Ogłoszenie z dnia 2013-03-05
Poznań: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uczelni - liczba części 2
Numer ogłoszenia: 89358 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uczelni - liczba części 2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uczelni część nr 1, oraz realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego część nr 2 wykazy będą stanowiły załączniki nr 1 i 1a do umowy.3.2 Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załącznikach nr 2 i 2a do niniejszej SIWZ Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia. 3.3 Dostawa odbywać się będzie wraz z wniesieniem, transportem na koszt wykonawcy. Odbiorcą tuszy i tonerów będą jednostki organizacyjne uczelni. Zamawiający wymaga, aby każdorazowe dostawy tuszy i tonerów dla jednostek organizacyjnych uczelni, określonych w załączniku nr 1 i 1 a do umowy, odbywały się w zwykłe dni tygodnia w godzinach od 10:00 do 14:00. Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnej dostawy tuszy i tonerów na wskazany adres, przy czym jej koszt należy wliczyć w łączną wartość oferowanych artykułów. 3.4 Zamówienie będzie zawierać:a.wykaz pozycji - przedmiotowo oraz ilościowo, b.adres odbiorcy, c.nazwisko i telefon osoby upoważnionej do odbioru dostawy (wzór wg załącznika nr 3 do umowy).3.5 Zamówienie zbiorcze kierowane będzie przez Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia UP. 3.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości w zależności od zapotrzebowania z jednostek organizacyjnych Uczelni.3.7 Termin dostawy może wynieść maksymalnie 24 godz. od chwili złożenia zamówienia faksem. 3.8 Tonery i tusze atramentowe muszą być oryginalne. Pod określeniem oryginalne tonery i tusze atramentowe należy rozumieć, że ich producentem jest tylko i wyłącznie firma produkująca kopiarki lub drukarki do których dany materiał eksploatacyjny ma być stosowany. Tak więc np. firma Hewlett-Pacard jest tylko i wyłącznie producentem oryginalnych tuszy atramentowych do produkowanych przez nią drukarek atramentowych HP, firma MITA jest tylko i wyłącznie producentem oryginalnych tonerów do produkowanych przez nią kopiarek, itd. Okres ważności tonerów, tuszy atramentowych w dniu realizacji zamówienia częściowego, nie może być krótszy niż 12 miesięcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek w zakresie część nr 2 (załącznik nr 2a) realizowane będą w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (nr projektów: POIG.02.03.02-00-031/09, POIG.01.01.02-00-074/09, POIG.01.01.02-00-061/09, POIG.01.03.01-00-101/08 POLAPGEN, CCI2007CB163PO019 POMERANIA, POIG.01.03.01-00-129/09 , POIG.01.03.01-00-132/08)..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uczelni - część 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EUREKA-THIEL" JARACZEWSKI, MICHALCZYK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"EUREKA-THIEL" JARACZEWSKI, MICHALCZYK SPÓŁKA JAWNA
- Eureka Thiel Sp. J. Jaraczewski, Michalczyk, ul. Armii Poznań 26, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 556803,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 684149,37
Oferta z najniższą ceną: 684149,37 / Oferta z najwyższą ceną: 693043,31
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uczelni - część 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EUREKA-THIEL" JARACZEWSKI, MICHALCZYK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"EUREKA-THIEL" JARACZEWSKI, MICHALCZYK SPÓŁKA JAWNA
- Eureka Thiel Sp. J. Jaraczewski, Michalczyk, ul. Armii Poznań 26, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95376,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 116693,17
Oferta z najniższą ceną: 116693,17 / Oferta z najwyższą ceną: 118210,18
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Sukcesywne dostawy ww przedmiotu zamówienia spełniają wymogi ustalonych norm jakościowych i standardowych i są powszechnie dostępne na rynku. Łączna wartość przewidywanych dostaw w okresie trwania umowy nie przekroczy 200 000,00 euro
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 182 (ul. Kościuszki) w m. Czarnków
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Rozbiórka i budowa mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2025P na rzece Trojanka w m. Murowana Goślina, gm. Murowana Goślina
- Zakup i dostawa tablic i znaków informacyjnych oraz drogowych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku A1, A3, A20- Archiwum, B1, B4 Politechniki Poznańskiej przy ul. Piotrowo 5 w Poznaniu.
- Poprawa infrastruktury rowerowej na ul. Dmowskiego na odcinku pomiędzy ul. Miedzianą i Rynkiem Łazarskim - ETAP III - odcinek od km 0+600 pomiędzy ul. Krauthofera a ul. Miedzianą (do końca zakresu)
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Usługa wdrożenia systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 2 części.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.