To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-22
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kontroli procedur udzielania zamówień publicznych
Numer ogłoszenia: 89342 - 2011; data zamieszczenia: 22.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42072 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych, ul. Stawki 2, piętro 20, 00-193 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 318 70 82, faks 22 318 70 98.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kontroli procedur udzielania zamówień publicznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kontroli procedur udzielania zamówień przez beneficjentów V priorytetu POIiŚ oraz prowadzenie kontroli udzielania zamówień w trzech projektach indywidualnyich finansowanych z Funduszu Spójności UE w ramach POIiŚ realizowanego przez PGL LP..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.14.00.00 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach POIiŚ..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kontrola procedury udzielania zamówień publicznych - V oś
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Iwona Holka Kancelaria Doradcza Zamówienia Publiczne
jakie przetargi wygrała firma
Iwona Holka Kancelaria Doradcza Zamówienia Publiczne
- Kancelaria Doradcza Zamówienia Publiczne Iwona Holka, ul. Ziębicka, 01-461 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 433500,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20911,00
Oferta z najniższą ceną: 20911,00 / Oferta z najwyższą ceną: 214250,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kontrola procedur udzielenia zamówień publicznych -retencja nizinna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: 1.Grupa Gumułka - Audyt Spółka z o.o. 2. Grupa Gumułka Spółka z o.o., ul. J. Matejki 4, 40-077 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 433500,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55000,00
Oferta z najniższą ceną: 36777,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120540,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Kontrola procedur udzielenia zamówień publicznych -retencja górska
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lider Konsorcjum: Artur Piwko, Ul. Zamoyskiego 34a/4, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 433500,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48500,00
Oferta z najniższą ceną: 36777,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120540,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Kontrola procedur udzielenia zamówień publicznych - rekultywacja i oczyszczanie saperskie terenów powojskowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IZP INSTYTUT ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IZP INSTYTUT ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SP. Z O.O.
- Instytut Zamówień Publicznych Wicik, Wiśniewski Sp. z o.o., ul. Jaworzyńska 7 lok. 21, 00-634 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 433500,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20415,00
Oferta z najniższą ceną: 20415,00 / Oferta z najwyższą ceną: 181924,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa prawna Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy
- Modernizacji łazienek i korytarzy wraz z placem zabaw i boiskiem sportowym w Szkole Podstawowej nr 169 im. Orła Białego przy ul. Uprawnej 9/17 cz. 1
- Świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska Microsoft SharePoint
- Remont jazu na rz. Jeziorka w km 33+518 w m. Zawodne
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
- 384/2024 Remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Brzostowskiej 26 w Warszawie oraz roboty brukarskie przed wejściem do ww. budynku.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.