eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Usługa uzupełniająca dotycząca zimowego utrzymania dróg gminnych, chodników, parkingów oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Kobylnica w sezonie zimowym 2016/2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-16

Kobylnica: Usługa uzupełniająca dotycząca zimowego utrzymania dróg gminnych, chodników, parkingów oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Kobylnica w sezonie zimowym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 89321 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69367 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobylnica, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, tel. 59 842-90-70, faks 59 842-90-72.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa uzupełniająca dotycząca zimowego utrzymania dróg gminnych, chodników, parkingów oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Kobylnica w sezonie zimowym 2016/2017.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa uzupełniająca dot. zimowego utrzymania dróg gminnych, chodników, parkingów oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Kobylnica w sezonie zimowym 2016/2017. 2. Zakres przedmiotu zamówienia uzupełniającego obejmuje w szczególności (zarówno w dni robocze jak i świąteczne): 1) Odśnieżanie całej szerokości jezdni, skrzyżowań, rozjazdów, przejść dla pieszych z wyspami dzielącymi, wysepek przystankowych, zatok autobusowych, miejsc służących do zawracania autobusów szkolnych, parkingów oraz chodników (pługiem lekkim). UWAGA: 1. Przy odśnieżaniu skrzyżowań należy zwrócić uwagę na usunięcie śniegu ze środka skrzyżowania. 2. Przejścia dla pieszych z wyspami dzielącymi, które zostały zasypane śniegiem w wyniku odśnieżania dróg należy oczyścić ręcznie. 2) Likwidację śliskości zimowej poprzez: 1. posypanie nawierzchni dróg w miejscach wyznaczonych (skrzyżowania, odcinki o pochyleniu pow. 4%, odcinki jezdni wzdłuż przystanków autobusowych) - standard III ZUD, oraz w miejscach decydujących o możliwości ruchu - standard IV ZUD, mieszanką piaskowo - solną o stężeniu 20%, 2. posypanie nawierzchni dróg na całej długości solą zroszoną - tylko drogi utrzymywane w II standardzie ZUD, 3. odśnieżenie i posypanie piaskiem nawierzchni chodników, parkingów, zatok autobusowych. 3) Zakup i magazynowanie materiałów do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 4) Przygotowanie we własnym zakresie mieszanki piaskowo - solnej stosowanej do łagodzenia śliskości zimowej. 5) Zabezpieczenie materiałów do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 6) Prowadzenie dziennych raportów wykonanych usług poszczególnym sprzętem. 7) Wyposażenie stanowiska dyspozytorskiego, czynnego całą dobę z bezpośrednią łącznością telefoniczną. 3. Wykaz dróg, chodników, parkingów oraz zatok autobusowych z podziałem na poszczególne standardy zimowego utrzymania dróg wraz z określeniem ich długości stanowi Załącznik Nr 2 do umowy. UWAGA: Wykonawca zobowiązuje się do doraźnego odśnieżania lub likwidowania gołoledzi na drogach gminnych nieujętych w wykazie stanowiącym Załącznik Nr 3 do umowy, na odrębne wezwanie Zamawiającego. Szczegółowy zakres zimowego utrzymania określają standardy zimowego utrzymania dróg gminnych, zawarte w Załączniku Nr 3 do umowy. 4. Przewidywany dla sezonu zimowego 2016/2017 obmiar pracy jednostki sprzętu wynosi dla: 1) odśnieżania, zwalczania śliskości przy użyciu piasku, załadunku i rozsypania przy użyciu samochodu ciężarowego o napędzie 4x4 o ładowności min. 8 ton z pługiem czołowym lub bocznym (o szer. nie mniejszej niż 2 m) oraz z solarkami o pojemności nie mniejszej niż 2,5 m3 - 150 godz. 2) odśnieżania, zwalczania śliskości przy użyciu soli, załadunku i rozsypania przy użyciu samochodu ciężarowego o napędzie 6x6 o ładowności min. 13 ton z pługiem czołowym lub bocznym (o szer. nie mniejszej niż 2 m) oraz z solarkami o pojemności nie mniejszej niż 4 m3 oraz z możliwością zraszania solanką - 400 godz. 3) odśnieżania, zwalczania śliskości przy użyciu piasku, załadunku i rozsypania przy użyciu samochodu ciężarowego o napędzie 6x6 o ładowności min. 13 ton z pługiem czołowym lub bocznym (o szer. nie mniejszej niż 2 m) oraz z solarkami o pojemności nie mniejszej niż 4 m3 oraz z możliwością zraszania solanką - 150 godz. 4) odśnieżania, zwalczania śliskości przy użyciu mieszanki solno - piaskowej 20%, załadunku i rozsypania przy użyciu ciągnika lub zamiennie koparki lub samochodu o gabarytach i ciężarze pozwalającym na zimowe utrzymanie chodników o szer. do 1,5 m wyposażonego w pług czołowy oraz solarko - piaskarkę - 100 godz. 5) odśnieżania, zwalczania śliskości przy użyciu piasku, załadunku i rozsypania przy użyciu ciągnika lub zamiennie koparki lub samochodu o gabarytach i ciężarze pozwalającym na zimowe utrzymanie chodników o szer. do 1,5 m wyposażonego w pług czołowy oraz solarko - piaskarkę - 150 godz. 8. Obmiar wskazany w pkt 4 jest obmiarem szacunkowym, zaś realizacja zamówienia nastąpi według bieżących potrzeb a rozliczenie nastąpi za faktycznie wykonane usługi według ryczałtowych cen jednostkowych netto określonych w umowie. 9. Określona w pkt 4 wielkość zamówienia nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy, co do faktycznej ilości godzin pracy jednostek sprzętu, w toku realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania. 10. Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia niezbędnej ilości sprzętu potrzebnego do realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia opadów śniegu i śliskości zimowej, w terminie nie później niż 1 godziny od wezwania przekazanego telefonicznie. 11. Maksymalny czas usuwania skutków opadu i likwidacji śliskości określono w Załączniku Nr 2 do umowy. Kolejność podjęcia tych działań w danej miejscowości każdorazowo będzie uzgadniana z Zamawiającym. Maksymalny czas na rozpoczęcie działań związanych z załadunkiem, transportem i wywozem śniegu określa się na 24 godziny od wezwania przekazanego telefonicznie lub faksem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KRĘŻEL Sp. z o.o., ul. Kasztanowa 1, 76-251 Kobylnica, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 317500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 390525,00

  • Oferta z najniższą ceną: 390525,00 / Oferta z najwyższą ceną: 390525,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - zamówienie uzupełniające na usługi udzielane w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, którego wartość stanowi łącznie 20,04 % wartości zamówienia podstawowego tj. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w związku z tym, iż zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej Nr 2014/S 149-268085 w dniu 06.08.2014 r. a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla tego zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.