świadczenia na rzecz Zamawiającego usług polegających na działaniach interwencyjnych w przypadku prób włamania do automatów parkingowych [162 szt.] zlokalizowanych na obszarze JEŻYC zgłoszonych przez system, wyjmowaniu bilonu z automatów i konwojowaniu wartości pieniężnych. Wskazane usługi stanowią nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego (50% wartości zamówienia podstawowego wynosiło 38520,00 pln netto); polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe; zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego; zamówienie uzupełniające było przewidziane w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego; przedmiot zamówienia uzupełniającego jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont zatoki autobusowej na ul. Grochowskiej w Poznaniu.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów o napędzie elektrycznym na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - fiksacja szwów, drenaż lędźwiowy, czujniki
- Zaprojektowanie (opracowanie dokumentacji projektowej), dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej. Zamówienie zostało podzielone na 3 części
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Modernizacja pomieszczeń po byłym Oddziale Dermatologii w filii nr 1 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH/SPORTOWYCH w TS Podbeskidzie S.A.
- "Świadczenie usług dozoru oraz ochrony osób i mienia na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie- Filia w Ełku"
- Świadczenie usługi stałego monitoringu wizyjnego w budynku przy ul. Złotego Smoka 6 w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Usługa ochrony i dozoru mienia w obiektach Muzeum Niepodległości tj.siedziba i Oddziały- Muzeum Więzienia Pawiak, Muzeum X Pawilonu CW, Mauzoleum Walki i Męczeństwa i Muzeum Bitwy Warszawskiej 1920 r.
- Usługi w zakresie całodobowej ochrony osób, mienia, obiektu i terenu należącego do Centrum Kultury "MUZA" w Lubinie przy ulicy Armii Krajowej 1
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.