eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa łamanego kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm oraz kruszywa betonowego o frakcjach 0 - 31,5 mm i 32 - 63 mm samochodami samowyładowczymi na teren gminy Stare Babice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-18

Stare Babice: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa łamanego kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm oraz kruszywa betonowego o frakcjach 0 - 31,5 mm i 32 - 63 mm samochodami samowyładowczymi na teren gminy Stare Babice
Numer ogłoszenia: 89317 - 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76801 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa łamanego kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm oraz kruszywa betonowego o frakcjach 0 - 31,5 mm i 32 - 63 mm samochodami samowyładowczymi na teren gminy Stare Babice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa łamanego kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm oraz kruszywa betonowego o frakcjach 0 - 31,5 mm i 32 - 63 mm samochodami samowyładowczymi na teren gminy Stare Babice. 2. Zasady dostawy kruszywa: 1) Czas, miejsce, ilość dostawy oraz ładowność samochodu każdorazowo będą zgłaszane na 3 dni robocze wcześniej przez upoważnionego pracownika Referatu Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy w Starych Babicach. W związku z tym, że dostawy kruszywa będą się odbywały na drogi gruntowe o podłożu i warunkach dojazdu często nie przystosowanych do dużego tonażu samochodów, pracownik Zamawiającego może w zamówieniu określić potrzebę dostarczenia kruszywa mniejszymi samochodami np. o ładowności poniżej 20 ton. W przypadku gdy Wykonawca zignoruje powyższe i kruszywo dostarczy pojazdami przekraczającymi dopuszczalną ładowność, wówczas kruszywo nie będzie odebrane i zastosowane zostaną kary przewidziane w umowie. 2) Kierowca samochodu ciężarowego dostarczającego kruszywo jest zobowiązany do rozciągnięcia kruszywa po drodze. W przypadku gdy nie wykona powyższego dostawa traktowana będzie jako nie wykona zgodnie z umową i zastosowane zostaną kary przewidziane w umowie. 3) Wykonawca musi być przygotowany na dostawy kruszywa w ilości około 100 - 250 ton dziennie w zależności od potrzeb remontowych. Harmonogram dostaw przekazywany będzie Wykonawcy zgodnie z zapisem powyżej. 4) Stawka za transport uwzględnia dostawę kruszywa samochodami o różnej ładowności. 5) Wykonawca musi dostarczać kruszywo w dni robocze oraz w awaryjnych sytuacjach w soboty. Kruszywo musi być dowożone w godzinach od 7:00 do 18:00 w ilości podanej w zamówieniu. Nie dopuszcza się sytuacji, w której przerwa pomiędzy poszczególnymi kursami samochodów dostarczającymi kruszywo danego dnia wynosiła więcej niż godzinę. 6) W sytuacji przerwy pomiędzy dostawami kruszywa powyżej dwóch godzin Wykonawca zostanie obciążony karami przewidzianymi w umowie. 7) W przypadku nie dostarczenia zamówionego kruszywa i przestoju równiarki powyżej 2 godzin Wykonawca zostanie obciążony kosztami dojazdu i pracy maszyny wyliczonych wg kalkulacji Wykonawcy robót związanych z równaniem i profilowaniem dróg gminnych o nawierzchni gruntowej. 8) Transport kruszywa na teren dróg gminnych zapewni Wykonawca. 9) Dostarczane kruszywo drogowe - kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm powinno odpowiadać PN-EN 13043:2004 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu. Dostawca do każdej dostarczonej partii kruszywa powinien dołączyć deklarację zgodności wyrobu z ww dokumentem. 10) Dostarczany beton kruszony nie może zawierać elementów stalowych, szklanych odpadów, cegieł ani też grubszych frakcji niż 31,5 lub 63 mm (w zależności od rodzaju zamówionego kruszywa). 11) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad związanych z dostawą kruszywa (tj. materiał nie zgodny z wymogami umowy), Wykonawca zobowiązuje się do jego usunięcia w trybie pilnym we własnym zakresie i na własny koszt, w czasie 24 godzin od momentu powiadomienia. Dodatkowo za dostarczenie kruszywa niezgodnego z umową naliczane będą kary przewidziane w umowie. 12) W przypadku gdy Wykonawca nie usunie wadliwego kruszywa w czasie 24 godzin, Zamawiający usunie wadliwe kruszywo na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. Należność za usunięcie kruszywa przez innego Wykonawcę potrącona będzie z następnej faktury wystawionej przez Wykonawcę na co wyraża on zgodę. 13) Wykonawca podejmie prace związane z dostawą kruszywa w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 14) Wykonawca w dokumentach odbioru wskaże miejsce (ulica i miejscowość) dostaw oraz poda ilość dostarczonego kruszywa z wyszczególnieniem na drogowe lub betonowe. 15) Pojazdy wykonujące dostawy będące przedmiotem zamówienia muszą być prawidłowo oznakowane oraz muszą być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, widoczny ze wszystkich stron z dużej odległości. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania pojazdów i zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dróg w trakcie wykonywania dostaw. 16) Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia prac bez zamykania ruchu. 17) Wszelkie roszczenia użytkowników dróg i mieszkańców jakie wpłyną do Gminy Stare Babice (jako Zarządcy dróg gminnych), związane z wadliwym wykonaniem dostaw będących przedmiotem niniejszej SIWZ, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ustosunkowania się i ich załatwienia. W przypadku wpłynięcia do Gminy roszczenia, przekazaniu go Wykonawcy jest on zobowiązany w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, w celu załatwienia sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. W momencie kiedy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia w/w sprawy wówczas Gmina pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane dostawy. 18) Za jakość dostarczanego kruszywa odpowiedzialny jest Wykonawca. 3. Inne obowiązki Wykonawcy: 1) W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy, a wynikających z ustalonych warunków umowy na dostawę kruszywa, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci dostawę innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. 2) Strony ustalają, że Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztem zapewnienia zastępczej dostawy kruszywa. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kosztów zapewnienia zastępczej dostawy kruszywa z następnej faktury. 3) Za stan sprzętu w trakcie wykonywania dostaw odpowiedzialny jest Wykonawca. 4) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 5) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków spowodowane zawinioną przez siebie niewłaściwą dostawą kruszywa objętą niniejszą umowa oraz wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez podwykonawców..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00 - Kruszywo .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAS BUD Kamil Sasin, ul. Chopina 24, 05-822 Milanówek, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 292682,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 241515,00

  • Oferta z najniższą ceną: 241515,00 / Oferta z najwyższą ceną: 241515,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.