eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-29

Kraków: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 89324 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44240 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości, ul. Kazimierza Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 376 91 00, faks 012 376 91 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości. Zamówienie składa się z trzech części w skład których wchodzą następujące asortymenty: W zakresie artykuły piśmienne i kreślarskie: zestawy piśmienne, wkłady, naboje, długopisy, pióra, cienkopisy, markery, pisaki, ołówki, temperówki, gumki, korektory. W zakresie galanterii biurowej: dziurkacze, zszywacze, rozszywacze , spinacze pinezki, nożyczki, taśmy klejące, tuby, datowniki, stemple, przyborniki i zestawy biurkowe. W zakresie galanterii papierniczej i skórzanej: zeszyty, kostki do notowania, notesy samoprzylepne, indeksy samoprzylepne, druki akcydensowe, koperty. W zakresie opraw dokumentów: grzbiety i okładki do bindowania. W zakresie przechowywania i organizacji dokumentów: segregatory, koszulki, ofertówki, teczki, półki na dokumenty W zakresie etykiet i oznaczeń dokumentów: Etykiety uniwersalne, identyfikatory. Szczegółowy opis przedmiotu w zakresie wszystkich części postępowania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczone materiały biurowe: 12 miesięcy licząc od daty odbioru dostawy. Część I - finansowana jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz z budżetu Województwa Małopolskiego. Część II - finansowana jest w 85% z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w 15% ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) na lata 2007-2013 dla projektu Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów w ramach Poddziałania 8.2.2. Część III - finansowana jest w 85% z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w 15% ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) na lata 2007-2013 dla projektu Pomoc Stypendialna dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach Poddziałania 9.1.3 PO KL.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.92.30 - Koperty 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część I - finansowana jest z EFRR w ramach Pomocy Technicznej MRPO na lata 2007-2013 oraz z budżetu Województwa Małopolskiego. Część II i III - finansowane są w 85% z EFS oraz w 15% ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa) w ramach PO KL na lata 2007-2013 dla projektu Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów w ramach Poddziałania 8.2.2. oraz Pomoc Stypendialna dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach Poddziałania 9.1.3. PO KL.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup oraz dostawa materiałów biurowych dla MRPO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner w Biurze Spółka z o.o., ul. Przewóz 34c, 30-716 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37463,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21254,73

  • Oferta z najniższą ceną: 21254,73 / Oferta z najwyższą ceną: 22617,81

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup oraz dostawa materiałów biurowych dla projektu Doctus

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • K2 OFFIS Spółka z o.o., ul. Librowszczyzna 3, 31-030 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8051,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4192,27

  • Oferta z najniższą ceną: 4192,27 / Oferta z najwyższą ceną: 4586,43

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup oraz dostawa materiałów biurowych dla projektu Uczniów szczególnie uzdolnionych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • K2 OFFIS Spółka z o.o., ul. Librowszczyzna 3, 31-030 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6032,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3236,98

  • Oferta z najniższą ceną: 3236,98 / Oferta z najwyższą ceną: 3437,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.