eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i przydrożnych rowów odwadniających

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-16

Łowicz: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i przydrożnych rowów odwadniających
Numer ogłoszenia: 89357 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82840 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU W ŁOWICZU, ul. Jana Pawła II 173/175, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8372247, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i przydrożnych rowów odwadniających.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie dróg powiatowych zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg i Transportu w Łowiczu i przydrożnych rowów odwadniających. 2)Przedmiot zamówienia składa się z pięciu części: Część 1: a)Wykonywanie usług sprzętowych równiarką samojezdną - szt. 1 /wraz z obsługą operatorską/ tj. profilowanie dróg gruntowych, ścinanie poboczy - do 100 godz. b)Wykonawca musi dysponować w pełni sprawną równiarką zaopatrzoną w zrywak z zębami. c)Operator równiarki ma obowiązek posiadania telefonu komórkowego. d)Wymagane jest oznakowanie pojazdów w pomarańczową lampę błyskową. e)W oferowanej stawce uwzględnić należy koszty dojazdu i powrotu do i od Zamawiającego, koszty bieżących napraw i konserwacji sprzętu, koszty paliwa, oznakowania pojazdów i obsługi telefonów oraz wszelkie koszty osobowe. Część 2: a)Wykonywanie usług sprzętowych walcem wibracyjnym samojezdnym - szt. 1 /wraz z obsługą operatorską/ tj. zagęszczanie kruszyw na powiatowych drogach gruntowych - do 150 godz. b)Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnym walcem wibracyjnym samojezdnym o masie min. 8 ton. c)Operator walca ma obowiązek posiadania telefonu komórkowego. d)Wymagane jest oznakowanie pojazdu w pomarańczową lampę błyskową. e)W oferowanej stawce uwzględnić należy koszty dojazdu i powrotu do i od Zamawiającego, koszty bieżących napraw i konserwacji sprzętu, koszty paliwa, oznakowania pojazdu i obsługi telefonów oraz wszelkie koszty osobowe. Część 3: a)Usuwanie pni drzew w poboczu lub rowie z wywozem materiału w miejsce wskazane przez Zamawiającego (nie dalej niż 5 km od miejsca realizacji usługi) - do 50 szt. b)Wyposażenie w narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonania usługi zabezpieczy Wykonawca na własny koszt w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania zleconej usługi. c)W oferowanej stawce uwzględnić należy koszty dojazdu i powrotu do i od Zamawiającego, koszty bieżących napraw i konserwacji sprzętu, koszty paliwa, oznakowania pojazdów i obsługi telefonów, koszty związane z odwozem powstałych w wyniku prowadzenia prac nieczystości oraz wszelkie koszty osobowe oraz wszelkie koszty ubezpieczeń od ryzyk związanych z wykonywaniem umowy. Część 4: a)Zbieranie zawyżonych poboczy przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Łowickiego wraz z wywozem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego (nie dalej niż 5 km od miejsca realizacji usługi) - do 10.000 mb. b)Wyposażenie w narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonania usługi zabezpieczy Wykonawca na własny koszt w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania zleconej usługi. c)W oferowanej stawce uwzględnić należy koszty dojazdu i powrotu do i od Zamawiającego, koszty bieżących napraw i konserwacji sprzętu, koszty paliwa, oznakowania pojazdów i obsługi telefonów, koszty związane z odwozem powstałych w wyniku prowadzenia prac nieczystości oraz wszelkie koszty osobowe oraz wszelkie koszty ubezpieczeń od ryzyk związanych z wykonywaniem umowy. Część 5: a)Usługi w zakresie bieżącego utrzymania przydrożnych rowów odwadniających - do 10.000 mb. b)W skład usługi wchodzą prace polegające na: -wykoszeniu traw i porostów z dna, skarp rowu i poboczy wraz z ich wygrabieniem i wywiezieniem, -odmuleniu dna rowu na średnią głębokość 40 cm wraz z wywiezieniem urobku, -profilowaniu skarp i spadków dna rowów celem nadania im drożności, -usunięciu wszystkich zatorów (karp, korzeni) w korycie cieku, -w koniecznych przypadkach przycięcie krzewów i konarów drzew w granicach rowów po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. c)Miejsce wywozu urobku (tj. wszelkie zanieczyszczenia i namuły z koryta rowu, trawy, krzewy z wykoszeń) Wykonawca zapewni we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania miejsca wywozu urobku. d)Wyposażenie w narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonania usługi zabezpieczy Wykonawca na własny koszt w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania zleconej usługi. e)W oferowanej stawce uwzględnić należy koszty dojazdu i powrotu do i od Zamawiającego, koszty bieżących napraw i konserwacji sprzętu, koszty paliwa, oznakowania pojazdów i obsługi telefonów, koszty związane z odwozem powstałych w wyniku prowadzenia prac nieczystości oraz wszelkie koszty osobowe oraz wszelkie koszty ubezpieczeń od ryzyk związanych z wykonywaniem umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Transportowe FA - BUD Michał Nowacki, Pniewo Małe 16, 99-311 Bedlno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221941,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 146985,00

  • Oferta z najniższą ceną: 146985,00 / Oferta z najwyższą ceną: 173000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.